een verhaal(niet warrior cáts, wel warrior báts)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firefly.
Member
een verhaal(niet warrior cáts, wel warrior báts) DPKsfdL
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: een verhaal(niet warrior cáts, wel warrior báts)   een verhaal(niet warrior cáts, wel warrior báts) Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 13:54

een verhaal van mij, gewoon omdat ik ooit zin had.

Azure vloog door de grotten van Azië. Af en toe waren er kleine flikkeringen van een rode gloed, en soms kwamen er steekvlammen omhoog. Hij zigzagde tussen de steekvlammen door, en af en toe vlogen zijn ogen wijd open van schrik bij het bemerken van het beeld van sommige skeletten. Dat waren zijn vrienden. Daar, Hermes! Hij wist maar op het nippertje de steekvlam te ontwijken die voor het lichaam van zijn vriend omhoogschoot. 'Hermeees!' riep hij wanhopig. Maar het was al te laat. Het verkoolde lichaam van zijn vriend viel naar beneden om opgeslokt te worden door de woeste grottenrivier. Plots viel zijn oog op een naar adem snakkende, prachtige jonge vleermuis, die oorspronkelijk wit hoorde te zijn, maar de as maakte het bijna onmogelijk om dat te zien. 'Amethyst!' hij maakte een noodlanding en knalde tegen de rotswand aan. Hij verbeet de pijn in een van zijn oren, die pijn deed door de klap. 'Amethyst! houd vol! Ik ben het, Azure!' de vrouwtjesvleermuis blies zodat sommige delen van haar vacht weer wit werden. 'Azure.... ons kind.. help hem! ik red de uitgang niet meer, ik zal in de rivier vallen. mijn vleugels zijn te moe...' Ze hief voorzichtig een vleugel op, en daaronder zaten twee babyvleermuisjes rillend tegen elkaar aan gedoken. 'Amethyst! zo mag je niet denken...' maar hij wist dat het waar was. Amethyst was gezond, maar met moeie vleugels zou het onmogelijk te zijn om buiten te geraken. tenzij.... 'Klim op mijn rug, snel!' Amethyst klemde haar vleugelklauwen krampachtig aan zijn vacht vast. Samen circelden en wervelden ze rond om de vlammen te ontwijken. Toen zagen ze het licht van de uitgang. Azure's vleugels konden nauwelijks meer. Toen kwam er een reusachtige golf. Net toen ze buiten waren. Hij hoorde vaag de stemmen van de mensen die het vuur probeerden te doven om een bosbrand te voorkomen. Hij werd achteruit geworpen, maar was te zwak om te zwemmen. Hij kon niet meer. Hij wierp nog een blik naar buiten, naar de opkomende zon. toen werd het zwart voor Azure's ogen. hij was verdronken.

Amethyst wist nog net haar kop boven water te houden. Met haar laatste krachten duwde ze haar kleintjes omhoog. Eentje, het jongetje, was verdronken. De ander keek doodsbang om zich heen. Amethyst zag dat er een nieuwe golf aankwam, en wist dat ze snel moest handelen. Ze wierp met haar klauwtjes de babyvleermuis in de lucht, die meteen onhandig wegvloog. 'Houd moed, kleintje! Op een dag zul je groot zijn. Ik noem je...' toen kwam de golf die al het leven wegspoelde. Net toen de kleine vleermuis veilig en wel was. nog een keer klonk een stem over het water en bereikte de oren van de kleine vleermuis, die in een boom zat te snikken van angst. 'Azure!...' Daarna was er in de grot alleen nog af n toe het geluid van een klein golfje. Verder was het doodstil alleen levenloze voorwerpen waren er nu nog. En twee lichamen spoelden op de rotsen aan. twee vleermuizen. Een zwarte, en een witte die elkaars vleugels krampachtig vasthielden. En voor wie goed keek, twee wolkjes damp stegen op uit de lichamen, vermengden zich en zweefden naar de buitenlucht. Naar boven. Steeds verder. En toen waren ze uit het zicht verdwenen.
dit was het proloog

een verhaal(niet warrior cáts, wel warrior báts) Warrl

you can see the firefly's
but if there is one, who looks like a cat
you see me
een verhaal(niet warrior cáts, wel warrior báts) 53910

acc: Firefly, Brick

klik!!!:

een verhaal(niet warrior cáts, wel warrior báts) Signature

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: