|
|
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:31 | |
| - Flowerrain schreef:
- Sunshine Dazzle is echt mooi geworden =)
Haha, dankjewel <3 & Esmee; Ook bedankt =D |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:32 | |
| Ik moet geduldig blijven, ik moet geduldig blijven, ik moet geduldig blijven :'] |
|
| |
faye 108
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:32 | |
| - Aurora schreef:
- Bunnykit schreef:
- En dan hier is Bunnykit QnQ
Daaaat is zo cutez <33 Even dat je ut weet, ik geef m weg ... Btw, hier is Red! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:33 | |
| Iemand een topicje met Silverkit? |
|
| |
faye 108
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:34 | |
| Mwiieep, Bo kom onlinee >D |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:35 | |
| - Red schreef:
- Aurora schreef:
- Bunnykit schreef:
Daaaat is zo cutez <33 Even dat je ut weet, ik geef m weg ...
Btw, hier is Red! Mm, ik denk erover na, maar ik moet wel gaan opletten dat ik niet teveel accounts neem >.< |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:36 | |
| - Aurora schreef:
- Red schreef:
- Aurora schreef:
- Bunnykit schreef:
Btw, hier is Red! Mm, ik denk erover na, maar ik moet wel gaan opletten dat ik niet teveel accounts neem >.< Hoeveel heb je er al dan? En jah, srry dat ik de hele tijd van acc wissel x'D |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:37 | |
| - Zayn schreef:
- Aurora schreef:
- Red schreef:
- Aurora schreef:
- Bunnykit schreef:
Btw, hier is Red! Mm, ik denk erover na, maar ik moet wel gaan opletten dat ik niet teveel accounts neem >.< Hoeveel heb je er al dan? En jah, srry dat ik de hele tijd van acc wissel x'D XD ik ga ze eens even tellen ^^ |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:40 | |
| - Aurora schreef:
- Zayn schreef:
- Aurora schreef:
- Red schreef:
- Aurora schreef:
- Bunnykit schreef:
Btw, hier is Red! Mm, ik denk erover na, maar ik moet wel gaan opletten dat ik niet teveel accounts neem >.< Hoeveel heb je er al dan? En jah, srry dat ik de hele tijd van acc wissel x'D XD ik ga ze eens even tellen ^^ Ik heb er nu vijf, maar Cloudwalker gaat binnenkort sterven D: |
|
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:41 | |
| Jeah, nu samen met mijn vriendin naar Western Riding <33 Er komt zo'n Amerikaanse miniatuur paardjes show =D |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:43 | |
| En dan heb je last van een grote Maine Coon kater die graag wat ham die in de omelet gaat wil hebben.. *sigh* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:43 | |
| - Aether schreef:
- En dan heb je last van een grote Maine Coon kater die graag wat ham die in de omelet gaat wil hebben.. *sigh*
Beter dan ene oversized Pers die je melk opdrinkt als je even niet oplet xD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:45 | |
| - Sam schreef:
- Aether schreef:
- En dan heb je last van een grote Maine Coon kater die graag wat ham die in de omelet gaat wil hebben.. *sigh*
Beter dan ene oversized Pers die je melk opdrinkt als je even niet oplet xD Ik had een kat, die nu dood is, die als je niet oplette de kip van je bord trekt -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:47 | |
| - Aurora schreef:
- Sam schreef:
- Aether schreef:
Beter dan ene oversized Pers die je melk opdrinkt als je even niet oplet xD Ik had een kat, die nu dood is, die als je niet oplette de kip van je bord trekt -.- Warning; Niet lezen als je geen sterke maag hebt!Mijn vorige kater likte serieus het oorsmeer uit je oor, omdat 'ie het lekker vond xD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:53 | |
| - Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Sam schreef:
- Aether schreef:
Beter dan ene oversized Pers die je melk opdrinkt als je even niet oplet xD Ik had een kat, die nu dood is, die als je niet oplette de kip van je bord trekt -.- Warning; Niet lezen als je geen sterke maag hebt! Mijn vorige kater likte serieus het oorsmeer uit je oor, omdat 'ie het lekker vond xD Dat is zo...GATVER O.o xD |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:56 | |
| Eeeh, Esmee, hoeveel accs heb je nou? x'D |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:57 | |
| - Aurora schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Sam schreef:
- Aether schreef:
Beter dan ene oversized Pers die je melk opdrinkt als je even niet oplet xD Ik had een kat, die nu dood is, die als je niet oplette de kip van je bord trekt -.- Warning; Niet lezen als je geen sterke maag hebt! Mijn vorige kater likte serieus het oorsmeer uit je oor, omdat 'ie het lekker vond xD Dat is zo...GATVER O.o xD ja, nogal XD |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:58 | |
| - Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Sam schreef:
- Aether schreef:
Beter dan ene oversized Pers die je melk opdrinkt als je even niet oplet xD Ik had een kat, die nu dood is, die als je niet oplette de kip van je bord trekt -.- Warning; Niet lezen als je geen sterke maag hebt! Mijn vorige kater likte serieus het oorsmeer uit je oor, omdat 'ie het lekker vond xD Gatver. xD (We moeten hier een spel van maken. Mijn kat is zo ___ dat hij/zij _______________) |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 12:59 | |
| Een kat die oorsmeer lust? Bwegh... xD |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 13:00 | |
| - Aether schreef:
- Sam schreef:
- Aurora schreef:
- Sam schreef:
- Aether schreef:
Beter dan ene oversized Pers die je melk opdrinkt als je even niet oplet xD Ik had een kat, die nu dood is, die als je niet oplette de kip van je bord trekt -.- Warning; Niet lezen als je geen sterke maag hebt! Mijn vorige kater likte serieus het oorsmeer uit je oor, omdat 'ie het lekker vond xD Gatver. xD
(We moeten hier een spel van maken. Mijn kat is zo ___ dat hij/zij _______________) kun je dan niet beter mijn huisdier doen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|