|
|
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:21 | |
| - Moonstripe schreef:
- Mhihi
Kater: Moon, wil je partner zijn? :p Moonstripe: Nope Poes: Partner? ;d Ms: nope Clanleader (male): ey ye lad, wanna be mattie? Ms: Ai'ght! FIRESTAR X MOONSTRIPE 8'D ~ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:22 | |
| - Skippy schreef:
- Blossompaw schreef:
- Honeykit schreef:
- Blossompaw schreef:
- Nja, mijn poezen zijn óf kitten/jonge apprentice óf ze zitten in ShadowClan en hebben een relatie :'3
(Stief) MAMMIE! ^^ DOCHTER! 83 Lolol helemaal geregeld waar ik niet bij was. Maar boeien, ik vind het leuk :'D Sowry Cato, maar dit was gewoon perfect voor Frost! Hehe geeft niet, ik vind het eigenlijk super leuk x3 Lol maar Cees, ze zitten in SC hea en niet in RC //prikt Honey's voorsteltopic :'3 |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:23 | |
| - Icy schreef:
- In welke ben je dan geïnteresseerd Esmee?
Misschien in Glove (als ik een kansje heb) Anders Wingpaw wel? |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:26 | |
| - Blossompaw schreef:
- Skippy schreef:
- Blossompaw schreef:
- Honeykit schreef:
- Blossompaw schreef:
- Nja, mijn poezen zijn óf kitten/jonge apprentice óf ze zitten in ShadowClan en hebben een relatie :'3
(Stief) MAMMIE! ^^ DOCHTER! 83 Lolol helemaal geregeld waar ik niet bij was. Maar boeien, ik vind het leuk :'D Sowry Cato, maar dit was gewoon perfect voor Frost! Hehe geeft niet, ik vind het eigenlijk super leuk x3
Lol maar Cees, ze zitten in SC hea en niet in RC //prikt Honey's voorsteltopic :'3 Ow lolz, zat met Nimblekit in mijn hoofd x3 AANPASSEN ^^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:27 | |
| - Nimblekit schreef:
- Blossompaw schreef:
- Skippy schreef:
- Blossompaw schreef:
- Honeykit schreef:
- Blossompaw schreef:
(Stief) MAMMIE! ^^ DOCHTER! 83 Lolol helemaal geregeld waar ik niet bij was. Maar boeien, ik vind het leuk :'D Sowry Cato, maar dit was gewoon perfect voor Frost! Hehe geeft niet, ik vind het eigenlijk super leuk x3
Lol maar Cees, ze zitten in SC hea en niet in RC //prikt Honey's voorsteltopic :'3 Ow lolz, zat met Nimblekit in mijn hoofd x3 AANPASSEN ^^ Yay xD Alex G zingt Call Me Maybe zo veel beter dan Carly Rae Jepsen dat het bijna een leuk liedje wordt xDDD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:40 | |
| Wingpaw mag je hebben hoor ^^ Ik zal je even snel op dat account een mailtje sturen met het ww |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:41 | |
| Lau, ik dacht dat Icy Stormstar was xD |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:42 | |
| Yeah =D!
PS. Heeft er niemand verstand van het zoeken naar een dierenpension voor de vakanties? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:44 | |
| |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:45 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:48 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:49 | |
| Wint heeft een cute setje Lau xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:53 | |
| Hehehe xD Onderschriftje is gemaakt door Night. En de ava door mij xD Wing was van mn noobtijd xD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:54 | |
| XD misschien maak ik wel een andere ava, maar het onderschrift hou ik nog even ;3 |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 19:57 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 20:10 | |
| - Jup komt pas laat in de engelse boeken:
Ga ik downloaden op m'n iPhone =D =D
Laatst aangepast door Blossompaw op wo 19 sep 2012 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 20:11 | |
| - Wolftail schreef:
- Moonstripe schreef:
- Mhihi
Kater: Moon, wil je partner zijn? :p Moonstripe: Nope Poes: Partner? ;d Ms: nope Clanleader (male): ey ye lad, wanna be mattie? Ms: Ai'ght! FIRESTAR X MOONSTRIPE 8'D ~ Stiekem ea ;D Nope, ik wil hier een van m'n huidige karakters gay/bi C: Dus dat wordt kiezen tussen Moonstripe, Gravelkit of Faithmind. Ashcloud is al bezet dus :p |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 20:16 | |
| - Jup dat eBook van twee posten terug is hier te downloaden voor iPad/Pod/Phone:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 20:19 | |
| - Wolftail schreef:
- Moonstripe schreef:
- Mhihi
Kater: Moon, wil je partner zijn? :p Moonstripe: Nope Poes: Partner? ;d Ms: nope Clanleader (male): ey ye lad, wanna be mattie? Ms: Ai'ght! FIRESTAR X MOONSTRIPE 8'D ~ xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 20:20 | |
| Meh ik ga ff douchen en daarna nog laatste huiswerk maken. Dada~ c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |