|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines di 9 okt 2012 - 16:44 | |
| |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines do 18 okt 2012 - 10:05 | |
| |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines zo 21 okt 2012 - 20:03 | |
| Ik vind het echt fck lauw xD. Beter dan wp -,- Ik ga aanmelden =D Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines do 25 okt 2012 - 15:47 | |
| |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines zo 28 okt 2012 - 20:43 | |
| C'mon, don't let this site drown |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines vr 2 nov 2012 - 21:11 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 2032 berichten geplaatst We hebben 66 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is ShainaNewsDe wedstrijd voor de naam van het gebied is nog steeds gaande! Je kan er een hoop punten mee verdienen, zelfs als je niet wint! Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines vr 2 nov 2012 - 21:40 | |
| Ik ben daar weer actief aan het worden, en ben daar zeer blij mee ^^'' Was vergeten hoe gezellig & leuk het daar was, pfoe<3 ;u; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines za 10 nov 2012 - 14:23 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 2202 berichten geplaatst We hebben 69 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is MeetahNewsDe inzendingen naar de naam van het gebied is gesloten Het stemmen is begonnen! - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines di 20 nov 2012 - 14:27 | |
| |
|
| |
Chris Styles ♥ 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines di 20 nov 2012 - 19:05 | |
| My gaat zich zo registreren!
F*cking mooie site ! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines di 20 nov 2012 - 21:02 | |
| Heb me net ingelogt als Kinju , ga eens wat rondkijken Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines di 20 nov 2012 - 21:05 | |
| Sorry voor dp , wel een beetje dood daar niet ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines di 20 nov 2012 - 21:49 | |
| - Flamestripe schreef:
- Sorry voor dp , wel een beetje dood daar niet ?
Niet erg vriendelijk om te zeggen vind je ook niet? waarom denk je dat een site zo gepromoot word, om mensen te trekken Btw het ziet er echt mooi uit, nath weet al wie ik ben xD |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines di 20 nov 2012 - 21:56 | |
| Jup, ik weet wie je bent, en leuk dat jullie geregistreerd hebben, en inderdaad, zoals Gaby zegt; de site word gepromoot om leden te trekken, en Robin, daar help jij nu ook bij. De site is atm inderdaad wat inactief, maar door juist actief te worden met de anderen word de site juist actief! Dat is ook mijn en Aylans doel, de site actief maken. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines wo 21 nov 2012 - 13:55 | |
| Ok , ik zal meehelpen , eerst setje zoeken en mijn chara wat actief maken... Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wildest Felines | |
| |
|
| |
|