|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Accidents Happen || Shop vr 28 sep 2012 - 18:47 | |
| Welkom bij mijn shopje c: Ik had weer eens zin om een nieuwe te openen, aangezien de laatste een beetje uitgestorven was xD But, er zijn wel een paar regeltjes waar je een beetje op moet letten.
»Gebruik duidelijke plaatjes in je aanvraag, want als ik ga zoeken duurt het wel veel langer. »Ik kan geen sheets coderen, ik kan echter wel het plaatje ervoor maken. [iemand anders kan het dan misschien voor je coderen] »Ga niet zeuren omdat het te lang duurt, ik heb natuurlijk ook een privé leven c: »Je moet het lijstje goed invullen, want met een onduidelijke aanvraag kan ik niets. »Als het niet goed is, heb ik graag wat verbeteringen. »Kritiek is toegestaan, als het maar vriendelijk blijft. »Ik ben nog niet zo goed in het mengen van meerdere plaatjes, dus dat liever niet aanvragen. »Je mag meerdere aanvragen voor meerdere accounts doen, maar let wel even op hoe vaak je dit doet. Want ik wil geen mensen weigeren omdat jij zonodig zoveel setjes wilt. Hier zijn de lijstjes voor de setjes:
- Code:
-
<blockquote>[b]A V A T A R[/b] [b]»Naam account:[/b] [b]»Plaatje:[/b] [b]»Soort randje:[/b] [b]»Naam erop?:[/b] [b]»Effecten:[/b] - Code:
-
<blockquote>[b]S I G N A T U R E[/b] [b]»Naam account:[/b] [b]»Plaatje:[/b] [b]»Soort randje:[/b] [b]»Naam erop? + eventueel lettertype:[/b] [b]»Eventuele tekst:[/b] [b]»Effecten:[/b] - Code:
-
<blockquote>[b]P R O F I E L P L A A T J E[/b] [b]»Naam account:[/b] [b]»Plaatje:[/b] [b]»Soort randje:[/b] [b]»Naam erop? + eventueel lettertype:[/b] [b]»Eventuele tekst:[/b] [b]»Effecten:[/b] - Code:
-
<blockquote>[b]K A D E R[/b] [b]»Naam account:[/b] [b]»Plaatje:[/b] [b]»Naam erop? + eventueel lettertype:[/b] [b]»Eventuele tekst:[/b] [b]»Eventuele kleur voor kader:[/b] Dit was het dan, ik hoop dat iemand zin heeft om een van mijn setjes aan te vragen c: Voor eventuele voorbeelden kan je kijken bij de accounts Cristiano & Casillas en vast nog meer xD
S L O T S » Darkpaw » Tailchaser » x Greets Soof c:
Laatst aangepast door Shrewleap op wo 17 okt 2012 - 19:28; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Anna/Duckface 18
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop za 29 sep 2012 - 14:14 | |
| |
|
| |
Soof c: 22
| |
| |
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Megurine Lyan Payne ~ 75
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop za 29 sep 2012 - 14:18 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop za 29 sep 2012 - 18:38 | |
| |
|
| |
Gothams Reckoning 103
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop za 29 sep 2012 - 18:46 | |
| Yes, dank je, Soof <33 Perfect 8D |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 75
| |
| |
| |
juul 183
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop zo 30 sep 2012 - 14:57 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop zo 30 sep 2012 - 19:06 | |
| Zal je in slot zetten, maar omdat ik het erg druk heb de komende weken kan het wel lang gaan duren.. Sorry daarvoor ^^' |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 75
| |
| |
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop zo 30 sep 2012 - 20:44 | |
| |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop zo 30 sep 2012 - 22:31 | |
| A V A T A R »Naam account: Frozenpaw
- »Plaatje:
»Soort randje: Zoals bijna iedereen m tegenwoordig heeft ^^ »Naam erop?: Nee »Effecten: Frozen is lief, dus doe maar iets bijpassend <3
S I G N A T U R E »Naam account: Frozenpaw
- »Plaatje:
»Soort randje: Zoals iedereen m bijna heeft <3 »Naam erop? + eventueel lettertype: Frozenpaw ja, kies maar. »Eventuele tekst: ~ »Effecten: Frozen is lief, dus doe maar iets dat daar bij past <3
K A D E R »Naam account: Frozenpaw
- »Plaatje:
»Naam erop? + eventueel lettertype: Ja »Eventuele tekst: Feel the cold of being frozen »Eventuele kleur voor kader: Iets bijpassend <3
Arigatoo' <3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop ma 1 okt 2012 - 21:33 | |
| Zet jullie in de overige twee slots. Nu zijn ze weer dicht Heel misschien, als mijn computer even meewerkt en ik het niet te druk krijg, zijn ze dit weekend al af c: |
|
| |
tanya pannekoek x3 5
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop wo 3 okt 2012 - 15:48 | |
| S I G N A T U R E »Naam account: Dawn~ »Plaatje: http://ordinaryv.deviantart.com/gallery/#/d5gfiqs »Soort randje: een moooie xDD »Naam erop? + eventueel lettertype: gwn een leuk lettertype wel naam ^^ »Eventuele tekst: geen xD »Effecten: Kun je oogkleur veranderen? zo ja dezelfde als op ava ^^ |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Accidents Happen || Shop wo 3 okt 2012 - 17:55 | |
| Mooie setjes, op welke site bewerkt je ze? |
|