|
|
41
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:26 | |
| Ik kon de naam best gebruiken. Ik wil gewoon een naam hebben die bij het karakter van de kat past. En bij Snakekit, denk ik niet aan een lief, aardig poesje. Toch? x'D |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:28 | |
| Ach, ik ben blij met mijn Arrowflight <'3 |
|
| |
faye 108
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:29 | |
| Ze bedoelt dat dat Waz is op Juuls acc jo dombo <3 |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:32 | |
| - Chikita schreef:
- Arrowflight schreef:
- Ugh, ik haat het zo wanneer mensen mijn originaliteit stelen *kijkt naar dragonkit naampje* .__.
Waz: Hahahahaha lol en dat zeg jij op ARROWflight xD Dankzij red begrijp ik hem x] Blond i know ^-^ Ik wist dat jij Arrowkit had, maar ik moest arrowflight gebruiken xD En arrowkit's warrior naam was toch geen arrowflight hea? Anders verander ik 'm wel hoor xD Hihi sorry, ik had de naam nog ergens in mijn document met warrior namen staan x] |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:33 | |
| - Arrowflight schreef:
- Chikita schreef:
- Arrowflight schreef:
- Ugh, ik haat het zo wanneer mensen mijn originaliteit stelen *kijkt naar dragonkit naampje* .__.
Waz: Hahahahaha lol en dat zeg jij op ARROWflight xD Waz? Whut whut? XD Ik ben waz niet xD Maar IK wel, ik zei dat, tegen jou. Met je mooie 'originele' Arrowflight. Moet je nie gaan zeiekn dat ze Dragon gebruiken. |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:37 | |
| - Fireheart schreef:
- Arrowflight schreef:
- Chikita schreef:
- Arrowflight schreef:
Waz: Hahahahaha lol en dat zeg jij op ARROWflight xD Waz? Whut whut? XD Ik ben waz niet xD Maar IK wel, ik zei dat, tegen jou. Met je mooie 'originele' Arrowflight. Moet je nie gaan zeiekn dat ze Dragon gebruiken. Sorry, ik had hem al een tijd in mijn lijst met warrior namen staan, en nee, Arrowflight is voor geen meter origineel, dat begrijp ik ook wel ;p |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:43 | |
| Eindelijk weer WC ! Had het gruwelijk druk, en vreselijke koppijn al twee weken D: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:46 | |
| Your love be in that frozen time Hungry for that flesh of mine But I can't compete With a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes? 'Cause I'm falling to pieces
Deeeeerkit <3333 I'm gonna love her <3 ik hoop echt dat ik gekozen wordt ;p |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:47 | |
| Rusty was stil te kijken als een schaduw en geweld tegen Raven Wing Brewster gezegd. Hoewel hij nooit zou hebben gedaan, de schaduw was het anders. Kijk naar haar, knikte, Rusty, hij liep toen in zijn tuin. Door te drukken de kat de deur, liep hij terug naar zijn zachte mand. Misschien heb ik de laatste keer dat denkt, is hij te slapen in zijn zachte mand. Ik opgerold in een bal, keek hij terug naar zichzelf voor omvalt van de slaap in een diepe slaap. In zijn droom, kat, vooral vloog Brewster. Een stem schreeuwde in zijn oor, "vuur", zag hij een grote brand verspreid in het bos. Zijn haar stond op het einde. "Ga," riep de stem van een onbekende kat verstopt in een boom. Rusty keek rond zijn ogen open. Het is erg traag, en het was al ochtend. Was in de buurt van de top van de hemel de zon! Hij sprong op en gewassen op dezelfde manier. Hij likte schoon jas om zijn norharen trok zijn voet op zijn hoofd, waar het was in staat om onmiddellijk. Hij liep in zijn kom en dan. Misschien is de laatste keer dat ik eet brokjes, dacht hij vrolijk. Neem totdat hij voltooid is, een paar happen, hij likte zijn snavel uit het trottoir achter de vrije meteen. Zijn kraag was geïrriteerd onaangename nog steeds om zijn nek. Als ze wilde hem struikelen weer in het huis, en hij zal niet meer terug. Het was niet van belang dat veel, een nieuwe kitten mee naar huis neemt hij folk vast te stellen. Hij liep naar het kattenluik, sprong er doorheen. Hij maakte zijn weg naar de plaats waar de schaduw werd vervolgens slapen. Ik schudde haar een beetje "wakker de schaduw," riep hij. Hij deed een stap in de richting van het bos dan. "Volg mij, gaan we naar het bos, het is bijna zonhoog" riep hij uit, schieten naar voren. En hebben alle energie in de wereld, en hij kwam naar de plaats die open is aan de rand van het bos ontmoette ik Brewster onmiddellijk. Shadow als ik kijk terug en ga terug naar het zijne, hij volgde hem. De Blue Star, zou hebben besloten? Shadow Thunder clan en liet hem? Hij trilde en zijn baard in afwachting van een beslissing verlange en haar Brewster. |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:50 | |
| - Blossompaw schreef:
- Your love be in that frozen time
Hungry for that flesh of mine But I can't compete With a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes? 'Cause I'm falling to pieces
Deeeeerkit <3333 I'm gonna love her <3 ik hoop echt dat ik gekozen wordt ;p Deerkit? Epic naam >3 Welk nestje? :3 |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:52 | |
| - Blossompaw schreef:
Hungry for that flesh of mine But I can't compete With a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes? 'Cause I'm falling to pieces
Deeeeerkit <3333 I'm gonna love her <3 ik hoop echt dat ik gekozen wordt ;p Omfg, dat je het weet, ik ben nu een heel karakter op dat liedje aan het uitschrijven <3 Love that song so fcking much :3 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:52 | |
| - Summerkit schreef:
- Blossompaw schreef:
Deeeeerkit <3333 I'm gonna love her <3 ik hoop echt dat ik gekozen wordt ;p Deerkit? Epic naam >3
Welk nestje? :3 Thanks ;D Angel x Sky :3 @Danii; Maar.. maar... Ik ook ;-; |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:53 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:53 | |
| |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:55 | |
| - Blossompaw schreef:
- Summerkit schreef:
- Blossompaw schreef:
Deeeeerkit <3333 I'm gonna love her <3 ik hoop echt dat ik gekozen wordt ;p Deerkit? Epic naam >3
Welk nestje? :3 Thanks ;D Angel x Sky :3
@Danii; Maar.. maar... Ik ook ;-; Your kidding me xD Ik voor een wolf.. [: |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:57 | |
| Bytheway, is dr nog iemand die een ander kitten topic open heeft staan? Ik weet ineens zo'n zupercutie naampjee c: Het stond op me doucegel xD
Teddykit Teddypaw Teddydeer
DON'T TRY TO STEAL THIS NAME ! |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:58 | |
| Ow oke dan is het goed xDD Ik voor Deerkit Maar ergens komt in het liedje ook:
You hunted me down Like a wolf, a predator I felt like a deer in love lights
En das dan Deerkit <3
@Lyra; Teddydeer? Aw cute <3 Nee.. Doe anders ook gwn voor Angel x Sky :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 13:58 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief