|
|
soepsas 3
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 15:53 | |
| |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:12 | |
| God. Waarom ben ik bang om mijn kapper te bellen .____."
@Sas;; Je moet de "Direct Link" in het onderste vakje plaatsen, Als je het met imageshack doet tenminste, dan wordt hij minder vaag. |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:14 | |
| Ugh.. Ik moet elke dag voor school helemaal naar Almere reizen. M'n moeder vroeg of ik het beter zou vinden als we in Almere zouden gaan wonen. Dat wil ik wel, dan krijg ik een wss grotere kamer en misschien een tuin. Alleen .. Ik ga Rosa anders zo missen.. Wat moet ik doen? :c |
|
| |
J 162
| |
| - Lionclaw schreef:
- Ugh..
Ik moet elke dag voor school helemaal naar Almere reizen. M'n moeder vroeg of ik het beter zou vinden als we in Almere zouden gaan wonen. Dat wil ik wel, dan krijg ik een wss grotere kamer en misschien een tuin. Alleen .. Ik ga Rosa anders zo missen.. Wat moet ik doen? :c KENNIS MAKEN MET MIJN BFF :3 Die woont in Almere :3 |
|
| |
Danii. 138
| |
| - Ryuzaki schreef:
- God.
Waarom ben ik bang om mijn kapper te bellen .____." Omdat je dan iemand aan de lijn krijgt die je vaak niet kent, en ik krijg dan altijd een black out, ga stotteren en hang op :'] Ik durf bijna nooit op te nemen of te bellen xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:16 | |
| @Danii en Joos; Lol me neither
@Juul; En een vriendin van me van de manege, die woont daar ook =D
Laatst aangepast door Blossompaw op di 11 sep 2012 - 16:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:16 | |
| NEE MORGEN PIEPTEST D:!!!!!!!!!! I hate that -.- |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:17 | |
| |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:17 | |
| @Dani & Cato;; Yay voor de belfobie >___<
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:18 | |
| - Ryuzaki schreef:
- @Dani & Cato;;
Yay voor de belfobie >___<
+1 En yay voor Pieptestfobie |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:19 | |
| - Ryuzaki schreef:
- God.
Waarom ben ik bang om mijn kapper te bellen .____."
@Sas;; Je moet de "Direct Link" in het onderste vakje plaatsen, Als je het met imageshack doet tenminste, dan wordt hij minder vaag. Ga ik weer eens proberen xD Thanks ^.^ |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:19 | |
| - Aurora schreef:
- Ryuzaki schreef:
- @Dani & Cato;;
Yay voor de belfobie >___<
+1
En yay voor Pieptestfobie +1 Goed. Ik ga het nu doen. Lol. Ik ben echt doodnerveus. |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:20 | |
| Pieptest is de meest verragde test ooit :')
@Joows; Come on girl, you can do this :3 |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:22 | |
| - Liongaze schreef:
- Pieptest is de meest verragde test ooit :')
@Joows; Come on girl, you can do this :3 YES. Ze nemen niet op. Nu kan ik het uitstellen >3 Al heb ik nu wel halve zweethanden. Ik ben gewoon getraumatiseerd van een meisje die me steeds maar bleef bellen en ik geen "nee" tegen d'r durfte te zeggen. Ik durf nu bv. ook niet meer normaal door het dorp te lopen, in de angst haar tegen te komen ;-; |
|
| |
B~ 115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:23 | |
| Ben der weer mensjes, net me hw gemaakt ^^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:24 | |
| - Ryuzaki schreef:
- Liongaze schreef:
@Joows; Come on girl, you can do this :3 YES. Ze nemen niet op. Nu kan ik het uitstellen >3 Al heb ik nu wel halve zweethanden. Ik ben gewoon getraumatiseerd van een meisje die me steeds maar bleef bellen en ik geen "nee" tegen d'r durfte te zeggen. Ik durf nu bv. ook niet meer normaal door het dorp te lopen, in de angst haar tegen te komen ;-; Hou dan in je hoofd dat je in plaats van haar misschien MIJ tegen kan komen =D Serieus, ik fiets elke ochtend en middag langs jouw school :') |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:25 | |
| - Ryuzaki schreef:
- Liongaze schreef:
@Joows; Come on girl, you can do this :3 YES. Ze nemen niet op. Nu kan ik het uitstellen >3 Al heb ik nu wel halve zweethanden. Ik ben gewoon getraumatiseerd van een meisje die me steeds maar bleef bellen en ik geen "nee" tegen d'r durfte te zeggen. Ik durf nu bv. ook niet meer normaal door het dorp te lopen, in de angst haar tegen te komen ;-; Dat is altijd het fijnste, wanneer ze niet opnemen (: Ik kan heel slecht tegen mensen 'nee' zeggen, ik wil iedereen altijd helpen om een of andere reden xD En aan de telefoon kan ik ook echt niet. Lang leve W'app <3 |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:28 | |
| - Blossompaw schreef:
- Ryuzaki schreef:
- Liongaze schreef:
@Joows; Come on girl, you can do this :3 YES. Ze nemen niet op. Nu kan ik het uitstellen >3 Al heb ik nu wel halve zweethanden. Ik ben gewoon getraumatiseerd van een meisje die me steeds maar bleef bellen en ik geen "nee" tegen d'r durfte te zeggen. Ik durf nu bv. ook niet meer normaal door het dorp te lopen, in de angst haar tegen te komen ;-; Hou dan in je hoofd dat je in plaats van haar misschien MIJ tegen kan komen =D Serieus, ik fiets elke ochtend en middag langs jouw school :') Yeah >3 Ook al zou ik je dan wss niet herkennen x'D Stiekem weet ik niet waar het Vitus is m'ja. Ik weet dat iedereen die er opzit langs het Willem fietst x'DMisschien ben ik je wel eens gepasseerd tijdens het fietsen c: YAY. ik heb van mijn vader een "professionele" manga tekenset gekregen <3 |
|
| |
B~ 115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:29 | |
| *** Zie net dat ik nog een SO bio heb staan -_- |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2012 - 16:30 | |
| @Joos; Lol idd xD Nja het Vitus is niet zo ver van het Willem hoor. Vooral rechtdoor en dan een keer naar rechts :') En gefeli ^^
@Daan; D'aww :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|