When the world is stained with evil, warriors of hope will appear || Athena's saints. || Shopje! - Pagina 6
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: When the world is stained with evil, warriors of hope will appear || Athena's saints. || Shopje! zo 14 okt 2012 - 18:45
Sorry voor de dubbelpost!
Voor Nightsky!:
Ik heb het tekstvlak eerder langs bruine kant gedaan en het randje zwart en de letters lichtrood van kleur, omdat het anders nogal zou gaan vloeken naar mijn mening xD Maar als je tóch liever echt hebt dat het blauw randje is en blauwe tekst, dan wil ik het gerust wel opnieuw maken (:
VERDERE TEXT HIER [/sub][/color] </font></div></div></center>
Zo dat waren ze normaal allemaal (: Ben ik je vergeten dan moet je dat gewoon zeggen & als je iets moest wijzigen ofzo, plaats dan ff je aanvraag opnieuw (: Nieuwe aanvraagjes mogen natuurlijk zeker nog! (:
----------------
voor Chalice:
Kon 'um niet echt zeer badass maken omdat de ava zo liefelijk is, en ik wou toch laten matchen (: Hopelijk vind je hem wel leuk xD Twas ook een moeilijk plaatje ^^'
Code:
[img]http://i46.tinypic.com/wu2v7d.png[/img]
------------
Ff eerste lading hehe xD
@Juul; Mag ik plaatjes voor Troutkit dan? & wat wil je precies? ^^
Plaatje staat onder de "klik" x3 En graag een kader. :3
Eaglekit*
Member
4
Onderwerp: Re: When the world is stained with evil, warriors of hope will appear || Athena's saints. || Shopje! zo 14 okt 2012 - 22:00
Laat maar =)
<br>
Laatst aangepast door Eaglekit* op wo 17 okt 2012 - 15:38; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: When the world is stained with evil, warriors of hope will appear || Athena's saints. || Shopje! wo 17 okt 2012 - 17:02
SOOO THANX LAURA!!! En ik ben blij dat je mijn plaatje leuk vindt PS: als het niet te druk is voor je, kan jij dan ook een postsheet+ava (vooral ava belangrijk) maken ? Van Lionblaze bij ava naam erop en sheet allemaal net als bij mijn onderschrift...
My accounts <3:
Lionblaze -Stripe -Strawpaw
i'm leader lion of the LionClan:
It's not being bitter. It's just being fair enough to the next cat. Who will try to be the one for you.
Laatst aangepast door Lionblaze op wo 17 okt 2012 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: When the world is stained with evil, warriors of hope will appear || Athena's saints. || Shopje! wo 17 okt 2012 - 18:28
Accountnaam: Graystripe Wat: Onderschrift Foto's:Click Naam erop: Yes Tekst: Just when I felt like giving up on us, you turned around and gave me one last touch Rand: Als je speciale randen doet ;D Zo'n zwart overlay => Wit overlay => Zwart overlay. Anders gewoon zwart(: Effect: Kies maar, maak het speels en fantasierijk ;D Extra: Ik houdt echt van je setjes<3
My time~:
***Nightpaw
StarClan
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
Onderwerp: Re: When the world is stained with evil, warriors of hope will appear || Athena's saints. || Shopje! wo 17 okt 2012 - 21:20
Icy schreef:
Voor mirror:
Ik heb het mini tekstje er niet bij geplaatst, omdat ik geen flauw idee had waar ik hem moest zetten om het nog steeds mooi te hebben :p Met andere woorden, 'kreeg em niet goed anders xD
-----------
Voor Maria (Strawpaw/Lionblaze):
Ziezo (: Ik moest gelijk denken aan de leeuwenkoning, vandaar dat tekstje xD Superleuk plaatje trouwens!
Code:
[img]http://i50.tinypic.com/15fkwb8.png[/img]
-----------
voor Jeara:
ava;
Code:
[img]http://i50.tinypic.com/5nr70k.png[/img]
ond;
Code:
[img]http://i49.tinypic.com/110y68o.png[/img]
^ Het plaatje voor het onderschrift was nogal weird en klein, dus tekstje kon er niet op, sorry! Heb echt mn best gedaan trouwens om er wat van te maken, heb er een achtergrond op gesmudged omdat het nogal raar uitgeknipt was? c: Iig, hope you like it!
----
De rest komt zo, dit is weer een lading gedropt xD
CAT'S PROFILE Age: xYou do not need to know ...x Gender: Rank:
Onderwerp: Re: When the world is stained with evil, warriors of hope will appear || Athena's saints. || Shopje! do 18 okt 2012 - 17:04
Felyn schreef:
Account: Felyn Wat: Een kader+ ava Tekst: De naam moet op de kater ja met dit tekstje erbij; Your life does not interest me much! So if I want I make you so dead! Plaatje: Deze voor ava.