We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Het is eigenlijk best wel simpel zo'n lijst maken ;o *voor ceremonies* Sorry leiders, but.. i can manage it within a minute xD - althans.. Shadowclan dan .. Thunderclan daar ben ik niet zo zeker over lol xD - Hihi, i just did it for fun
Het is eigenlijk best wel simpel zo'n lijst maken ;o *voor ceremonies* Sorry leiders, but.. i can manage it within a minute xD - althans.. Shadowclan dan .. Thunderclan daar ben ik niet zo zeker over lol xD - Hihi, i just did it for fun
Zo denk ik er ook over, maar als we eenmaal bezig zijn denken we wel anders xD
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Bleghhh, mac is kapot, kan pas volgende week gemaakt worden. Word echt gek zonder. Ipad typt verschrikkelijk en de com van mijn ouders is geen mac en voor mij dus heel irri
Ik ben er weer. Gister de hele dag gekookt met mijn BFF, goede vriend en nog 2 peepz. Now it's all over. We had such fun. Now I don't know if I love that good friend. Eerst was ik verliefd op hem, toen weer niet, en nu weet ik het niet meer..
Vergeet de post voor de ceremonie niet. ><
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
CAT'S PROFILE Age: 11 Moons and a half Gender: Rank: