|
|
Nina 64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 15:58 | |
| |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 15:58 | |
| Nu maar hopen dat dit plaatje niet in gebruik is ._. Vast niet, k heb t zo goed mogelijk na gekeken ^^
Anders kan ik wéér een setje maken, niet dat t vervelend is xD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 15:59 | |
| Jaa, echt cute <3
Ik wil eigenlijk ook wel een nieuw setje voor Swift.. xD |
|
| |
Nina 64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:01 | |
| Oh okay Swiftheart maar jou kleur enz past er eeuhmm.. wel bij :3
miss kan je de kleur doen zoals eeuh swiftpaw? |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:02 | |
| How do you mean? ^^ Het was voor mezelf bedoelt, haha x'D |
|
| |
Nina 64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:04 | |
| |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:04 | |
| - Swiftheart schreef:
- Jaa, echt cute <3
Ik wil eigenlijk ook wel een nieuw setje voor Swift.. xD Zal ikke maken? 8D Heb d'r nu wel zin in 8D |
|
| |
Cato :3 205
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:06 | |
| Heey welkom Nina, ik ben Cato =3
Miep m'n paard heeft iets aan haar rug en nu moeten we haar 6 weken longeren en niet rijden Dx |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:06 | |
| - Sunpaw* schreef:
- Heey welkom Nina, ik ben Cato =3
Miep m'n paard heeft iets aan haar rug en nu moeten we haar 6 weken longeren en niet rijden Dx D: Wat heeft ze dan precies? |
|
| |
Nina 64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:08 | |
| - Sunpaw* schreef:
- Heey welkom Nina, ik ben Cato =3
Miep m'n paard heeft iets aan haar rug en nu moeten we haar 6 weken longeren en niet rijden Dx Oh heee Cato ^^ omfg das erg D: |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:08 | |
| kan iemand dit even in een code zetten (met scrollbar)? - Spoiler:
Alvast bedankt C; (hij is voor mijn dA Journal XD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:09 | |
| @Danii; D'r zadel zat niet goed ofzo. Op het moment is het nog niet heel erg maar we moeten een nieuw zadel en dus 6 weken longeren. Als we dat niet doen kunnen we d'r helemaal in de prak rijden dusja..
@Nina; Hey ^^ Nja het valt nu dus nog wel mee. Maar dit moeten we wel echt doen
@Tazz; Heb je premium membership dan? ;o |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:10 | |
| - Sunpaw* schreef:
- @Danii; D'r zadel zat niet goed ofzo. Op het moment is het nog niet heel erg maar we moeten een nieuw zadel en dus 6 weken longeren. Als we dat niet doen kunnen we d'r helemaal in de prak rijden dusja..
@Tazz; Heb je premium membership dan? ;o Nee maar die kun je gwn veranderen XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:11 | |
| - Destinyscar schreef:
- Sunpaw* schreef:
- @Danii; D'r zadel zat niet goed ofzo. Op het moment is het nog niet heel erg maar we moeten een nieuw zadel en dus 6 weken longeren. Als we dat niet doen kunnen we d'r helemaal in de prak rijden dusja..
@Tazz; Heb je premium membership dan? ;o Nee maar die kun je gwn veranderen XD Serieus? Ik dacht dat dat alleen met premium kon xD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:11 | |
| - Lightpaw* schreef:
- Swiftheart schreef:
- Jaa, echt cute <3
Ik wil eigenlijk ook wel een nieuw setje voor Swift.. xD Zal ikke maken? 8D Heb d'r nu wel zin in 8D Jaa, als je wilt <3 Ik heb ook zin om een setje te maken, maar deze laptop heeft iets van een virus ofzo, en ik ben bang dat als ik gimp opstart dat hij vastloopt D: Nja, het is geen virus, maar iets waardoor hij soms vastloopt. Ik kan je wel plaatjes sturen, of wil je liever zelf zoeken? (: |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:12 | |
| - Sunpaw* schreef:
- Destinyscar schreef:
- Sunpaw* schreef:
@Tazz; Heb je premium membership dan? ;o Nee maar die kun je gwn veranderen XD Serieus? Ik dacht dat dat alleen met premium kon xD je moet hierop drukken: - Spoiler:
en dan kun je veranderen XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:13 | |
| Als je hem dan verstuurd gaat ie weer naar de gewone hoor xD |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:17 | |
| - Sunpaw* schreef:
@Tazz; Heb je premium membership dan? ;o Aai :c Als ik Twister ga longeren, gaat ze helemaal los, steigeren, bokken, alles. Zo leuk om te zien <3 Ga het ook wel een keertje filmen (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:18 | |
| - Swiftheart schreef:
- Sunpaw* schreef:
@Tazz; Heb je premium membership dan? ;o Aai :c Als ik Twister ga longeren, gaat ze helemaal los, steigeren, bokken, alles. Zo leuk om te zien <3 Ga het ook wel een keertje filmen (: Aww <3 Nee Pommetje is een beetje lui soms :'D ook als we haar loszetten gaat ze meestal gewoon een beetje achter je aan lopen. Wel heel schattig <3 Ik ga ff piano oefenen c; |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 sep 2012 - 16:19 | |
| - Destinyscar schreef:
- Sunpaw* schreef:
- Destinyscar schreef:
- Sunpaw* schreef:
@Tazz; Heb je premium membership dan? ;o Nee maar die kun je gwn veranderen XD Serieus? Ik dacht dat dat alleen met premium kon xD je moet hierop drukken:
- Spoiler:
en dan kun je veranderen XD Dat werkt niet. Als je dat doet en dan op verzenden klikt, krijg te horen dat je een Premium Membership moet hebben I tried and failed :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|