boeken kopen

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

boeken kopen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
dark kit
Member
boeken kopen DPKsfdL
9
dark kit
BerichtOnderwerp: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 20:46

Hallo,
Ik vindt deze boeken de beste boeken die er bestaan Very Happy maar ik zit nu aan boek 4 en ik kan mij niet voorstellen
dat het binnen een paar boeken zal gedaan zijn Crying or Very sad

Ik zou ze graag allemaal willen kopen maar ik zie op het internet zoveel verschillende boeken dat ik niet weet hoeveel er nu zijn?
Ik weel heel de nederlandse versie en zou ze graag allemaal in 1 keer kopen maar ik weet niet waar.

Weet iemand soms waar ik deze kan kopen en hoeveel er nu zijn in de nederlandse versie? Ik dacht dat er 7 waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
boeken kopen DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 13:16

Euhh, ken je de Standaard Boekhandel?
Die heeft volgens mij alle delen die tot nu toe in het nederlands zijn uitgekomen.
Destinyscar
Member
boeken kopen DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 16:36

Elk half jaar komt er geloof ik een nieuw vertaald boek uit.
6 boeken = 1 deel van de serie. Ze Hebben afgelopen lente geloof ik serie 1 boek 6 uitgebracht
Dus in de winter komt boek 1 serie 2 uit, geloof ik. Ze staan op bol.com, die tot nu toe uit zijn.
Er zijn dan ook nog een stuk losse boeken, maar ik weet niet zeker...
Wolftail
StarClan
boeken kopen DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 16:39

Nee hoor, ik heb al boek 1 van serie twee, die ligt zoals al gezegd in de boeken handel(:
Destinyscar
Member
boeken kopen DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 16:50

Dan heb ik een foute berekening gemaakt XD
dus in de winter komt boek 2 serie 2 uit, dan...
Stripe
Member
boeken kopen DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 16:55

Ze zeiden dan Maanlicht september/oktiber zal uitkomen ^^
Destinyscar
Member
boeken kopen DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 16:56

Dat is best wel snel XD

Mijn berekeningen zijn slecht... ;-;
dark kit
Member
boeken kopen DPKsfdL
9
dark kit
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 17:58

dus ik kan die gewoon in de standaard boekhandel kopen?

Euuh ik ben niet echt mee met die series ik heb nog nooit van maanlicht gehoord.

Ik heb: de wildernis in, water en vuur, geheimenen ben nu voor de storm aan het lezen.
Ik weet niet of er nog achter komen.

dus eigenlijk blijven er boeken van warior cats uitkomen? en die volgen dan toch op de vorige?
Blossompaw
Member
boeken kopen DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 18:37

Ja, klopt
In het Engels zijn er namelijk al een stuk of dertig, dus het is nu gewoon wachten op de vertalingen ^^
dark kit
Member
boeken kopen DPKsfdL
9
dark kit
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 20:04

Maar wat bedoelen jullie met series? volgen die boeken allemaal op elkaar?

wat is het boek maanlicht? daar staat geen nummer meer op.
Blossompaw
Member
boeken kopen DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 20:09

In het Engels zijn er van Warrior Cats meerdere series:

1. Original Series (die er nu ook in het Nederlands zijn)
2. The New Prophecy (het eerste boek, Maanlicht is nu in het Nederlands uit)
3. Power of Three
4. Omen of the Stars

Deze series volgen elkaar op, het verhaal gaat door met enige tijd ertussen. Wel veranderd de hoofdpersoon. Verder zijn er ook nog manga's, super editions, guides etc. maar die zijn allemaal nog niet uit in het Nederlands. De boeken van de series zijn 1 t/m 6 genummerd, dus er is een 1 van serie 1, een 1 van serie 2 etc. ^^
Destinyscar
Member
boeken kopen DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 21:30

Na de boeken die jij leest komen Gevaar en Vuurproef ( moet zelf Vuurproef nog lezen, ook het boek waar Bloodclan te pas zal komen :3 ). Dan is serie 1 afgelopen en komen Middernacht en Maanlicht.

Hier is het schemaatje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Warrior_Cats
dark kit
Member
boeken kopen DPKsfdL
9
dark kit
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 17:49

ah zo dus eigenlijk als ik maanlicht lees volgt die op de serie die ik aan het lezen ben maar is er juist een andere hoofdpersonage?

Hoe kan je weten wanneer er een nieuwe boek in het nederlands is uitgekomen?
Destinyscar
Member
boeken kopen DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 17:54

Meestal staat dat online
dark kit
Member
boeken kopen DPKsfdL
9
dark kit
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 18:55

oké ik zal het int oog houden Very Happy

Wat bedoel je eigenlijk dat maanlicht dat het hoofd personage veranderd.
Is het dan dat het boek over een andere clan gaat dan de donderclan?
Blossompaw
Member
boeken kopen DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 19:01

Over dezelfde Clan, maar over een andere kat in die clan ^^
dark kit
Member
boeken kopen DPKsfdL
9
dark kit
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 19:10

ah zo.
hoe lang duurt het ongvr dat er een nieuwe boek van engels naar nederlands komt?

ik heb deze boeken leren kennen in de bib maar zouden zijn de nieuwe boeken die uit komen in het nederlands ook aankopen? nu hebben ze van de wildernis in tot aan maanlicht.
Flamestripe
Member
boeken kopen DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 16:44

Hey , dark kit.

het duurt ongeveer een half jaar voor het vertaald wordt maar tegenwoordig gaat het wat sneller.

Voor zover dat ik weet kan je alleen maar maanlicht online bestellen.

maar je hebt wel gelijk ze zouden er wat spoed mogen achter zetten , ben nu 12 jaar en heb deze boeken ongeveer een 7 maanden geleden leren kennen , ik heb ze al allemaal gelezen en ik kan niet wachten om aan de volgende te beginnen , omdat het zolang duurt ben ik 16 tegen dat ze er allemaal zijn -.-
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: boeken kopen   boeken kopen Icon_minitime

boeken kopen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: