|
|
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:42 | |
| waar ben ik aan begonnen 8| Zit nu al de hele dag te werken aan een tekening, but it's still not ready... ik denk dat ik een 2de dag nodig heb |.| |
|
| |
Christy 47
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:43 | |
| AAH, Net avater gezien =D =D Er moet zeker een twee van komen >3 |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:44 | |
| Not sure if he's just drunk. Or really means all of it.
:/ |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:46 | |
| mijn nek doet pijn als de t*ring -.-" |
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:48 | |
| - Mistypelt schreef:
- AAH, Net avater gezien =D =D
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:49 | |
| - Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Van de blauwe mannetjes Avatar? Daar komt een tweede en derde van namelijk xD Well, voor zo ver ik weet. |
|
| |
Christy 47
| |
| - Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Hahaha, bij sommige stukjes moet je echt wene hé? x'33 EDIT;; Serious? *Fangirlscream*!!!
Laatst aangepast door Mistypelt op za 8 sep 2012 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| - Lostpath schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Van de blauwe mannetjes Avatar? Daar komt een tweede en derde van namelijk xD
Well, voor zo ver ik weet. I <33 blauwe mannetjes Avatar :3 Die is gewoon zo stoer... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:52 | |
| - Mistypelt schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Hahaha, bij sommige stukjes moet je echt wene hé? x'33 EDIT;; Serious? *Fangirlscream*!!! Ghege indeed x'D Sometimes it's just so sad ;3; @ Q, die ga ik zien >3 (ooit) @ Tazz, Idd ^^ |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:54 | |
| - Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Hahaha, bij sommige stukjes moet je echt wene hé? x'33 EDIT;; Serious? *Fangirlscream*!!! Ghege indeed x'D Sometimes it's just so sad ;3; @ Q, die ga ik zien >3 (ooit) @ Tazz, Idd ^^ Op dat laatste dacht ik serieus dat die dood was D; I cried ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:56 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Hahaha, bij sommige stukjes moet je echt wene hé? x'33 EDIT;; Serious? *Fangirlscream*!!! Ghege indeed x'D Sometimes it's just so sad ;3; @ Q, die ga ik zien >3 (ooit) @ Tazz, Idd ^^ Op dat laatste dacht ik serieus dat die dood was D; I cried ;-; Me too, ik like: Nooooooo! Not now! Eyva (of hoe heet die godin? xD) please, don't let him die D'= |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:57 | |
| - Cursepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Hahaha, bij sommige stukjes moet je echt wene hé? x'33 EDIT;; Serious? *Fangirlscream*!!! Ghege indeed x'D Sometimes it's just so sad ;3; @ Q, die ga ik zien >3 (ooit) @ Tazz, Idd ^^ Op dat laatste dacht ik serieus dat die dood was D; I cried ;-; Me too, ik like: Nooooooo! Not now! Eyva (of hoe heet die godin? xD) please, don't let him die D'= Eywa x'D Dat zijn de voorouders of die ene boom(': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:57 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
- Cursepaw schreef:
- Mistypelt schreef:
Er moet zeker een twee van komen >3 Ghege, die heb ik ook net gekeken >3 Hahaha, bij sommige stukjes moet je echt wene hé? x'33 EDIT;; Serious? *Fangirlscream*!!! Ghege indeed x'D Sometimes it's just so sad ;3; @ Q, die ga ik zien >3 (ooit) @ Tazz, Idd ^^ Op dat laatste dacht ik serieus dat die dood was D; I cried ;-; Ik ook, maar dan weet ik in mijn achterhoofd dat alle films buiten Horror een goed einde hebben (meestal) ik moest huilen toen die gigantische boom-dinges doodging :'( -- join.me/468-519-258 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 sep 2012 - 23:59 | |
| @ Tazz, ja bij die boom ook, it was their home D'= @ Chi, die ja xD Ik snap niet dat die idioot hen dood wil hebben ;x; Gelukkig is hij dood >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 0:00 | |
| Jaa, dat was ook erg :c That huge dragon, when i thought, oh no, he's gonna die! xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 0:03 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Jaa, dat was ook erg :c
That huge dragon, when i thought, oh no, he's gonna die! xD I like that dragons soo ;D Oeh i found something, You're totally right Q ;D In May 2012, Cameron said that "[he was] making Avatar 2, Avatar 3, maybe Avatar 4 (Wikipedia) |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 0:24 | |
| - Cursepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Jaa, dat was ook erg :c
That huge dragon, when i thought, oh no, he's gonna die! xD I like that dragons soo ;D Oeh i found something, You're totally right Q ;D In May 2012, Cameron said that "[he was] making Avatar 2, Avatar 3, maybe Avatar 4 (Wikipedia) Ik zet zo weer join.me aan, zit nu op iPod. Moet ff wachten tot mijn vader slaapt :3 I like them :3 En avatar 2,3,4? A-we-some |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 0:26 | |
| Oh, die vierde wist ik niet x'D
--
Oh god. This is gonna be way too complicated D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 0:26 | |
| Aww nieuwste episode van Sword Art Online was zo schattig :3 <3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 sep 2012 - 0:31 | |
| Weltrusten WC, I'm tired as hell xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |