|
|
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 7:34 | |
| Vandaag een dagje vrij van school. ~ Niet dat ik er blij mee ben.. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 7:59 | |
| Hehe, Linn bereid zich alvast voor xD Zo gaaf <33 |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 8:01 | |
| OMG. Ik ga vandaag zwemmen en een film kijken op school. No homework! *doet een vreugdedansje* Medelijden voor iedereen die vandaag wel lesuren heeft... |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 8:02 | |
| Goodmorning, goodmooooorning :3 |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 8:09 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 10:49 | |
| En dan help je je pc zélf naar de kloten. O mijn hemel, wat is mijn leven toch fantastisch. Papa gister heel geïrriteerd/boos, ik huilen, mijn zus liep mij uit te lachen en zei dat ik liep te huilen alsof er iemand dood was. Ja sorry hoor, wie is hier degene die huilt omdat een onbekende beller d'r stalkt.
Pffff, straks de laptop ff binnensteken en hopelijk dat die vent 'm kan maken. Al zei mn zus ook dat als ie niet te repareren valt, dat papa me wss toch wel een nieuwe zou kopen. Langs de ene kant, lijkt mij dat een fantastisch iets, langs de andere kant weet ik dan niet zeker meer of ik photoshop elements 9 nog eens kan downloaden van die wacom bamboo dinges & hem op die nieuwe zetten kan dan. En mijn laptopje is gewoon heilig.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 10:59 | |
| Had weer eens een droom met Final Fantasy characters. Dat betekend een awesome droom <3 Noel <333 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:08 | |
| Ik zit in de les. bijna pauze. |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:09 | |
| Ik droomde dat ik Nightsky was. Eigenlijk star, want ik werd leader Hahahahahahahahahahahahahahahaha dat was awsome! Alleen, ik werd wakker net toen Icy me vermoorde -.-" |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:11 | |
| Mweeehh, het duurt echt té lang voordat mijn poesje in TC zit D= |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:16 | |
| Vind ik ook met Bloodyeyes! D: |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:17 | |
| Sorry dat mensen een leven hebben.. |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:18 | |
| Jush, daar ligt het niet aan >.< Ik wil gewoon graag posten met mijn katje, alleen ik weet niet zeker of het wel mag.. |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:19 | |
| Dat weet ik Fireheart, sorry dat ik het zeg, maar Bluestar stelt het wel lang uit. Sorry hoor, maar dit vind ik gewoon |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:20 | |
| Iemand kan het vreselijk druk hebben Bluepaw. Dat jullie nu elke seconde online kunnen zijn .. En Lyan, je mag idd niet posten als je nog niet geaccepteerd bent. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:20 | |
| - ~Bluepaw schreef:
- Ik droomde dat ik Nightsky was. Eigenlijk star, want ik werd leader Hahahahahahahahahahahahahahahaha dat was awsome! Alleen, ik werd wakker net toen Icy me vermoorde -.-"
Ik droomde dat Brightpaw deputy werd en Firestar Bright Darkfire liet vermoorde, zon mooie droooom xxx |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:21 | |
|
Laatst aangepast door Fireheart op do 20 sep 2012 - 12:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:22 | |
| - Fireheart schreef:
- Iemand kan het vreselijk druk hebben Bluepaw. Dat jullie nu elke seconde online kunnen zijn ..
En Lyan, je mag idd niet posten als je nog niet geaccepteerd bent. Nah, dan moet ik mijn topicje met Zsa nog even uitstellen x; Naja, dat komt dan later wel. |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 sep 2012 - 12:29 | |
| Wie heeft hier eigenlijk een vriendje? Ik heet voorlopig Koos Vriedloos |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |