We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dit is het liedje van mijn BFF en ik Ik heb haar ongeveer 2 maanden niet gesproken, en opeens belt ze me: zullen we morgen logeren. En dan zijn we een paar weken de hele tijd aan het afspreken, en dan weer wat maanden niet Ze is echt zo aardig...
En daarom past dit liedje zo bij Petra want zo heet ze, en mij. <33 Love u forever, sweet <333
Altijd als ik dit liedje hoor, moet ik huilen ;") Because I love her.
Echopaw.
Member
Cato :3 123
CAT'S PROFILE Age: 1 moon old. Old enough to be an apprentice, right? Right? :D Gender: Rank:
ik moet altijd huilen! Niet alleen om de film, maar omdat ik plots besef hoe erg ik iedereen mis. Dat ik gewoon naar Vlaanderen wil, en aankloppen, en de hele tijd knuffelen, en niet meer loslaten. Ugh :C
Sam
Member
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
CAT'S PROFILE Age: 3 years, or something like that. Gender: Rank:
Ik dacht een rustige week te hebben, nu blijk ik voor donderdag en vrijdag toch te zijn ingepland *zucht* Dat is dus; vandaag, donderdag, vrijdag & zaterdag werken. Geweldig.
Ik flip, jullie zijn veels te aardig! ;o <3 I love you, I love all of you.
Gehehehehehhehehe je zult moeten wachten tot je verjaardag >D dan krijg je je Cadeau's van Mij c:
En ook die van mij >3
omgomgomg, I can't wait and I can't accept this. I CAN'T D8
@Cato; Maar je hoeft echt niets te maken want ik vind die wensen op zichzelf al superformidabelfantakolosachtig aardig van iedereen D: You can make whatever you want, ik ben echt al super blij opzich <3
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
ik moet altijd huilen! Niet alleen om de film, maar omdat ik plots besef hoe erg ik iedereen mis. Dat ik gewoon naar Vlaanderen wil, en aankloppen, en de hele tijd knuffelen, en niet meer loslaten. Ugh :C
Dat heb ik dus ook altijd. Het betekend zoveel, in elk opzicht. Zoals ik en mijn vriendin :C ik zat net ook te huilen...
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Iemand hier met een baantje die 3 vragen in het engels wilt beantwoorden over je baan? xD Moet voor Engels en ouders zijn niet echt in stemming :3
Kheb geen baantje maar hangt er vanaf wat de vragen zijn, anders verzin ik wel iets >D
In het Nderlands ff snel (uit m'n hoofd xD):
Wat voor werk doe je?
Wat doe je precies?
Waar ben je op dit moment mee bezig (op je werk)?
1) I fill the shelves [<-- Geen idee of dat een correcte zin is, maar goed Xd] 2) I fill the shelves, so that other people can buy it. Oh, and I help with the actions and when people have trouble finding something, I help them . 3) At the moment fill I the shelves, most of it is Candy, Coffee and Cookies. On the saturday I help with the actions, well, I did last saturday xd
Iemand hier met een baantje die 3 vragen in het engels wilt beantwoorden over je baan? xD Moet voor Engels en ouders zijn niet echt in stemming :3
Kheb geen baantje maar hangt er vanaf wat de vragen zijn, anders verzin ik wel iets >D
Wat voor werk doe je?
Wat doe je precies?
Lol. I'll try.
1) I'm working at the Barbershop 2) I clean the floor, make cups of coffee for everybody, answer the telephone, I'm kind of their assistant. 3) Well, I'm just doing the same thing every week.
WAAROM KONDEN WE BIJ ENGELS DIE TEKST OVER DOCTOR WHO NIET MAKEN D; DAN HAD IK ALLE VRAGEN MET MIJN OGEN DICHT KUNNEN BEANTWOORDEN >> DAAR HEB IK DIE TEKST NIET VOOR NODIG.
Wat voor werk doe je?
Wat doe je precies?
Lol. I'll try.
1) I'm working at the Barbershop 2) I clean the floor, make cups of coffee for everybody, answer the telephone, I'm kind of their assistant. 3) Well, I'm just doing the same thing every week.
I'm bored, so why not x'D
Ik kan geen katten tekenen x'D
(kzal eff de baan van mn moeder doen c: mn engels is nie zo top hoor hahaha)
1) I work for Reddy Teddy (als ze dat vragen, zeg dan maar dat het een belgische dinges is van Bond Mayson, die opvang doet voor kleine kinderen met allemaal onthaalmoeders in dienst die dus bij hun thuis kindjes opvangen onder contracten enzo dat ze zoveel dagen & zoveel uren in de week komen c:) 2) I take care of little children 3) Always the same xD