We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: ~Ik zoek wat hulp van mensjes!~ di 18 sep 2012 - 18:25
Ik ben zelf al te slecht in dingen in elkaar knutselen daarom vraag ik jullie hulp daarbij.
Wat ik nodig heb is;
Een avatar.~
Plaatjes; Nou ik zelf ben niet goed in plaatjes zoeken dus kunnen jullie het voor mij doen?Kayla is een kitten. Ze is bruin met hier en daar wat zwarte strepen en ze is kortharig.
Een onderschrift.~
Naam erop; Ja (Kayla is de naam) Tekstje; Let me see if you can break me! Uiterlijk Kayla; Kayla is een kitten. Ze is bruin met hier en daar wat zwarte strepen en ze is kortharig.
En een kader of sheet (Maakt niet uit welke)~
Naam erop; Ja Tekstje; Let me see if you can break me! Uiterlijk; Kayla is een kitten. Ze is bruin met hier en daar wat zwarte strepen en ze is kortharig.
Onderwerp: Re: ~Ik zoek wat hulp van mensjes!~ di 18 sep 2012 - 20:11
Postsheet:
En? Vind je hem goed? Ik ben nog bezig aan een onderschrift
Code::
Code:
[table align="center" width="654" height="403" background="http://i50.tinypic.com/2qbuqlx.jpg"][tr][td]<div style="width:330px;height:270px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-top:140px;margin-left:330px;"> En? Vind je hem goed? Ik ben nog bezig aan een onderschrift :) :) :)</div>[/td][/tr][/table]
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!