| ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] | |
|
|
Tazz 670
| |
| Onderwerp: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 16:02 | |
| Aloha peoples, Ik heb wat hele hele belangrijke dingetjes nodig voor mijn accountjes. Laten we beginnen bij het begin: Destinyscar || Nodig:|| -De broer van Destiny, Hope interested: Sappire -De vader van Desiny, Mirror interested: Firelion- Depthsoul interested:-------------------------------- Destinyscar is opgeroeid in het asiel met haar moeder, zusje en broer. Ze heette toen Desige, en haar broer Binded. Ze namen ze mee en hernoemen ze naar Hope en Destiny. De vader was altijd al onbekend geweest. Eenmaal in hun nieuwe woonplaats, kwam Destiny in aanraking met de 5 clans, en de Elite. Een Thunderclan kater. Dephtsoul, een knappe zwarte kater met een zwarte vlek op zijn borst en groene ogen, trekt haar aandacht en ze wordt verliefd. Maar de buurkat, Nibble, jaagt Depth weg met het dreigen van hun warrior code. Dat het illegaal is enzo. Depthsoul blijft Destiny bezoeken maar na een tijdje zet Nibble dat hij al iets met Destiny heeft. Depthsoul wordt verraden en zoekt haar niet meer op. Uit pure woede vermoord Destiny Nibble, en wordt gek. Nibble laat een groot litteken achter op haar rechterzij, die vanaf haar buik naar haar staart toeloopt. Ze wordt gek en noemt zichzelf Destinyscar. Haar broer, Hope, is uit beeld verdwenen. Ze joint de Bloodclan (en wordt verliefd op Skippy, later ook partners, dit is besproken en goedgekeurd!). -- Uiteindelijk, gaat de vader van Destinyscar in beeld komen en blijkt in de Bloodclan te zitten. De broer, Hope, vind Destinyscar en probeert haar terug te brengen naar de Kittypets. Maar Destiny, die tegen die tijd hopeloos is op Skippy, wil het weer goed maken met Depthsoul en gaat hem zoeken. Uiteindelijk vind ie hem, en wordt boos en raakt in een gevecht met hem. Skippy heeft haar gevolgd en verdedigd haar wanneer Destiny dreigt te verliezen. Als Skippy hem tegen de grond heeft gewerkt, krabbelt Destiny op en zegt dat ze nooit iets heeft gehad met Nibble, maar nu iets heeft met Skippy. Ze besluiten goede vrienden te worden. De vader van Destiny, vind dit echter niet goed en verbiedt het haar. Ze is wel blij met Skippy, aangezien hij een goede doder is. [vader is een roque en heeft nog geen naam] Uiteindelijk geeft pap haar toestemming aangezien Skippy meegaat en mag ze Depthsoul opzoeken. ----------- Passionkit || Nodig:|| -Broer & zus Interested: Ashkit (BC, heeft familie in TC) Nimblekit (RC) -Vriend Interested: -Evt. Pleegmoeder
Interested: Snowface Clan = River--------- Passionkit en Nimblekit weten eerst niet dat ze zus en broer zijn, aangezien ze niet op elkaar lijken. Snowface, weet echter niet dat Passion en Nimble überhaupt haar kinderen zijn maar ze verzorgt ze wel als haar eigen kits, dus net als ieder ander. Na een tijdje worden Passionkit en Nimblekit BFF's en komt Nimble erachter dat Snowface zijn moeder is. Passionkit is blij voor Nimble, maar ergens is de jonge kater jaloers aangezien hij zijn ouders nog steeds niet kent (denkt hij!). Toch heeft Snowface een gevoel dat Passion van haar is gezien zijn ogen en dat in haar "miskraam" een tortoiseshell zit. Als Passionkit weer eens een apprenice uitdaagt, komt Nimble in actie en neemt haar moeder mee naar het schouwspel. Snowface pakt Pas bij zijn nekvel en neemt hem mee naar de den. Hij krijgt ruzie met Nimblekit omdat zij haar moeder heeft geroepen. Snowface ontdekt op de staart van Passion een stuk tabby print die precies lijkt op die van Nimblekit. Ze legt de 2 kibbelende kittens het zwijgen op en laat hun het tabby plekje zien. Allebei staan ze stomverbaasd te kijken en na een lange stilte noemen ze elkaar "broer en zus". Als ze Nimblepaw en Passionpaw worden genoemd, zullen ze altijd hecht blijven en blijven Snowface opzoeken, die met trots de 2 apprentice in de gaten houd. Na een tijdje zullen Nimblepaw en Passionpaw besluiten een cadeau te maken voor haar, omdat ze zo goed heeft gezorgd voor hun 2. In newleaf zullen ze dan ook de grens overgaan om bloesem te plukken in het Bloesembos. Hier maken ze, als Snow het kamp uit is, een mooi nest van. het lijstje: - Code:
-
[b]Naam bekenste account:[/b] [b]Welk karakter(dus voor welke verhaallijn):[/b] [b]Welke kat (uit het verhaallijn):[/b] [b]Voorbeeldpost:[/b] [b]Motivatie:[/b]
_______________________ Als iemand topicjes wilt met een van mijn accounts, wordt dit via de pm gestuurd naar Destinyscar!Au revoir, en barst los! {Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw} Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =) [size=9]PM naar Destinyscar![/size]You don't dare to click on this>D- Spoiler:
Laatst aangepast door Destinyscar op vr 28 sep 2012 - 17:27; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 16:34 | |
| Naam bekenste account: Euhmm Thornpaw. denk ik Welk karakter(dus voor welke verhaallijn): voor Passionkit Welke kat (uit het verhaallijn): Ashkit Voorbeeldpost: zie mijn posts Motivatie: Euhh, Ashkit is zo goed als familieloos. Ik wil nog wel even iets zeggen. Ik zoek een rogue of bloodclan broer of zus voor Ashkit, dus als ze gekozen word als zus, is Passionkit daar ook mee verwant. http://warriorcats.bigforumpro.com/t7567-familie-en-nog-een-paar-andere-dingen-gezocht |
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 17:02 | |
| Naam bekenste account: Snowface Welk karakter(dus voor welke verhaallijn): Passion c: Welke kat (uit het verhaallijn): Pleegmom Voorbeeldpost: je kent mijn post hoop ik? O>O Motivatie: SNOWY <3
|
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
Xenia 74
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 17:16 | |
| Naam bekenste account: Sapphire Welk karakter(dus voor welke verhaallijn): Destiny Welke kat (uit het verhaallijn): De broer Voorbeeldpost: De zon stond kwam achter aan de hemel op. De schaduw van de slanke poes liep onderzoekend voor haar uit opzoek naar iets lenvends. Maar de schaduw liep daar al dagen voor niks. Elke ochtend en elke avond liep ze daar of bang achter haar. Dit leek wel haar beste vriend op dit moment. En natuurlijk ook haar bodyguard, maar ze was wel alleen. Niet dat het haar veel boeide."Stom schaduw, je doet niks behalve lopen, je houd me geen gezelschap. Nutteloos ding waarom. Bestaan die dingen eigenlijk." Sapphire draaide zich om en liep een klein steegje in waar vuilnis stond van een de slager. Het vlees was vers, maar het was foutbereid. Een sausje teveel ofzo, zij genoot er van dat de slager zo kieskeurig en rijk was. Het vlees was lekker en je proefte dat de slager het stuk vlees in het olie had laten vallen, voor een kat was dit een delicatesse lekker geoliet en vet. Ze was niet ondervoed, maar honger had ze wel. De schaduw was haar blijven volgen en zat ook te eten. Maar boven de muur gebeurde er wat zoiets als je alleen in je ooghoek kan zien. De schaduw keek op net zoals Sapphire.Hallo, wie ben je en wie wil je wel voorstellen mij de bestuderen!" Verder bewoog ze niet. Motivatie: Ik vind het een leuk verhaal. |
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 18:59 | |
| WAIT TAZZ Ik weet nog iets voor Passion c': Dat hij een echte kitten van Snowy is c: De enige overlevende en de vader is onbekend C= Het kwam net in me op XD |
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 19:17 | |
| - Destinyscar schreef:
- Hmm... dat is idd een leuk idee...
Snow heeft toch een dood nestje gehad? want dan kan het zo zijn dat ze dácht dat het nestje dood was, maar dat Passion dus nog leeft en later gevonden word. Oui, jah das wel cool <3 Passion heeft wel wat pleeg broertjes/zusjes <3 |
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 20:14 | |
| Ik wist wel dat ik niet genoeg uitleg had gegeven... Ashkit zit in de Thunderclan, maar ze ontdekt dat ze familie heeft in de Bloodclan. Dus Passionkit kan ook in de Thunderclan zitten..... |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] di 18 sep 2012 - 20:25 | |
| Naam bekenste account: Linepaw? C: Welk karakter(dus voor welke verhaallijn): Passionkit Welke kat (uit het verhaallijn): Zus / Nimblekit (RC) Voorbeeldpost: You know my posts D= Motivatie:I need fammily for her D=
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
Katero, the Boe Cow 5
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] vr 28 sep 2012 - 17:10 | |
| Omg, duizendmaal bedankt. Hij leeft al, dus we kunnen zo snel mogelijk beginnen.
(Firelion) |
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
Katero, the Boe Cow 5
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] vr 28 sep 2012 - 17:14 | |
| |
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ï ηεεd †hα† ⊕ηε †hïηg, αηg ψ⊕u'∀ε g⊕ †hα† ⊕ηε †hïηg [GZ] | |
| |
|
| |
|