|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 16:29 | |
| Fastwind is een rode poes uit Windclan. Haar hele leven is perfect. Ze heeft een aantal broertjes en zusjes uit oudere of jongere nestjes. De poes heeft verschilende katers uit Windclan die een beetje op haar crushen en zelf vind ze dat wel leuk. Maar op een dag, tijdens een pattrouille, word ze aangevallen door een slang. Ze word volgespoten met gif en naar het kamp gebracht. De rode poes is er slecht aan toe en is in een soort shock, waardoor ze allemaal rare dingen praat en niet meer weet wie ze eigenlijk is. Na een tijdje zal ze opknappen en ze krijgt een fobie voor alles buiten het kamp, voor alle geluiden springt ze op en rent ze weg. De katers die eerst crush op haar waren laten haar alleen omdat ze nu niet zo 'leuk' meer is. Fastwind word heel eenzaam en ze ziet haar familie die periode niet vaak. Na een tijdje zal ze weglopen uit Windclan en een kleine tijd als Rogue gaan leven, hoewel ze nog steeds een Windclanner is. Ze ontmoet een vriend/vriendin die haar helpt haar angsten te overwinnen. Langzamerhand krijgt ze haar geheugen terug en weet ze alles over de slang weer. Na een weekje of twee als rogue te hebben geleeft word er naar haar gezocht. Waaronder één van de crushes die haar wel trouw was gebleven, ookal was ze een beetje gek. Fastwind komt weer teug naar de Windclan en is weer gelukkig, zeker nu ze een echte crush heeft, en niet meer al die katers die haar eigenlijk niet eens willen. De kater zal ook crush worden op Fastwind en zo zal het nog wel een tijdje duren dus ^^
Samengevat wat ik zoek: Twee/drie katers die op haar crushen in het begin: De kater die haar echte crush word en haar gaat terughalen: De rogue vriend/vriendin die haar helpt haar angst te overwinnen: Rouge Twee/vier katten die met haar mee waren tijdens de pattrouille met de slang: Desertpaw, Spottedleaf, Seedpaw, Flowerrain Medicine cat/Apperentice: Deze mogen zelf weten of ze meedoen, zo ja graag even melden ^^
Lijstje:
- Code:
-
[b]N[/b]aam: [b]W[/b]at: [b]M[/b]otivatie: [b]E[/b]xtra:
Ik hoop dat mensen zich aanmelden. Gr Daniëlle/Daan :3
Laatst aangepast door Skippy op di 18 sep 2012 - 20:55; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 17:25 | |
| Naam: Rouge Wat: vriendin gaat naar de bc Motivatie:lol Extra:lol fun
|
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 18:33 | |
| Naam: Runner, maar ik meldt desertpaw aa Wat: kat die meegaat met patrouilleMotivatie: Het lijkt me leuk om desert in een story mee te laten doen. Extra: Coole avatar, skippy - Anne als pony!:
Laatst aangepast door Runner op di 18 sep 2012 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 19:37 | |
| Jullie staan op me lijstje. Ik ga trouwens pas kiezen als ik voor alles een aantal mensjes heb ^^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 20:51 | |
| Naam: Seedpaw Wat: Kat die mee gaat op patrouille Motivatie: Het lijkt me leuk xD Extra: bliep |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 20:53 | |
| |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 20:54 | |
| Naam: Flowerrain Wat: kat die meegaat op patrouille Motivatie: Flowerrain moet actief =) Extra:
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story di 18 sep 2012 - 20:55 | |
| Ook jou zet ik derbij, zijn der nog mensen voor de andere rollen? |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story do 20 sep 2012 - 20:44 | |
| |
|
| |
3
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story vr 21 sep 2012 - 16:27 | |
| Naam: Summerfight Wat: Kater die haar crush word. Motivatie: Het lijkt me leuk. Extra: Nou niks
Laatst aangepast door Tresh op vr 21 sep 2012 - 17:09; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story vr 21 sep 2012 - 16:46 | |
| - Tresh schreef:
- Naam: Tresh
Wat: Kater die haar crush word. Motivatie: Ik heb de hungergames net uit en zocht wat voor dit char. Extra: Nou niks Ten eerste, de crushes moeten binnen Windclan zijn, en Tresh is geen clannaam |
|
| |
3
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story vr 21 sep 2012 - 16:57 | |
| Oh ik geef dan een ander acc op. Hij is geedit. |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story vr 21 sep 2012 - 17:17 | |
| Dim moet ook mee xD
Naam: Dimpaw Wat: Kat die mee gaat op patrouile Motivatie: Dim moet actief worden en dit leek mij wel geschikt voor hem =) Extra: appelflapfrituurvetmayonaiseeendenborstflapdrolessiebessie |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story vr 21 sep 2012 - 17:19 | |
| Oke ^^ Zet je der bij als ik weer op Skippy ben Esmee ^^ I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story vr 21 sep 2012 - 17:39 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Fastwind's story | |
| |
|