Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Wicca wo 19 sep 2012 - 15:19 | |
| Hi, omdat mijn moeder nogal veel met Wicca en zo bezig is en ik toch geïnteresseerd geraak of hier ook wat leden zijn die er wat van kennen of er in contact mee komen. Ik heb d'r net geholpen met een of ander schrift. Zij doet, Kaartlezen, pendelen, zo'n spirituele rituelen ofzo, met edelstenen bezig zijn, en ja.. Eigenlijk zo van alles. Ze volgt nu een cursus die ze al eens volgde maar uiteindelijk gestopt is. De groep waar ze in zat, (als je vriendjes politiek kent), er waren van alle gekke dingen en omdat ze het haatte om sommigen te minder waardigen is ze overgestapt zeg maar. Iemand? >D |
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wicca wo 19 sep 2012 - 15:26 | |
| Ik wil jouw moeder als de mijne.. ;-;'
Ik vind dat soort dingen ook wel interessant, maar ben er nooit echt zo mee aan de gang gegaan helaas. Ben eigenlijk vooral bezig met aura's :3 |
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Wicca wo 19 sep 2012 - 15:59 | |
| Ik vind Wicca al jaren zo geweldig. Als ik 18 ben en het huis uit ben ga ik er zeker op door <'3
Ik twijfel al een tijdje of ik wil gaan beginnen met Tarot kaarten, maar aan de andere kant ben ik er lichtelijk bang voor, dunno why x'D |
|
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Wicca wo 19 sep 2012 - 21:34 | |
| Ik vind aura's cool ( bekent dat ze ze soms ziet )
En edelstenen, totally me..l
Echt, soms zie ik geesten en aura's. Gewoon, eng ;_;
Flesje draaien vind ik creepy en eng
Alsjeblieft, ga me nu niet raar vinden en stuff... Het is alleen maar soms. Ik wil ook normaal zijn... |
|