| {RPG} Warriors of the future | |
|
|
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future di 26 maa 2013 - 9:42 | |
| UPDATES|Verkennen|Forum|RegistrerenAlle gebruikers hebben in totaal 7138 berichten geplaatst We hebben 157 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Rosepaw --------- We zoeken alleen nog maar een MeadowClan deputy. Zou jij die rang willen hebben, stuur dan een PM naar Timepaw met daarin een beschrijving van je personage en een voorbeeldpost. MVG, Timepaw |
|
|
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future wo 3 apr 2013 - 20:38 | |
| - Sunnykit schreef:
UPDATES|Verkennen|Forum|RegistrerenAlle gebruikers hebben in totaal 7304 berichten geplaatst We hebben 160 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Swiftpaw' --------- We zoeken alleen nog maar een MeadowClan deputy. Zou jij die rang willen hebben, stuur dan een PM naar Timepaw met daarin een beschrijving van je personage en een voorbeeldpost. MVG, Timepaw |
|
|
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future do 11 apr 2013 - 9:49 | |
| UPDATES|Verkennen|Forum|RegistrerenAlle gebruikers hebben in totaal 7370 berichten geplaatst We hebben 163 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Tooth --------- We zoeken een (tijdelijke) MeadowClan deputy zodat we de verhaallijn kunnen posten. Zou jij die rang willen hebben, stuur dan een PM naar Timepaw met daarin een beschrijving van je personage en een voorbeeldpost. MVG, Timepaw |
|
|
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future zo 28 apr 2013 - 13:41 | |
| UPDATES|Verkennen|Forum|RegistrerenAlle gebruikers hebben in totaal 7587 berichten geplaatst We hebben 166 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Youna --------- WotF heeft een gloednieuwe Lay-out gekregen en er is een vijfde, nieuwe Clan bijgekomen. Deze Clan heet de SkullClan en zal een grote rol spelen in de verhaallijn. ----- Enkele nieuwe hoge rangen zijn gekozen, gefeliciteerd Tigerstar, Stunspore, Ruud, Burn, Shadowpaw (Shadowdestroyer), Rosepaw en Disturbia. MVG, Timepaw |
|
|
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future wo 1 mei 2013 - 8:33 | |
| Marieksel, waarom heb je het nou wéér verwijderd? |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future za 4 mei 2013 - 11:14 | |
| hier mag een slotje op, WotF gaat weg |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future za 4 mei 2013 - 23:20 | |
| WAAROM?! Net nu de verhaallijn gaat beginnen, mogen we dan in ieder geval een reden ;.;? |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future zo 5 mei 2013 - 9:06 | |
| omdat niemand zich aanmeldde voor de verhaallijn en het z goed als dood was |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future zo 5 mei 2013 - 9:24 | |
| Niet echt, er waren best wat leden. En we hadden alles voor de verhaallijn wat nodig was dus we konden gewoon beginnen. Ik wil echt niet lelijk doen, maar ik vind het wel heel jammer dat je het hebt verwijderd. |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future zo 5 mei 2013 - 9:36 | |
| Sorry... Ik had geprobeerd om WotF terug te halen toenik et had verwijderd, maar had de foute WotF terug gehaald en toen werd ik boos op mezelf en heb ik die ook weer verwijderd...
maar, zoals ik al zei, hier mag een slotje op.
EDIT: Ik heb WotF weer terug gekregen (wel weer de "oude" dus niet die ene met de SkullClan en de verhaallijn) maar kan nu niet meer inloggen... |
|
| |
| Onderwerp: Re: {RPG} Warriors of the future | |
| |
|
| |
|