|
|
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:17 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:17 | |
| - Doublelife schreef:
- Wingpaw schreef:
- Een van mijn accs moet gewn een partner krijgen >.(
*kucht* Je hebt Sandstorm toch met Ijsel?? ^^'' Daarvan zouden binnenkort toch ook nog Kittens krijgen of nie XD En daarbij *wijst naar topicje van IJsel, Malona en Sandstorm* Thehe i know xD Maar ik zit hier al heel lang en ik heb pas een keer een nestje kittens gehad en die zijn ook nog inactief -.- |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:19 | |
| @Tanya; - En dit ben ik omdat jij niet naar de meeting gaat! ;A;:
|
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:19 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Bo; Oewh karakter? 8D
@Tazz; Kater, sorreh D: Eeh, nou ja zijn spreuk is; I will do everything for my clan. But later as he is a warrior; My dad was a zero, so do i. En hij word gepest doordat zijn vader naar de BC is overgelopen. Maar later word hij biggg (Maine coon ) But than is he a little bit... CUTE XD Hij probeert vooral andere te helpen, hij heeft een keer een kitten van 2 slangen gered so... Hij had straf gekregen voor een kitten :'D @Esmee; But... NOW I AM HERE >D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:20 | |
| @Bo; okeej hoe oud is die? Want misschien is het cute omdat Maine Coons zo groot zijn en Sunpaw* vrij klein en verlegen.. omg ik zie het al voor me te cute 8D |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:21 | |
| - Wingpaw schreef:
- Doublelife schreef:
- Wingpaw schreef:
*kucht* Je hebt Sandstorm toch met Ijsel?? ^^'' Daarvan zouden binnenkort toch ook nog Kittens krijgen of nie XD En daarbij *wijst naar topicje van IJsel, Malona en Sandstorm* Thehe i know xD Maar ik zit hier al heel lang en ik heb pas een keer een nestje kittens gehad en die zijn ook nog inactief -.- Ik wil ook nog een partner ding? Lightensoul is nog partnerloos Raddlefur krijgt Destinyscar krijgt Len tja dat past niet in het verhaallijntje XD Passiokit partnerloos Dus Lightensoul en passion |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:23 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Bo; okeej hoe oud is die? Want misschien is het cute omdat Maine Coons zo groot zijn en Sunpaw* vrij klein en verlegen..
omg ik zie het al voor me te cute 8D Hij is nu 11 moons >D but he isn't big now ^^'' Maine coons worden rond hun 2e jaar pas biiggg XD |
|
| |
natuurlijk heet ik tanya dombo! 149
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:24 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Tanya;
- En dit ben ik omdat jij niet naar de meeting gaat! ;A;:
Aaahw D:! *makes Cato happy* LOOK ;D - Spoiler:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:26 | |
| - Doublelife schreef:
- Blossompaw schreef:
- @Bo; okeej hoe oud is die? Want misschien is het cute omdat Maine Coons zo groot zijn en Sunpaw* vrij klein en verlegen..
omg ik zie het al voor me te cute 8D Hij is nu 11 moons >D but he isn't big now ^^'' Maine coons worden rond hun 2e jaar pas biiggg XD Toch een stuk groter dan Sunny, zij is pas 6 manen. Omg zou je dat willen? =D Meow brb, ff blokfluit oefenen MARIO THEME SONG YAY @Tanya; Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay =DD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:27 | |
| - Destinyscar schreef:
- Wingpaw schreef:
- Doublelife schreef:
- Wingpaw schreef:
*kucht* Je hebt Sandstorm toch met Ijsel?? ^^'' Daarvan zouden binnenkort toch ook nog Kittens krijgen of nie XD En daarbij *wijst naar topicje van IJsel, Malona en Sandstorm* Thehe i know xD Maar ik zit hier al heel lang en ik heb pas een keer een nestje kittens gehad en die zijn ook nog inactief -.- Ik wil ook nog een partner ding? Lightensoul is nog partnerloos Raddlefur krijgt Destinyscar krijgt Len tja dat past niet in het verhaallijntje XD
Dus Lightensoul en passion In welke clan zitten die? |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:28 | |
| @Tazz; als ik ze allemaal moest opnoemen was ik over een uur nog bezig XD *kijkt naar haar 26 accjes* *fluit* |
|
| |
Tazz 670
| |
| - Wingpaw schreef:
- Destinyscar schreef:
- Wingpaw schreef:
- Doublelife schreef:
- Wingpaw schreef:
*kucht* Je hebt Sandstorm toch met Ijsel?? ^^'' Daarvan zouden binnenkort toch ook nog Kittens krijgen of nie XD En daarbij *wijst naar topicje van IJsel, Malona en Sandstorm* Thehe i know xD Maar ik zit hier al heel lang en ik heb pas een keer een nestje kittens gehad en die zijn ook nog inactief -.- Ik wil ook nog een partner ding? Lightensoul is nog partnerloos Raddlefur krijgt Destinyscar krijgt Len tja dat past niet in het verhaallijntje XD Passiokit partnerloos
In welke clan zitten die? => Dus Lightensoul en passion Lighten TC Passion RC |
|
| |
natuurlijk heet ik tanya dombo! 149
| |
| MEHH IK MOET OFF D'8 Byeuz my little pony's<33!
IN MY WORLD EVERYONE IS A PONY AND THEY EAT RAINBOWS AND POOP BUTTERFLY'S XD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:29 | |
| - Destinyscar schreef:
- Wingpaw schreef:
- Destinyscar schreef:
- Wingpaw schreef:
- Doublelife schreef:
- Wingpaw schreef:
*kucht* Je hebt Sandstorm toch met Ijsel?? ^^'' Daarvan zouden binnenkort toch ook nog Kittens krijgen of nie XD En daarbij *wijst naar topicje van IJsel, Malona en Sandstorm* Thehe i know xD Maar ik zit hier al heel lang en ik heb pas een keer een nestje kittens gehad en die zijn ook nog inactief -.- Ik wil ook nog een partner ding? Lightensoul is nog partnerloos Raddlefur krijgt Destinyscar krijgt Len tja dat past niet in het verhaallijntje XD Passiokit partnerloos
In welke clan zitten die? => Dus Lightensoul en passion Lighten TC Passion RC Welke leeftijd heeft lighten xD @pink welke mlp ben ik? XD |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:30 | |
| Ok. After school was just ... so cute <'3
But, ik moet weer es gaan. Werk roept *zucht* Rond 10 hoop ik thuis te zijn xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:38 | |
| Warrior Cats, The New Prophecy is echt véeeet leuk <3
Ben nu bij H3 is Engels <3 |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:42 | |
| @Nath; nou wil ik em ook graag hebben D= |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:45 | |
| bol.com Duur zijn ze niet, 28 euro voor de boeken set <3 |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 17:46 | |
| i know but ik krijg ze voor me verjaardag xD i can't wait o.o Dan krijg ik the new prophey EN Power of Three <33333333333333333 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 18:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |