Hoi Gast leuk dat je hier eens komt kijken :3
Ik heb een heel verhaaltje voor deze jongen uitgewerkt.
Black woont bij kittypet's. Zijn broertjes en zusjes pesten hem. Daarom besluit hij een keertje naar het bos te gaan. Zijn moeder had gezegt dat hij dat nooit mocht doen. Maar hij vond dat het voor een keer wel kon. Eenmaal in het bos raakt hij verdwaald. Opeens komen er 3 katten. Een ervan verwond Black. Hij zit helemaal onder het bloed. De andere lachen hem uit net als zijn broertjes en zusjes deden. Black rent huilend weg. Opeens komt hij een andere poes tegen. Hij/Zij heeft een ketting met hondentanden erop aan. De kater/poes ontvoerd Black en neemt hem mee naar de Bloodclan. Daar groeit hij op, en word hij verzorgt door de kater/poes die hem ontvoerde. Uiteindelijk word hij een bloeddorstige kat die uit is op wraak. Waar zijn zusjes en broertjes het slachtoffer van zijn. Black gaat naar het huis waar zei wonen, en vermoord een ervan. Uiteindelijk word hij betrapt door een clankat terwijl hij weer en kater/poes probeert te verwonden. Hij raakt in een gevecht met de clankat die hem betrapte, en word hevig verwond. Even later word hij gevonden door een Bloodclankat en die word ook boos op hem. Uiteindelijk loopt Black gewoon weg en is hij alleen. Opeens komt hij een poes tegen. De kater word op slag verliefd. De poes houd niet van hem. En daarom word Black. Nog meer alleen. Een moon later is hij alweer uit op wraak en komt hij de kater van vroeger tegen die hem betrapte. Ze komen weer in gevecht en Black. Word vermoord/gewond gemaakt (dat weet ik nog niet). Verder zien we nog wel~
Nu zoek ik:
Broertjes/Zusjes die hem pesten+Moeder
3 katten. 1 ervan die hem verwond.
Poes/Kater die hem ontvoerd en opvoed.
Broer/Zus die gedood word.
Kater die hem betrapt. en later ook verwond/Dood.
Kater/poes die hij probeert te verwonden.
Poes/kater die hem vind en boos op hem word.
Poes waar hij op verliefd word {crush}
geïnteresseerden: Cato~Sunpaw*
Lijstje:
Ik wil graag meedoen!Echte naam/Bekendste account:
Welke rol:
Motivatie:
Waarom:
Extra:
Bestaand account/Aanmaken: