Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Esmee gedichtjes di 25 sep 2012 - 16:47 | |
| Hallo, Aangezien ik graag schrijf, en gedichtjes ook nog wel lukken, heb ik hier een topic voor =) Nouja ik ben nog druk bezig met mijn gedichtjes, dus die zullen hier komen te staan Af:- Alleen:
Ik heb hem toen ik 9 jaar was verzonnen.
Het leven is niets voor mij, niemandt houdt van mij. Ik ben niet goedt genoeg, voor deze wereldt. Hoe moet dat zo? Misschien moet ik mij maar laten gaan. Ik ben er toch voor niets.
Maar hoe moet het dan?! Ik kan de wereldt niet verlaten. Daar ben ik toch te goedt voor? Ik besta niet voor niets. Misschien is het toch beter, als ik mezelf niet meer laat gaan.......
- De winter:
Een koude natte winternacht, doet mijn vacht hard waaien. het geeft mij een gevoel van angst. Maar ik weet, er komt een eind aan. Dan zal de zon weer schijnen, de bloemen zullen weer bloeien, de kittens zullen weer rondkruipen, en de winter wordt slechts een verleden. Maar ook zal een nieuwe winternacht aan breken. Dan zal het weer waaien en sneeuwen. Maar ik weet, er komt een eind aan, en dat zal ik nooit vergeten....
Dit was het dan, maar let op er komt steeds meer bij! Tips zijn altijd welkom =D |
|
Robin 237 Actief Round here we're as cool as kittens. But out there, the dogs, they thrive.
| |
| Onderwerp: Re: Esmee gedichtjes di 25 sep 2012 - 17:21 | |
| |
|
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Esmee gedichtjes di 25 sep 2012 - 17:23 | |
| Dat wil ik over een tijdje gaan doen En bedankt =D |
|
Assie 221 Actief
| |
| |