|
|
C. 2472 Actief
| |
| |
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:38 | |
| |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:38 | |
| - Adams schreef:
- Serieus, jongens? De 20 beste posters aller tijden? Letten jullie daar echt op?
Laten we gelijk met z'n allen spammen om daarin te komen ;s Mij interesseert het niet op welke plek ik daar sta, ik sta er nauwelijks in en da's voor mij prima, maar ik besteed m'n tijd beter dan posten om in die lijst te komen. Sorry jongens, maar da's gewoon mijn mening +1 I just said awwh xD |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:40 | |
| |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| I'm in love with two guys.. Oké, ik wist dat ik suckte in liefde, maar dit? Oh-no.. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| - Applepaw schreef:
- Oh, no..
I-i fall o.o hoezo faal je? |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:43 | |
| |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:44 | |
| - Len schreef:
- Applepaw schreef:
- Oh, no..
I-i fall o.o hoezo faal je? Nee, ik val op twee jongens. |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:46 | |
| |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:46 | |
| - Spottedleaf schreef:
- I'm in love with two guys..
Oké, ik wist dat ik suckte in liefde, maar dit? Oh-no.. Beter dan mijn situatie op het moment x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:48 | |
| - Spottedleaf schreef:
Oké, ik wist dat ik suckte in liefde, maar dit? Oh-no.. Ik ben geloof ik op dit moment op 3 jongens ;_; Waarvan eentje mijn ex-vriend is, eentje noemt mij de hele tijd Frikandel (XD) en eentje is gewoon gay :.: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:50 | |
| - Len schreef:
- Spottedleaf schreef:
Oké, ik wist dat ik suckte in liefde, maar dit? Oh-no.. Ik ben geloof ik op dit moment op 3 jongens ;_; Waarvan eentje mijn ex-vriend is, eentje noemt mij de hele tijd Frikandel (XD) en eentje is gewoon gay :.: Lolol, kies de Frikandel gozer C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:51 | |
| - Blossompaw schreef:
- Len schreef:
- Spottedleaf schreef:
Oké, ik wist dat ik suckte in liefde, maar dit? Oh-no.. Ik ben geloof ik op dit moment op 3 jongens ;_; Waarvan eentje mijn ex-vriend is, eentje noemt mij de hele tijd Frikandel (XD) en eentje is gewoon gay :.: Lolol, kies de Frikandel gozer C:
Ik kies hem ook, denk ik XD hij is gewoon zo... geniaal, en zo...knap C: EDIT: mijn ex is btw ook op me o.o zover ik weet dan hij zit de hele tijd zo té romantisch te doen, hij heeft ook van die gay-acties hij heeft een Angry Birds obsessie O.O al zijn schoolspullen is Angry Birds |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:56 | |
| #Chi: Iemand van onze school? ;D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:57 | |
| @Tazz: Angry Bird obsessie? D= Serieus. Frikandel gozer. |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:58 | |
| Quintyyyyyy!!!! Smoketear x Thistlekit topic >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 20:59 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Tazz: Angry Bird obsessie? D=
Serieus. Frikandel gozer. X"D mijn ex-vriendje XD Die andere was gewoon een vriend, maar opeens praatte hij niet meer tegen me, maar schold me alleen maar uit ;_; ik durf hem niet eens te bellen, of te sms en ofzow... Maar goed. Ik ga morgen mijn charmes gooien op Frikandel gozer. Als hij Frikandel zegt, noem ik hem Kaassouflé en dan hebben we een heel gesprek xD
Laatst aangepast door Len op zo 9 sep 2012 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 21:00 | |
| Ooowh, een Thislekit x rosekit moet ook ngo eens komen ;D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 21:01 | |
| - Len schreef:
- Blossompaw schreef:
- @Tazz: Angry Bird obsessie? D=
Serieus. Frikandel gozer. X"D mijn ex-vriendje XD Die andere was gewoon een vriend, maar opeens praatte hij niet meer tegen me, maar schold me alleen maar uit ;_; ik durf hem niet eens te bellen, of te sms en ofzow...
Maar goed. Ik ga morgen mijn charmes gooien op Frikandel gozer. Als hij Frikandel zegt, noem ik hem Kaassouflé en dan hebben we een heel gesprek xD Hnng, dan doe je dat toch niet. Is ie niet waard hoor. Tomorrow I'll see him again ♥_♥ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|