|
|
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 19:45 | |
| - Eternalthought schreef:
- Nimblekit schreef:
- Eternalthought schreef:
- Nimblekit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Ik heb een paard dat Jus de Pomme heet.
Das Frans voor appelsap. Like a boss~ Pourquoi pas Jus d'orange? D= @Tazz, Ghege, Tintin x Paprika >D @Danii, ghege, grappig x'D Nooooouuuu Haar opa heette Jus de Pomme. Zij heette eigenlijk Britte van Orshof, maar op de manege vernoemde ze haar gewoon naar haar opa. Dus toen wij haar via de manege kochten heette ze Jus de Pomme ^.^ Ghege, ik vind Jus de Pomme in ieder geval wel beter dan Britte van Orshof x'D Precies ^^ Pommie onze grote knol <3 Nee ze is best mooi hoor. Maar wel groot xDD Grote appelsap x'D Als ze maar lief is (En je er uiteindelijk op kan komen als je wilt rijden) C: Lief is ze zeker ^^ Lol beugelriem op bijna laagste gaatje en als je er op zit weer goed doen xD
@Tanya; Ik begin er meteen aan ^-^
@Tazz; Succes! Then she's big indeed :'D (Is grote pony's gewend)
@Tazz, good luck, zorg dat je het snel af hebt C; 1.68 ^^
@Tanya;
https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/35168lk.png Daar ga ik me klein bij voelen x'D Zij is 10-8 cm groter dan ik (weet m'n eigen lengte niet zo goed) |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 19:47 | |
| @Cees; Ik weet wat je doormaakt xD (of, nouja, jij weet wat ik doormaak xD) |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 19:52 | |
| - Eternalthought schreef:
- @Cees; Ik weet wat je doormaakt xD
(of, nouja, jij weet wat ik doormaak xD) Ghege, Poor you x'D Hopelijk is ze niet al te onhandig en gaat ze niet zo vaak op je voet staan C: Lijkt me niet prettig n.n Een pony ging echt met zijn volle gewicht op mijn voet staan omdat hij de wei in wou, terwijl zijn halster nog een beetje te los zat, gelukkig is hij blijven zitten x3 |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 19:53 | |
| Omg arme jij :c Nee gelukkig valt het mee bij Pomme. Maar als het gebeurd is het ook wel meteen raak :'3 |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 19:54 | |
| Dat kan ik geloven x'D Er is ook een keer een pony gaan staan op de voet van mijn vriendin, net waar ze een blaar had zitten, ik geloof dat het pijn deed C; |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 19:56 | |
| Au ;n; Miep m'n zus en ik waren een keer op een boerderij en daar hadden ze falabella's. Ookal zijn ze mini, als ze op je voet staan doet het pijn xd |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 19:57 | |
| FALABELLA! =D I can believe that C; But they're so cute n.n |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:00 | |
| Hey Cees, ik heb trouwens sins pas een katertje in mijn bezit, Pebblepaw. En die gaat ook in de RC, mss kan dat Nimbles grote broer zijn. Dat hun moeder is gestorven bij Nimbles geboorte en hun vader een halve moon daarna? |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:02 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:03 | |
| - Aether schreef:
- Mijn cavia is dood.
Awh, ik weet hoe het voelt als er een dier uit je leven verdwijnt. Echt heel veel sterkte <'3 |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:04 | |
| @Cees; Ja lief he =D
@Rebecca; Aww, gecondoleerd :c //hug |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:05 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Aether schreef:
- Mijn cavia is dood.
Awh, ik weet hoe het voelt als er een dier uit je leven verdwijnt. Echt heel veel sterkte <'3 Thanks. Hij was al vijf dus heel erg lang gehuild heb ik ook niet. Op z'n hoogst 1:30 minuut. Nja. Caafs worden niet zo oud. @Eternalthought: Thanks. =) |
|
| |
158
| |
| @Cato, Uhu n.n @Rebecca, Sterkte D; @Daantje, Ik denk dat ik afsla, sorry D; Maar ze heeft al een zusje waarvan ze niet weet dat het een zusje is en een moeder n.n |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| - Nimblekit schreef:
- @Cato, Uhu n.n
@Rebecca, Sterkte D; @Daantje, Ik denk dat ik afsla, sorry D; Maar ze heeft al een zusje waarvan ze niet weet dat het een zusje is en een moeder n.n Owh, jammer EDIT: Gecondoleerd :3 |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:06 | |
| - Nimblekit schreef:
- @Cato, Uhu n.n
@Rebecca, Sterkte D; @Daantje, Ik denk dat ik afsla, sorry D; Maar ze heeft al een zusje waarvan ze niet weet dat het een zusje is en een moeder n.n Thanks. & OMG dat setje. >w< Anyway ik ga Frans leren aangezien ik dat al een half uur geleden moest doen. @Dreamer: Thanks. =3 |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:07 | |
| - Aether schreef:
- Heartdestroyer schreef:
- Aether schreef:
- Mijn cavia is dood.
Awh, ik weet hoe het voelt als er een dier uit je leven verdwijnt. Echt heel veel sterkte <'3 Thanks. Hij was al vijf dus heel erg lang gehuild heb ik ook niet. Op z'n hoogst 1:30 minuut. Nja. Caafs worden niet zo oud.
@Eternalthought: Thanks. =) Vijf jaar si wel een mooie leeftijd voor een caafje |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:07 | |
| 5 is een mooie leeftijd idd. Mijne is inmiddels ook al 6 ofzo, dus ik vrees ook elke dag dat ze er niet meer zal zijn, toch weet ik dat ze dan een mooi leven zou hebben gehad c; |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:08 | |
| Zo, muziek aanzetten en gezellig mijn 6 kantjes uit gaan typen x'D One shots FTW |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:09 | |
| - Aether schreef:
- Nimblekit schreef:
- @Cato, Uhu n.n
@Rebecca, Sterkte D; @Daantje, Ik denk dat ik afsla, sorry D; Maar ze heeft al een zusje waarvan ze niet weet dat het een zusje is en een moeder n.n Thanks. & OMG dat setje. >w< Anyway ik ga Frans leren aangezien ik dat al een half uur geleden moest doen.
@Dreamer: Thanks. =3 Thanks ^^ Veel succes met Frans C; Mijn cavia is... 4? Ja, ik geloof 4. |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 sep 2012 - 20:09 | |
| Geschiedenis >.< vreselijk.
brb |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|