|
| Oh... it's you.... [RAZA] | |
| Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Oh... it's you.... [RAZA] za 8 sep 2012 - 10:09 | |
| Ren opende zijn slaperige ogen. Een luide gaap ontsnapte zijn bek. ''Nou ja..'' mompelde Ren toen hij zag dat zijn broer al weg was. Hij stond op, en liep naar de bosjes. Met een snelle blik keek hij naar een prooi. Daar! En dikke duif zat nietsvermoedend tussen een paar takjes te scharrelen. Ren sloop dichterbij.. En dichterbij.. En dichterbij... Tot hij op een paar vossenlengtes van de duif zat. Met een grote krachtige sprong belandde Ren op het arme dier. Snel beet hij hem dood, en nam het slappe dier mee. Opeens hoorde Ren iets in de bosjes ritselen. Gelijk ontblootte hij zijn nagels en spandde zijn spieren. ''Wie is daar! Kom uit die bosjes!'' riep hij. Zijn staart zwiepte dreigend heen en weer. Ren's blik bleef strak op de bosjes gericht. Wie weet wat daar allemaal uit zou kunnen komen...
-KORT EN FLUT!- |
| | | iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh... it's you.... [RAZA] wo 12 sep 2012 - 20:43 | |
| Zachtjes opende de bruine poes haar ogen. Haar zus sliep nog, maar zelf besloot ze er even tussenuit te gaan. Ze stond op en zonder te rekken of weet zij veel wat liep ze naar buiten. Buiten hoorde ze haar benen kraken omdat ze net wakker was, en zonder enige zin besloot ze haar toch even te rekken. Nadat al haar spieren zoon beetje wel los waren, liep ze opweg naar de Twoleg Place. Ze gaapte nog even waar haar bleke tanden weerkaatsten in het zonlicht. Ze liep achter een soort huis door dat eigenlijk naast de bomen stond. Een wanhopig vogeltje lag half dood op de grond, vast tegen de boom aan geklommen. Ze keek goed naar het dier. "Volgens mij een merel, die zijn wel lekker" Zei ze even tegen in zichzelf. Ze stopte het vogeltje in haar bek en ging liggen. Ze legde haar pootje op het dier en begon de veren er af te rukken. Toen ze bij het vlees was stopte ze haar tanden erin, trok het eruit en smakte het op.
Nadat ze het op had liet ze de veren, de pootjes en de snavel liggen en liep door de bosjes heen. Zelf liep ze heel chil, maar toen ze de bosjes uit kwam zag ze Ren zijn gezicht heel strak staan. "Chil down man. Ik ben het maar" Zei ze zo relaxt als maar kan. Hij zag Ren met een dikke duif en likte het bloed ondertussen van haar tanden. "Whaz up joh ?" Ze sliep nog half, dus een blije "HEEEEEY HOE IS IEEE" moet je niet verwachten. Ze wachtte geduldig op antwoord van de brown tabby kater, en stond een beetje te niksen.
|
| | | Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Re: Oh... it's you.... [RAZA] vr 14 sep 2012 - 15:36 | |
| Im drinking your blood! Ren's blik werd ontspannen toen hij Raza uit de bosjes zag lopen. "Chil down man. Ik ben het maar" De bruine poes leek nog moe te zijn, net als Ren. "Whaz up joh ? ''Eeeh. n-n-niks..'' Hij kon zichzelf wel slaan, Zo idioot stotterde hij. Even gaf de bruine tabby kater een blik op zijn prooi. Hij liep naar Raza en legde de vogel voor haar. ''Alstje..'' Mompelde hij. Ren glimlachte naar de mooie poes. ''Oh.. kon ik je maar vertellen hoe veel ik van je hield...'' Dacht hij bij zichzelf. Opeens kwam hij op een idee. ''Raza? Zullen we naar de Twolegclan gaan? Dan kunnen we wat kittypet's pesten?'' Zei hij. Hoopvol keek de bruine tabby kater naar de poes. Wachtend op antwoord.
|
| | | iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh... it's you.... [RAZA] za 15 sep 2012 - 20:15 | |
| Suffig lachte Raza naar Ren, waarna hij een vogeltje voor haar neer legde. ''Alstje..'' Raza keek hem even aan. "Nee dankje, ik heb net al op. Wel heel lief" Ze pakte het prooi op en legde het weer voor de tabby poes neer. ''Raza? Zullen we naar de Twolegclan gaan? Dan kunnen we wat kittypet's pesten?'' De bruine poes gaapte even. "Sure." zei ze tegen haar goede vriend terwijl ze al vooruit liep. Ze liep een paadje op en ging naar de Tweebeen plaats. Toen ze ook echt een Tweebeen zag verschoof ze onder een raar gigantisch blik met ruberren dingen eronder. Daarna zag ze een kittypet. Ze kroop onder de auto door naar de poesiepoes. "Jou ogen zijn net die vogel daar." En ze wees naar de lucht, waar eigenlijk helemaal niks was. Een goede vriendin van haar, een vogel die niet lekker was, vloog boven de kat en vieze witte smurrie viel op de kat. Snel ging Raza weer naar Ren toe. "You're turn !" Zei ze blij tegen de kater.
|
| | | Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Re: Oh... it's you.... [RAZA] zo 7 okt 2012 - 10:00 | |
| Im drinking your blood! "Sure." Zei de Bruine poes terwijl ze hem al voorliep. Eenmaal bij de kittypet plaatsen ging Raza naar een kittypet toe. "Jou ogen zijn net die vogel daar." Ren keek grijnzend toe. En vogel vloog boven de kat, en liet een grote witte klodder smurrie vallen. De kat rende miauwend weg. Raza liep terug naar Ren en zei triomfantelijk: "You're turn !" Ren likte zijn droge mond af, en liep met geheven staart naar een kater die op een hek zat. Voor de kat hem kon zien, duwde de kat met moeite zijn tandenhalsband af. Ren sprong op het hek en zei liefelijk: ''Hallo! Ik ben hier net komen wonen! Wat heb jij een mooie halsband om! Zo mooi blauw... En zo een leuk belletje!'' De kater keek opschepperig naar Ren. ''Ja mijn halsband past mooi bij mijn vacht. En kijk naar mijn mooie nagels!'' De kater sloeg zijn nagels uit. ''indrukwekkend lang he?'' Zij hij even opschepperig als eerst. Ren knikte. ''Prachtig hoor!'' loog hij. ''Laat me dan is je huis zien?'' De kater knikte en liep over de schutting naar zijn huis. Ren riep opeens keihard: ''OHNEEE EEN MOOIERE KAT DAN JOU!'' De kat sprong in de lucht en riep: ''Waar?! Waaar?!'' De kittypet viel van de schutting af, en belandde in een ton met honing. ''Moet je maar niet bij honingverbouwers wonen!'' Gierde Ren van het lachen. Hij liep terug naar Raza, en deet weer met moeite zijn halsband met hondentanden om. ''En?'' Zij hij grijnzend.
|
| | | iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oh... it's you.... [RAZA] zo 7 okt 2012 - 13:39 | |
| Ze zag hoe Ren zijn mond aflikte, en zijn staart deftig omhoog heef. Hij deed zijn tandenhalsband af en sprong op een hek bij een andere kat. ''Hallo! Ik ben hier net komen wonen! Wat heb jij een mooie halsband om! Zo mooi blauw... En zo een leuk belletje!'' Liegen, ja, dat kon Ren als de beste. ''Ja mijn halsband past mooi bij mijn vacht. En kijk naar mijn mooie nagels!'' Raza trok een wenkbrouw op. Ze zag geen nagels. En ze waren duidelijk met een ijzer ding afgeknipt. Dat had Raza een keer zien gebeuren. Afschuwelijk. ''Prachtig hoor!'' Zei Ren tegen de kat. ''Laat me dan is je huis zien?'' De poesie poes sprong de schutting af, maar Ren spitste haar oren weer. ''OHNEEE EEN MOOIERE KAT DAN JOU!'' Raza keek om zich heen. Waar was hij mee bezig ? ''Waar?! Waaar?!'' De kat viel van de schutting in een ton met honing. "Ahaaaa..." ''Moet je maar niet bij honingverbouwers wonen!'' Ren liep weer naar haar toe. ''En?'' Raza knikte. "Good work guy !" Ze knipoogte naar hem en liep zelf weer naar een kat. Dit keer was het een groot gebouwde kater. "Hellooo ya pretty guy" Zei ze en knipperde snel. Ze legde haar kopje in zijn nek, en vreef heen en weer. Na een minuut zette ze haar tanden erin. "Never believe a cat who flirts with you, you're uglyer than the poop of my sis. And you don't know my sister, be happy" Ze liep naar Ren toe. "You're turn again"
|
| | | | Onderwerp: Re: Oh... it's you.... [RAZA] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |