We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: het tekeningen shopje -aanvragen! di 18 sep 2012 - 19:18
teken Destinyscar maar, ze heeft een groot litteken over haar rechterzij lopen, vanaf haar flank naar de begin van haar staart
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw} Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =) [size=9]PM naar Destinyscar![/size] You don't dare to click on this>D
Onderwerp: Re: het tekeningen shopje -aanvragen! do 20 sep 2012 - 14:58
mag ik voor Doublelife een nieuwe versie? C= Kan je dit misschien doen; Je splitst de tekening door de helft met een lijn, aan de ene kant een Devil Doublelife, aan de andere kant Doublelife met een paars halsbandje? C= dat zou ik echt vet vinden
Onderwerp: Re: het tekeningen shopje -aanvragen! do 20 sep 2012 - 19:22
Windflight schreef:
sorry dp-
maar Destinyscar, ik maak nu ook dit soort katten
Spoiler:
wil je van de nieuwe versie of de oude?
Nieuw
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw} Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =) [size=9]PM naar Destinyscar![/size] You don't dare to click on this>D
Onderwerp: Re: het tekeningen shopje -aanvragen! do 20 sep 2012 - 20:51
Windflight schreef:
Destinyscar,
als je goed had gekeken zag je dat jouw tekening al best lang geleden klaar was
Sorry, ben nogal blind XD
Super cute, die gaat in mijn OS!