|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:10 | |
| *hides to* i don't like it why is iedereen pissed? 8C |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:14 | |
| Meow, straks frietjes ~ moeder heeft geen puf om te koken hihi x] + wanneer ik Ryewhisker heb ben ik echt happyyyyyy <333 i just can't wait D: |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:15 | |
| Zo, Passionkit gaat familie krijgen :3 Ze gaat wss in RC |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:17 | |
| Ik wou dat joos reageerde op mijn pm heheheh ~ + ik wil met laura praten xD Maar ik moet nog even wachten tot vanavond hopelijk is ze dan online op msn 8D |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:17 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:18 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Desirekit is coewl 8D
Heatherkit too <33 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:18 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Desirekit is coewl 8D
Heatherkit too <33 Sister loveee <333' |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:20 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Desirekit is coewl 8D
Heatherkit too <33 +1 for both Maar natuurlijk is mijn Passionkit (passionfruit, just a lovely warrior name <3) ook cuwl :3 Vooral zijn warriornaam XD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:20 | |
| Oke oke ik kan er niet meer omheen. Net een mail gestuurd om me aan te melden voor de schoolmusical audities/. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:21 | |
| - Fireheart schreef:
- Oke oke ik kan er niet meer omheen.
Net een mail gestuurd om me aan te melden voor de schoolmusical audities/. Schoolmusical? Coool o3o Ik heb die van ons vorig jaar niet gezien, maar die schijnt heel leuk te zijn geweest haha xD |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:23 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
Net een mail gestuurd om me aan te melden voor de schoolmusical audities/. Schoolmusical? Coool o3o Ik heb die van ons vorig jaar niet gezien, maar die schijnt heel leuk te zijn geweest haha xD Ja.. T wordt Mama Mia deze keer. Mijn lerares Nederlands zat ons allemaal te vragen of we erin wilde, omdat zij altijd een rol speelt in de musicals. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:24 | |
| - Fireheart schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
Net een mail gestuurd om me aan te melden voor de schoolmusical audities/. Schoolmusical? Coool o3o Ik heb die van ons vorig jaar niet gezien, maar die schijnt heel leuk te zijn geweest haha xD Ja.. T wordt Mama Mia deze keer. Mijn lerares Nederlands zat ons allemaal te vragen of we erin wilde, omdat zij altijd een rol speelt in de musicals. haha leuk, en welke rol wil jij dan spelen, of kan je dat niet zelf beslissen? [: -- Wazzieh stays nice *kijkt naar accountmarkt* people are lucky ~ |
|
| |
Passievrucht x'3 229
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:24 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Meow, straks frietjes ~ moeder heeft geen puf om te koken hihi x]
+ wanneer ik Ryewhisker heb ben ik echt happyyyyyy <333 i just can't wait D: //boxum Ik ook frietsjes Wraps baby ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:26 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
Net een mail gestuurd om me aan te melden voor de schoolmusical audities/. Schoolmusical? Coool o3o Ik heb die van ons vorig jaar niet gezien, maar die schijnt heel leuk te zijn geweest haha xD Ja.. T wordt Mama Mia deze keer. Mijn lerares Nederlands zat ons allemaal te vragen of we erin wilde, omdat zij altijd een rol speelt in de musicals. haha leuk, en welke rol wil jij dan spelen, of kan je dat niet zelf beslissen? [: -- Wazzieh stays nice *kijkt naar accountmarkt* people are lucky ~ Nou ik wil liever geen rol spelen, maar enkel zingen met het 'koor'. Dus dat is dan vooral samen zingen en dus niet in me eentje op het podium staan xD Daar heb ik het lef nie voor |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:27 | |
| - Doublelife schreef:
- why Danii D:
Dingen op school xD @Tazz; Dankje <3 Alles zit vandaag gewoon tegen ._. |
|
| |
Passievrucht x'3 229
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:28 | |
| - Fireheart schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
Net een mail gestuurd om me aan te melden voor de schoolmusical audities/. Schoolmusical? Coool o3o Ik heb die van ons vorig jaar niet gezien, maar die schijnt heel leuk te zijn geweest haha xD Ja.. T wordt Mama Mia deze keer. Mijn lerares Nederlands zat ons allemaal te vragen of we erin wilde, omdat zij altijd een rol speelt in de musicals. haha leuk, en welke rol wil jij dan spelen, of kan je dat niet zelf beslissen? [: -- Wazzieh stays nice *kijkt naar accountmarkt* people are lucky ~ Nou ik wil liever geen rol spelen, maar enkel zingen met het 'koor'. Dus dat is dan vooral samen zingen en dus niet in me eentje op het podium staan xD Daar heb ik het lef nie voor xboxtwastoo Ik durf niet eens voor de klas ff gaan staan, j weet niet hoe ik ben tijdens spreekbeurten/boekbesprekingen |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:30 | |
| - Ryuzaki schreef:
- Mehh. Er komt een sponsorloop aan voor alle middelbare scholen in het Gooi ;-;
EDIT;; CATO? U THERE? We zouden elkaar dan kunnen meeten >3 Miep dat wilde ik nog zeggen; M'n moeder wil het graag bij ons thuis doen? Mja als jij dat ook wilt natuurlijk hea! En het kan meestal wel dus zeg maar wanneer je kan ^.^ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:30 | |
| Oh god.. *kijkt stilletjes naar acc markt* D; |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:31 | |
| Miep ben net thuis, ik kijk ook maar? D: |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 sep 2012 - 17:31 | |
| - Goldtail schreef:
- Fireheart schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Fireheart schreef:
Net een mail gestuurd om me aan te melden voor de schoolmusical audities/. Schoolmusical? Coool o3o Ik heb die van ons vorig jaar niet gezien, maar die schijnt heel leuk te zijn geweest haha xD Ja.. T wordt Mama Mia deze keer. Mijn lerares Nederlands zat ons allemaal te vragen of we erin wilde, omdat zij altijd een rol speelt in de musicals. haha leuk, en welke rol wil jij dan spelen, of kan je dat niet zelf beslissen? [: -- Wazzieh stays nice *kijkt naar accountmarkt* people are lucky ~ Nou ik wil liever geen rol spelen, maar enkel zingen met het 'koor'. Dus dat is dan vooral samen zingen en dus niet in me eentje op het podium staan xD Daar heb ik het lef nie voor
xboxtwastoo
Ik durf niet eens voor de klas ff gaan staan, j weet niet hoe ik ben tijdens spreekbeurten/boekbesprekingen Jaa, en ik moet dus een heel frans gesprek uit mijn hoofd doen met nog een meisje voor een cijfer, en alleen wij moeten dat dus gaan doen ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|