|
9
| |
| Onderwerp: boeken kopen di 18 sep 2012 - 20:46 | |
| Hallo, Ik vindt deze boeken de beste boeken die er bestaan maar ik zit nu aan boek 4 en ik kan mij niet voorstellen dat het binnen een paar boeken zal gedaan zijn Ik zou ze graag allemaal willen kopen maar ik zie op het internet zoveel verschillende boeken dat ik niet weet hoeveel er nu zijn? Ik weel heel de nederlandse versie en zou ze graag allemaal in 1 keer kopen maar ik weet niet waar. Weet iemand soms waar ik deze kan kopen en hoeveel er nu zijn in de nederlandse versie? Ik dacht dat er 7 waren. |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 13:16 | |
| Euhh, ken je de Standaard Boekhandel? Die heeft volgens mij alle delen die tot nu toe in het nederlands zijn uitgekomen. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 16:36 | |
| Elk half jaar komt er geloof ik een nieuw vertaald boek uit. 6 boeken = 1 deel van de serie. Ze Hebben afgelopen lente geloof ik serie 1 boek 6 uitgebracht Dus in de winter komt boek 1 serie 2 uit, geloof ik. Ze staan op bol.com, die tot nu toe uit zijn. Er zijn dan ook nog een stuk losse boeken, maar ik weet niet zeker... |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 16:39 | |
| Nee hoor, ik heb al boek 1 van serie twee, die ligt zoals al gezegd in de boeken handel(: |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 16:50 | |
| Dan heb ik een foute berekening gemaakt XD dus in de winter komt boek 2 serie 2 uit, dan... |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 16:55 | |
| Ze zeiden dan Maanlicht september/oktiber zal uitkomen ^^ |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 16:56 | |
| Dat is best wel snel XD
Mijn berekeningen zijn slecht... ;-; |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 17:58 | |
| dus ik kan die gewoon in de standaard boekhandel kopen?
Euuh ik ben niet echt mee met die series ik heb nog nooit van maanlicht gehoord.
Ik heb: de wildernis in, water en vuur, geheimenen ben nu voor de storm aan het lezen. Ik weet niet of er nog achter komen.
dus eigenlijk blijven er boeken van warior cats uitkomen? en die volgen dan toch op de vorige?
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 18:37 | |
| Ja, klopt In het Engels zijn er namelijk al een stuk of dertig, dus het is nu gewoon wachten op de vertalingen ^^ |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 20:04 | |
| Maar wat bedoelen jullie met series? volgen die boeken allemaal op elkaar?
wat is het boek maanlicht? daar staat geen nummer meer op. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 20:09 | |
| In het Engels zijn er van Warrior Cats meerdere series:
1. Original Series (die er nu ook in het Nederlands zijn) 2. The New Prophecy (het eerste boek, Maanlicht is nu in het Nederlands uit) 3. Power of Three 4. Omen of the Stars
Deze series volgen elkaar op, het verhaal gaat door met enige tijd ertussen. Wel veranderd de hoofdpersoon. Verder zijn er ook nog manga's, super editions, guides etc. maar die zijn allemaal nog niet uit in het Nederlands. De boeken van de series zijn 1 t/m 6 genummerd, dus er is een 1 van serie 1, een 1 van serie 2 etc. ^^ |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen wo 19 sep 2012 - 21:30 | |
| Na de boeken die jij leest komen Gevaar en Vuurproef ( moet zelf Vuurproef nog lezen, ook het boek waar Bloodclan te pas zal komen :3 ). Dan is serie 1 afgelopen en komen Middernacht en Maanlicht. Hier is het schemaatje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Warrior_Cats |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen do 20 sep 2012 - 17:49 | |
| ah zo dus eigenlijk als ik maanlicht lees volgt die op de serie die ik aan het lezen ben maar is er juist een andere hoofdpersonage?
Hoe kan je weten wanneer er een nieuwe boek in het nederlands is uitgekomen? |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen do 20 sep 2012 - 17:54 | |
| |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen do 20 sep 2012 - 18:55 | |
| oké ik zal het int oog houden Wat bedoel je eigenlijk dat maanlicht dat het hoofd personage veranderd. Is het dan dat het boek over een andere clan gaat dan de donderclan? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen do 20 sep 2012 - 19:01 | |
| Over dezelfde Clan, maar over een andere kat in die clan ^^ |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen do 20 sep 2012 - 19:10 | |
| ah zo. hoe lang duurt het ongvr dat er een nieuwe boek van engels naar nederlands komt?
ik heb deze boeken leren kennen in de bib maar zouden zijn de nieuwe boeken die uit komen in het nederlands ook aankopen? nu hebben ze van de wildernis in tot aan maanlicht. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen zo 14 okt 2012 - 16:44 | |
| Hey , dark kit.
het duurt ongeveer een half jaar voor het vertaald wordt maar tegenwoordig gaat het wat sneller.
Voor zover dat ik weet kan je alleen maar maanlicht online bestellen.
maar je hebt wel gelijk ze zouden er wat spoed mogen achter zetten , ben nu 12 jaar en heb deze boeken ongeveer een 7 maanden geleden leren kennen , ik heb ze al allemaal gelezen en ik kan niet wachten om aan de volgende te beginnen , omdat het zolang duurt ben ik 16 tegen dat ze er allemaal zijn -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: boeken kopen | |
| |
|
| |
|