|
|
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:09 | |
| Wil hier iemand een manip van een witte kat? Heb hem over. |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| - Aether schreef:
. Doe maar als post ik morgen wel :3 && Ik wil wel manipje :3
Laatst aangepast door Raza op za 22 sep 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Be lazy, call me Aim. 163
| |
|
Laatst aangepast door Mothwing op za 22 sep 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:10 | |
| - Raza schreef:
- Aether schreef:
.
Doe maar als post ik morgen wel :3 Is goed. ^^ En ik denk dat ik een topic open en dan een trekking ga doen. Lijkt me wat eerlijker. (A)
Laatst aangepast door Aether op za 22 sep 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:10 | |
| Weet iemand coole ideetjes voor een verhaal? |
|
| |
Cees 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:11 | |
|
Laatst aangepast door Spike op za 22 sep 2012 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:12 | |
| |
|
| |
Be lazy, call me Aim. 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:12 | |
| vogels?
Over een zebra knuffel!
@Spike. WHAT! YOU STALK ME?
|
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:13 | |
| - Mothwing schreef:
- vogels?
Over een zebra knuffel!
@Spike. WHAT! YOU STALK MY?
Levende knuffels XD Nee, ik ga denk ik wat in elkaar prutsen. Heb al wat ideeën |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:15 | |
| Beetje teken en schetsen wioeuwww |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:19 | |
| Ik geef een manip weg. =3 Oké ik ga nu slapen want mijn vader zit me te 'PSSST'-en en dat is vreemd. Posten komt morgenochtend maar. Bye all! |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:21 | |
| Mijn eerste stukje verhaal
Langzaam liet ze zich vallen. Ze wist wel dat ze opgevangen zou worden. Door haar leeuw, Dalvigor. Sneeuwwit was hij. Vleugels vergezelde hem. Een diepe grom ontstond uit de keel van de leeuw. "Valerie" "Ja? "Wat DOE je?". De diepe stem van de leeuw weerkaatste tegen de grotmuren. "Ik besloot een duik te nemen in het water", zei ze triomfantelijk. De ruisende waterval achter haar leek de geluiden over te nemen. Langzaam draaide ze zich om, en keek recht in de blauwpaarse ogen van Dalvigor. "Je weet hoe hoog we nu zijn, Valerie" bromde hij, "Als jij dood zou gaan, duik ik achter je aan, als ik dat zou kunnen". |
|
| |
Cees 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:22 | |
| - Destinyscar schreef:
- Mijn eerste stukje verhaal
Langzaam liet ze zich vallen. Ze wist wel dat ze opgevangen zou worden. Door haar leeuw, Dalvigor. Sneeuwwit was hij. Vleugels vergezelde hem. Een diepe grom ontstond uit de keel van de leeuw. "Valerie" "Ja? "Wat DOE je?". De diepe stem van de leeuw weerkaatste tegen de grotmuren. "Ik besloot een duik te nemen in het water", zei ze triomfantelijk. De ruisende waterval achter haar leek de geluiden over te nemen. Langzaam draaide ze zich om, en keek recht in de blauwpaarse ogen van Dalvigor. "Je weet hoe hoog we nu zijn, Valerie" bromde hij, "Als jij dood zou gaan, duik ik achter je aan, als ik dat zou kunnen". Mooi C: |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:23 | |
| Geweldige avond achter de rug <'3 Het feit dat mijn ouders nu pissed off zijn is een andere zaak xD |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:28 | |
| - Spike schreef:
- Destinyscar schreef:
- Mijn eerste stukje verhaal
Langzaam liet ze zich vallen. Ze wist wel dat ze opgevangen zou worden. Door haar leeuw, Dalvigor. Sneeuwwit was hij. Vleugels vergezelde hem. Een diepe grom ontstond uit de keel van de leeuw. "Valerie" "Ja? "Wat DOE je?". De diepe stem van de leeuw weerkaatste tegen de grotmuren. "Ik besloot een duik te nemen in het water", zei ze triomfantelijk. De ruisende waterval achter haar leek de geluiden over te nemen. Langzaam draaide ze zich om, en keek recht in de blauwpaarse ogen van Dalvigor. "Je weet hoe hoog we nu zijn, Valerie" bromde hij, "Als jij dood zou gaan, duik ik achter je aan, als ik dat zou kunnen". Mooi C: Thnx :3 Ik heb inmiddels een ander stuk, zal eens kopiëren. "En ik weet ook wat achter ons aanzit" mompelde ze zacht, tussen neus en lippen door. Gaulle, de Raalg. Hij was het gevaarlijkste roofdier ooit. Een mix van een draak, een vogel en een paard. Hij bezat over geweldige reukvermogen en zijn zicht was eindeloos. "Dat is geen partij. Alhoewel het het enige dier is dat mij zou kunnen verslaan" brulde de leeuw. Valerie rolde eens met haar mintgroene ogen en liet zich achterover vallen, gelijk met de helderblauwe waterval. En met een perfecte duik sneed ze door het water heen. |
|
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:31 | |
| Ik ga pitten, ben bek af. Truste all. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:45 | |
| |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2012 - 23:47 | |
| Sjeez, ben moe ;___; Die 6,5 uur slaap hebben me vannacht geen goed gedaan xD
Denk dat ik maar es iemand ga teleurstellen en naar bed toe ga *Geeuwt* |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 0:15 | |
| omgfisoakfdghlklrwqedfhbfre
//komt er net achter dat t rebecca rebecca is die op wc zit x'DDD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2012 - 0:17 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|