ervaring; 2jaar rpg ->

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

ervaring; 2jaar rpg ->

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softsoul
Member
ervaring; 2jaar rpg -> DPKsfdL
Maxime
2

CAT'S PROFILE
Rank:
Softsoul
BerichtOnderwerp: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 19:44

ik RPG al 2 jaar, alleen daar ging het er heel anders aan toe,
lijkt me leuk op dan eens heel anders hier te RPGen, niet als mens, maar als kat =]

even 1 vraagje waar ik niet het antwoord van kon vinden;
mag je je zomaar aan sluiten aan een verhaal?
lijkt me toch van niet..?
en hoe doen jullie dat dan?

Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 21:11

Dat mag wel, maar soms is het beter als je het even vraagt voordat je komt "binnenvallen"

ervaring; 2jaar rpg -> Bdwhqe
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 13:02

Meestal mag het idd wel.

En ik verplaats het topic even, omdat een vraag niet in de rpg-training thuishoort. Wink

ervaring; 2jaar rpg -> J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 15:53

ja het mag meestal wel, maar dat hoorde je net al. Alleen moet je bij sommige topics wel even opletten of er geen naam van iemand bij staat, soms is het topic alleen voor een speciaal iemand

ervaring; 2jaar rpg -> Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 13:46

help ik bennieuw hier en ik heb een probleem,ik wou leerling zijn en ik heb poot gedaan inplaatsvan paw kan ik dat veranderen en een mentor krijgen ? Embarassed

wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ervaring; 2jaar rpg -> 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 14:00

Ten eerste hoort dit hier niet Wink

Maar een pb sturen naar Fireheart of Bluestar, en dan te vragen of ze je naam willen veranderen. Dan in een Clan aanmelden, en dan bij een ceremonie aanmelden voor een mentor. (:

Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 20:12

sorryy en merci ! Embarassed Embarassed Embarassed

wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ervaring; 2jaar rpg -> 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ervaring; 2jaar rpg ->   ervaring; 2jaar rpg -> Icon_minitime

ervaring; 2jaar rpg ->
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: