Mijn eerste keer :3!!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackrose
Member
Mijn eerste keer :3!! DPKsfdL
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Blackrose
BerichtOnderwerp: Mijn eerste keer :3!!   Mijn eerste keer :3!! Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:00

Blackrose liep tussen het hoge gras. Ze was op zoek naar een verse prooi. Het was de eerste keer dat ze ging jagen. Het was al bijna donker en ze had niks gevangen. Opeens hoorde ze geritsel. Het was dichtbij, maar een paar muizen lengtes van haar af. Het muisje kwam steeds dichterbij. Het hoge gras waaide wild heen en weer.''Dit is mijn laatste kans om iets te vangen’’ dacht ze. Ze sloop zo dicht mogelijk tegen de grond aan. Ze voelde haar bloed kolken van opwinding, de muis was nu nog maar 1 muizenlengte van haar af. Ze wachte op het goeie moment om toe te slaan en ontbloodde haar nagels. Blackrose sprong uit het hoge gras en haalde met haar nagels uit naar de muis. De muis vloog de lucht in en kwam met een smak weer op de grond terecht. Het beestje was in een klap dood. Trots hield ze de muis tussen haar klauwen. De geur van de verse prooi deed haar maag knorren, maar de ouderen en kittens moesten eerst te eten krijgen. Ze nam de muis in haar bek en liep er mee naar de rivier. Bij de rivier aangekomen zag ze dat de stroming sterk was. ''Nu is het nog de kunst om met de prooi heelhuids naar de overkant te komen’’ miauwde Blackrose bedenkelijk. Ze zag hoe het water wild tegen de rotsen aan sloeg. ‘’Ik moet aan de overkant komen’’ miauwde ze zelfverzekerd. Ze stapte met een poot het water in. Ze trok zich niks aan van de kou die door haar zachte kussentjes stroomde. In één stap dook ze onder water, het water was bitter koud en gleed door haar zwarte vacht. De stroming was sterk en dwong Blackrose om meegesleurt te worden. Ze trappelde zo hard als ze kon naar boven. Happend naar lucht kwam ze boven water, de muis had ze met veel moeite in haar bek kunnen houden. Ze zwom naar een rots in de beurt om grip te krijgen. Ze hoefde nog maar een paar stappen te nemen om aan de andere kant te komen. Ze zwom zo snel als ze kon en belandde veilig aan de overkant van de rivier. Druipend kwam ze het water uit, het was ijskoud. Blackrose rende snel naar het kamp waar ze zich lekker kon opwarmen, en misschien kon ze ook nog van een verse prooi genieten.

Hope you like it!
Wees alsjeblieft zo eerlijk mogelijk :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Munkustrap
Member
soepsas
3

CAT'S PROFILE
Munkustrap
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer :3!!   Mijn eerste keer :3!! Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 8:02

Erg goed, het is een mooie post. Het enige wat me opvalt is dat ze voor de eerste keer jaagd terwijl ze een clancat is. Het is logischer als al wel eens heeft gejaagd aangezien ze als apprentice dat leren.

Mijn eerste keer :3!! Scaled.php?server=253&filename=osmunksetje3
Blackrose
Member
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Blackrose
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer :3!!   Mijn eerste keer :3!! Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 14:07

Bedankt voor de tip ^^

Mijn eerste keer :3!! 161npj
Blackrose||Cherryleaf||Eaglewing||Spotnose||Wretchedkit
:Topics:

Deadman Wonderland
Most EPIC opening, Anime and Manga x3:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer :3!!   Mijn eerste keer :3!! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: