I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oakclaw
Member
I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 21:33

doelloos dwaalde ze door de tuinen. Ze wou een kittypet ontmoeten maar ze had er nog nooit één gezien. Ze wist wel dat de andere katten vaak dachten dat ze zwakke wezentjes waren maar daar geloofde ze niets van. Oakclaw had helemaal geen honger. Ze rook tuinvogeltjes en hoorde het knagen van kleine muisjes in hun holen. Ze wandelde door tot ze een tuinhek tegen kwam dat zo prachtig was dat ze niet kon geloven dat het een tuinhek was. Het was helemaal groen en de dauw druppeltjes schitterde in de zon. Het had rode vlekjes. Daarachter lag een tuin met kattenkruid en een grote boom. Ze snuffelde nog eens en rook duidelijk een kat. "Wie is daar?", riep ze. Er kwam geen antwoord. Achter haar stond een grote den. Oakclaw hees zich omhoog. Toen ze een stevige tak had gevonden, nestelde ze zich erop. Met lange ritmische halen likte ze haar asgrijze pels. Toen die schoon was bleef ze zitten tot er iemand kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoky
Member
30

CAT'S PROFILE
Smoky
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 9:59

Snowy sloop door haar tuin. Nu had ze wel meer zin in een tuinvogel dan in tweebeenprut. Ze sloop rechtdoor, ze dook ineen en sprong. De tuinvogel zat vast onder haar klauwen. Ze beet hem dood, en begon te eten. Toen ze hem had opgegeten, begroef ze de botjes. Anders werden de tweebeen boos, en daar had ze geen zin in. Opeens hoorde ze geritsel, ze keek om. Daar zag ze een poes de boom in klimmen en rondkijken. Ze kon wel haar territorium gaan verdedigen, maar dat vond ze onnodig. Ze sprong haar de boom in, achterna. Toen ze aankwam zei ze: "Pardon, maar als u hier gaat jagen, dit is mijn territorium". Toen zag ze pas hoe mager de andere poes was en riep: "Jij bent een zwerver!".
Oakclaw
Member
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 20:43

Oakclaw zag hoe een witte kittypet de boom in klom om daarna te zeggen dat het haar territorium was. "Jij bent een zwerver!". riep de witte poes. Oakclaw keek haar verwonderd aan. "Jij heb wel lef voor een kittypet. En nee ik ben geen zwerver, maar je kunt het zo noemen. Ik hoor bij de WindClan. En zal ik een geheim vertellen. Ik ben verliefd." Ze gniffelde. "Ik ben hier ook niet om te jagen maar om jou te zien. Ik wil graag een kittypet ontmoeten en daarmee vrienden maken. En kijk eens nu ben je hier.", zei ze zachtjes. "Als je me niet kwalijk neemt, ik ben niet zo'n boomkat." Met een soepele sprong, sprong ze op de grond.
Smoky
Member
30

CAT'S PROFILE
Smoky
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 18:42

Sorry, late reactie

De poes keek haar verwonderd aan. "Jij hebt wel lef voor een kittypet. En nee, ik ben geen zwerver, maar je kunt het wel zo noemen. Ik hoor bij de WindClan. 'De WindClan?' dacht Snowy. Is dat ook zo een zwerfkattengroep waarbij je moet moorden? "En ik zal je een geheim vertellen. Ik ben verliefd". Ze stopte om te gniffelen. "Ik ben hier ook niet om te jagen maar om jou te zien. Ik wil graag een kittypet ontmoeten en daarmee vrienden maken. En kijk eens, nu ben je hier" zei ze ietsjes zachter. Snowy bekeek de kat aandachtig. Ze was mager, maar ze zag er niet uit alsof ze te weinig kreeg, zoals in haar zwerfkatten leventje. Ze zag er ook niet ongelukkig uit. Ze zei iets, wat Snowy niet hoorde. "Ze riep haar na vanuit de boom: "Vertel over de clans!"

Srry flut iPad bijna op 1%
Oakclaw
Member
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 19:27

ik lees de boeken alleen maar in het nederlands. niet in het engels dus weet nog niet zo veel. Wink

"Vertel over de clans!" riep de witte poes vanuit de boom.
Oacklaw fronste maar ze begon te vertellen: "Lang geleden hebben de krijger-voorvaderen ons 4 clans gegeven. En ook 4 seizoenen, maar sinds een tijdje zijn het er 6 geworden: de WindClan, dat is mijn clan, de ThunderClan, de RiverClan, de SkyClan, de ShadowClan, de vijandige clan van alle clans en de BloodClan. De BloodClan is een halve clan, zij mogen gewoon moorden en laten de oudsten sterven. Daar is geen plaats voor zwakkere. In de WindClan zorgen we voor elkaar, in de avond tongen we samen. Dat betekend dat we elkaar schoon likken; zo versterk je de band. Je hebt een leider, een commandant; als de leider dood gaat wordt de commandant leider. De kittens krijgen als naam bv: Witkit. Als de kitten 6 manen wordt word hij/zij apprentrice (of leerling). Dan krijgt hij/zij deze naam bv: Witpaw. Dan wordt hij/zij getraind tot krijger en kan hij/zij jagen en vechten voor de clan. Dan krijgt hij/zij als naam bv: Witclaw. Er is natuurlijk ook altijd een medicijnkat. Zij word door de SterrenClan vereerd. Zo dit was het zo'n beetje." na de lange uitleg ging ze zich wassen.
Smoky
Member
30

CAT'S PROFILE
Smoky
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 21:13

Aandachtig luisterde ze naar wat de poes te zeggen had. Dat was nou een leven waar zij van droomde. Loyaliteit, tegen elkaar aangedrukt als je het koud hebt, elkaar likjes geven en in de wildernis leven. Het klonk allemaal zo goed... "Snowy, wat loop je weer te dagdromen" murmelde ze tegen zichzelf. Soms keek ze vanuit de boom naar het bos, zich afvragend wat daar was. Nu wist ze het. Vechtende, loyale katten. Die elkaar hielpen en steunden. Ze sprong de boom uit. "I-Ik kan zeker niet bij die WindClan, hé. Niet omdat ik zwak ben, ik ben zelfs een goede vechter, maar, ik voel het gewoon. Zo een leven bij jullie... Dat is mijn droomleven, al sinds.... Sinds ik mijn moeder verloor....". Ze liet haar kop hangen bij de gedachte aan haar allerliefste, witte moeder... Ze zuchtte diep, en ging met gebogen kop voor de poes zitten.
Oakclaw
Member
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 9:30

"I-Ik kan zeker niet bij die WindClan, hé. Niet omdat ik zwak ben, ik ben zelfs een goede vechter, maar, ik voel het gewoon. Zo een leven bij jullie... Dat is mijn droomleven, al sinds.... Sinds ik mijn moeder verloor....". Toen Oakclaw dat hoorde welde er tranen in haar ogen op. Oakclaw kon niet zo goed tegen iemand die verdrietig is. "Je kan natuurlijk altijd bij de WindClan gaan horen, maar Hollystar moet het goed vinden. En dan zeg ik je nog 1 ding, je zal altijd extra hard moeten werken om je clan loyaliteit te moeten tonen." Ze zei het op een zachte toon om de witte poes niet te kwetsen. Oakclaw zei dit niet omdat ze het niet wou maar om te waarschuwen. Ze stond op, keek meer tranende ogen naar de witte poes om haar geheim te vertellen. "Mijn ouders zijn dood en ik had 1 broer en 4 zussen, die zijn ook allemaal dood." Ze staarde de witte kittypet hard en verdrietig aan en begon daarna met de witte poes mee te snikken.
Maria
Member
13

CAT'S PROFILE
Maria
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 17:00

mag ik meedoen:

Maria stapte haar huisje uit en keek de weg op waar ze ooit Shadow zag, ze keek naar de grond en zag een beestje lopen. De koude stenen waren koud en nat. Ze zag een kat met een andere kat praaten ze liep er natoe en haar belletje rinkelde elke kant op heen en weer. Ze keek mat haar groen blauwen ogen naar de lucht en naar de twee katten waar ze dicht bijerr kwam, maar nu merkte ze dat het poezen waren. Ze ging zitten en vroeg "waar praten jullie over?" Ze ging heel onrustig kanten op lopen en keek heen en weer of dat Shadow ergens was maar ze wist dat hij nooit meer hier kwam na het ongeluk. Ze keek de katten aan met haar grote pipilen waar in je angst zag dat ze iets dierbars had verloren.
Oakclaw
Member
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 20:39

ja je mag meedoen:

Oakclaw keek op toen ze een belletje hoorde rinkelen. Het gerinkel was zacht bijna onhoorbaar. Maar wel hoorbaar voor de prooi dacht ze inzichzelf toen ze een muis angstig zag weglopen. "Momentje...", mompelde ze. Vlug controleerde ze de buurt. Het muisje struikelde en piepte angstig. Met een kille snelheid ving ze het muisje. En doodde het met haar vlijmscherpe tanden. Door de geur van versgedoodde muis liep het water haar in de mond. Met tegenzin murmelde ze: "Wil je ook wat? Het is echt lekker." Ze legde de muis voor de witte poes. Toen pas kreeg ze een kleiner poesje in het oog. De oogjes waren gevuld met angst. "Wil je ook wat?", vroeg ze zachtjes.
Kayla
Member
Cristina
56

CAT'S PROFILE
Kayla
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 16:33

Rustig maar ook stil dwaalde Kayla wat van de ene naar de andere plek. Zin had ze vandaag niet echt, eigenlijk niet vanwege dat ze bijna verdwaald was maar alleen omdat er bijna niks te doen was. Haar kleine kopje hing wat naar beneden terwijl ze pootje voor pootje verder schoof. Ze was niet echt gefocust op een geluid maar op een gebeurtenis. Bijvoorbeeld als er wel is gevochten werd door katten rende ze er altijd heen en deelde altijd de hardste klappen uit daarom waren er altijd zo veel kittypets bang voor haar. Toen ze vlak voor zich een ekster zag dook ze naar beneden en sloop verder in een sluiphouding. Ze stopte een paar meter voor de vogel en spande haar bruine schouders. Ze sprinten naar de vogel en zette haar klauwen in het beest. De ekster schudde een paar keer heen en weer maar hing toen stil onder haar klauwen. Kayla's zwarte staart zwiepten eerst een paar keer heen maar tikte daarna zachtjes op de grond. Ze pakte de vogel op en rende verder naar de tuinen. Misschien kon ze vandaag nog een van die kittens doden of wat anders gaan doen. Kayla stopte voor een groen bosje en legde haar ekster neer en ging er zelf naast loggen. Ze boog haar kopje over het beest heen en scheurde zijn buik open. Er vlogen steeds meer vogels om haar heen maar dat merkte ze niet eens. Het enige waar ze nu nog voor aandacht had was haar lekkere prooi. Even later zag ze dat er een grijzige poes kwam. Maar dat was niet het enige wand er stond ook nog een andere poes bij haar. Ze hoorde hoe ze over van alles zaten te praten maar Kayla volgde er maar een stukje van.

"Lang geleden hebben de krijger-voorvaderen ons 4 clans gegeven. En ook 4 seizoenen, maar sinds een tijdje zijn het er 6 geworden: de WindClan, dat is mijn clan, de ThunderClan, de RiverClan, de SkyClan, de ShadowClan, de vijandige clan van alle clans en de BloodClan. De BloodClan is een halve clan, zij mogen gewoon moorden en laten de oudsten sterven. Daar is geen plaats voor zwakkere. In de WindClan zorgen we voor elkaar, in de avond tongen we samen. Dat betekend dat we elkaar schoon likken; zo versterk je de band. Je hebt een leider, een commandant; als de leider dood gaat wordt de commandant leider. De kittens krijgen als naam bv: Witkit. Als de kitten 6 manen wordt word hij/zij apprentrice (of leerling). Dan krijgt hij/zij deze naam bv: Witpaw. Dan wordt hij/zij getraind tot krijger en kan hij/zij jagen en vechten voor de clan. Dan krijgt hij/zij als naam bv: Witclaw. Er is natuurlijk ook altijd een medicijnkat. Zij word door de SterrenClan vereerd. Zo dit was het zo'n beetje." Lang verhaal zeg maar de bloedclan he... De andere clans waar de grijzige poes het over had boeide haar niet echt veel alleen de bloedclan bleef bij der haken. Misschien zou ze ooit een keer de kans krijgen als ze wat groter was maar nu moest ze nog dit leventje houden. Even later hoorde ze de poes mompelen "Wil je ook wat?" Verschrikt keek ze om zich heen. Had ze haar no betrapt of niet? Ze wilde zich net laten zien totdat ze ergens een klein ander katje zag. Kayla keek even verbaasd maar kwam daarna de bosjes rustig uit. "So what's going on here say?" Zei ze nogal ongeïnteresseerd tegen allee katten. Het boeide haar niet echt veel wat ze over haar zoude denken. Het enige wat wel telde was haar uiterlijk. Ze mocht dan wel een kitten zijn maar wel een duivelse daarvan.

~Hoop dat ik mocht meedoen~
Maria
Member
13

CAT'S PROFILE
Maria
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 16:42

Maria keek naar de poezen die ergens mee bezig waren. Eerst vroeg de poes aan de andere poes wat daarna aan Maria : "Wil je ook wat?" zei ze zacht. "Nee dankje sprak Maria ingedoken. Shadow was jij er maar dan had ik meer zelf vetrouwen ik had je moetten helpen dacht Maria, ze keek weer sip naar de grond. Ze zag een andere poesje "So what's going on here say?" zei het poesje met haar zagte stem niet met veel blijt schap. Maria liet een traan vallen dat ze aan Shadow dacht en weer dacht aan haar kitten tijd en dde knal horden van het pang ding wat in haar schoot maar net dat ze niet in haar hart werd geraakt maar wel door haar buik. Zal het waar zijn dat Shadow nu een bloed dorgstig wezen is dacht ze.
Oakclaw
Member
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 19:53

Een kleine kitten kwam uit de bosjes. "So what's going on here say?" zei het kittypetje nogal brutaal. Oakclaw vermoedde dat het een kittypet was want het zag er donzig uit. De andere kittypet of dat dacht ze werd bang. Ze wist niet waarom maar ze wist wel dat ze een groot verdriet droeg.

(flut)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN]   I'm free, but i'm a WindClancat! [OPEN] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: