| Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts | |
|
|
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts wo 26 sep 2012 - 21:29 | |
| Als je wilt, kan Chikita ook nog iemand moorden ^^. My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
|
| |
Danii 196
| |
| |
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts wo 26 sep 2012 - 21:35 | |
| Casillas is er ook altijd nog voor je (:
|
|
| |
Danii 196
| |
| |
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 7:17 | |
| Oeh wait, Chikita is Muzes mentor, mag Muze der dan ook bijzijn ^^ Net zoals bij Snatcher, maar dan maakt Chikita het af! |
|
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 8:35 | |
| ik heb een paar acc die open staan voor morden Shadow,Cyclone,Aria [de kleine bloodclan leerling], Rouge, Blaze. nauw ja veel ieder geval. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 10:20 | |
| - Frostmist schreef:
- Oeh wait, Chikita is Muzes mentor, mag Muze der dan ook bijzijn ^^ Net zoals bij Snatcher, maar dan maakt Chikita het af!
Nikki is toch Muze's mentor.. |
|
| |
Gothams Reckoning 103
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 10:20 | |
| Omdat ik Chalice actief wil krijgen heb ik haar ook nog wel voor je. Whenever je eentje vrij hebt roep je maar =) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 14:55 | |
| - Ziva schreef:
- @Jaypaw/Bo, jij mocht Mintpaw al vermoorden hé ;D
@Leatherpelt/Viktor, misschien zouden we iets kunnen regelen dat Kearn laat zien hoe je moet moorden (aan Snatcher) en dat 'ie Snatcher het laat afmaken? Hebben ze beide gemoord^^ Late reactie Geweldig plan zeg ik zelf! Life isn't worth living if you don't try to live It doesn't matter what happens But get your shit together and fight for it |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 16:15 | |
| k heb Yaisa nog voor je ^^ |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 17:16 | |
| Darkfire staat altijd klaar om te moorden |
|
| |
Talita ~ 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts do 27 sep 2012 - 17:39 | |
| Moonfur wil |
|
| |
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts vr 28 sep 2012 - 19:06 | |
| Sorry voor late reactie Well, aangezien ik te veel huiswerk heb om dan nog eens iedereen te ordenen aan een kat maak 'k even een lijstje. Zet duidelijk wie je wilt moorden, met elk account. x Mistral x Snowfire (Aangezien die ene mega inactief is ^^'') x Icepaw.x Moonsparkle Yep, dat waren ze dan x'D Well, pick one.. I know there's something in the wake of your smile. I get a notion from the look in your eyes, yea. You've built a love but that love falls apart. Your little piece of heaven turns too dark.
Laatst aangepast door Forestfruit op vr 28 sep 2012 - 19:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ICEPAW. WAS AL BEZET XD) |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts vr 28 sep 2012 - 20:26 | |
| Welke zit in welke clan?
Sowieso, Lightpaw wilt wel een clan kat moorden. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts vr 28 sep 2012 - 20:33 | |
| Ik heb Damian voor je. Moonsparkle misschien? |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts vr 28 sep 2012 - 20:37 | |
| Yep, Moonsparkle is voor Damian. @Lightpaw/Nath, ik zei toch dat je duidelijk moest zetten wie je wou moorden? Eehh,, Mistral=BloodClan Snowfire=BloodClan
Laatst aangepast door Spottedleaf op za 29 sep 2012 - 13:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts vr 28 sep 2012 - 20:39 | |
| Yay c:
Moet ik topicje maken? |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts vr 28 sep 2012 - 20:46 | |
| Dat mag, ik zal wel korte postjes maken^^''.. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Moordenaar(s) voor ene paar hoofd accounts | |
| |
|
| |
|