|
|
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:10 | |
| - Dimpaw schreef:
- Lostpath schreef:
- 28 Whatsapp berichten, 2 keer gebeld en 1 facebook bericht sinds ik ben gaan pitten om like half 2.
Van dezelfde jongen x'D
Sjeez, ik zou me bijna populair voelen xD Omg xD Hij vond het niet echt leuk dat ik ging pitten op het moment dat 'ie thuis was (A) Dat heeft 'ie laten merken xD @Liaan; Morgen~! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:11 | |
| - Dapplepaw schreef:
- o god, maple heeft een cute setje o.o
I know right! <3 Laura heeft die gemaakt, I totally love it <333 Someone topic met Maple? :c |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:23 | |
| Ik weet dat het gaat gebeuren, ik weet het... Mijn ouders gaan het vergeten, net zoals ik. ik zal dan gaan huilen, 24 uur lang... Ik ga dan ruzies starten. |
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:25 | |
| - Len schreef:
- Ik weet dat het gaat gebeuren, ik weet het... Mijn ouders gaan het vergeten, net zoals ik. ik zal dan gaan huilen, 24 uur lang... Ik ga dan ruzies starten.
Wat ga je vergeten? Edit: @ Maple, Ik wel C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:28 | |
| |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:30 | |
| - Cursepaw schreef:
- Len schreef:
- Ik weet dat het gaat gebeuren, ik weet het... Mijn ouders gaan het vergeten, net zoals ik. ik zal dan gaan huilen, 24 uur lang... Ik ga dan ruzies starten.
Wat ga je vergeten? Edit: @ Maple, Ik wel C: - ik kan het niet schrijven.... eigenlijk wel maar het moet gewoon in een spoiler:
Ik zie het al helemaal voor me. Mijn ouders gaan zeggen dat ze van niks weten terwijl ik de hele tijd praat over de meeting. Mijn ouders wíllen waarschijnlijk de moeite niet nemen om helemaal naar de Utrechtse Heuvelrug te rijden. Ze willen vast ook niet de moeite nemen om mij een geweldige dag te laten hebben :[
|
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:33 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Met wie kom je dan? (:
Eehm, met Swift? C: Een rogue kitten x3 @ Tazz, aww, Jouw ouders moeten jou brengen! (Zet het in je mobiel or something C; ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:36 | |
| - Cursepaw schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Met wie kom je dan? (:
Eehm, met Swift? C: Een rogue kitten x3 @ Tazz, aww, Jouw ouders moeten jou brengen! (Zet het in je mobiel or something C; ) Heb ik al gedaan *zet er even een alarm op Maar het is waarschijnlijk gewoon omdat ze denken (niet vervelend bedoeld naar iedereen) dat er pedo's enzo gaan komen terwijl ik weet dat dat niet zo is.... En ze zeggen altijd ja, maar dan vergeten ze het... :C ik ben hier nu aan het huilen, serieus... |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:39 | |
| M'n zusje kwam gisteren terug van Appelpop, ze was naar Within Temptation gegaan ^^
Heb een paar filmpjes ervan op YouTube gekeken, ben blij dat ik er niet bij was, veel te druk voor mij xD |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:41 | |
| Ugh.. Ik heb een idee voor Lionclaw, alleen durf ik dat gewoon niet uit te voeren ;A; Aangezien hij daarvoor de Clan uitgaat.. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:42 | |
| hehe.. ik heb gefilmd hoe die auto in brand stond ;3 *wel van ver weg* XD |
|
| |
Cristina 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:42 | |
| Hopelijk word het topic leuk!
Trouwens wie doen er allemaal mee? |
|
| |
Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:44 | |
| Ik doe mee :3 Ik maak hem xd |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:45 | |
| ik hoor nu nog niet wakker te zijn ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:47 | |
| ik moet gaan iedereen Btw ik doe ook mee, Cristy |
|
| |
Cristina 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:49 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:49 | |
| Doei tazz ;p -- I forgot to post this weekend ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:51 | |
| - Cursepaw schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Met wie kom je dan? (:
Eehm, met Swift? C: Een rogue kitten x3 @ Tazz, aww, Jouw ouders moeten jou brengen! (Zet het in je mobiel or something C; ) Um.. kun je ook met iets ouders komen? Maple heeft niet veel met kits/jonkies. |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:53 | |
| Vrijdag op school liep ik zo de klas binnen.. Hij; 'Kijk! Daat heb je dat domme, rare kind weer!' Ik; *Zet vuilste blik op* 'Bitch, please. I allready know i'm fabulous.' Maar vanbinnen zat ik gewoon weer te janken zoals altijd >< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 10:54 | |
| Aww, Juul D: Dat is echt klote van hem >< Sterkte! *hug* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|