We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
En allemaal andere beesies verzorgd, zoals gerbrils, konijntjes, cavia's etc. etc.
Ben blij dat we ook nog een beetje praktijk krijgen op 't HBO, zo cute.
Ohhh nice! ;o Onze buren hebben een slang maar ik durf hem echt niet aan te raken ofzo, ik vind hem eng. Vond jij het niet eng dan? xD
Jawohl, maar vond 't ook weer heel cool. En hij was heel tam, dus zodra die op m'n arm werd gezet en bleek dat ie gewoon braaf bleef liggen was 't al niet eng meer. Is die van je buren ook tam?
En allemaal andere beesies verzorgd, zoals gerbrils, konijntjes, cavia's etc. etc.
Ben blij dat we ook nog een beetje praktijk krijgen op 't HBO, zo cute.
Ohhh nice! ;o Onze buren hebben een slang maar ik durf hem echt niet aan te raken ofzo, ik vind hem eng. Vond jij het niet eng dan? xD
Jawohl, maar vond 't ook weer heel cool. En hij was heel tam, dus zodra die op m'n arm werd gezet en bleek dat ie gewoon braaf bleef liggen was 't al niet eng meer. Is die van je buren ook tam?
Oeh niceeeee ;p
Nouja het hangt er vanaf wat je tam noemt? Het is een huisdier dusja. xD Maar als je hem oppakt gaat ie wel kruipen enzo dus ie blijft niet stil liggen ofzo ;p Hij kruipt echt langs je nek ;p
Het is officieel..... Ik ben serieusverslaafd aan Kingdom Hearts! Ik reis door de wereld van disney, met animefiguren. Zelfs final fantasy laat zich zien XD
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Het is officieel..... Ik ben serieusverslaafd aan Kingdom Hearts! Ik reis door de wereld van disney, met animefiguren. Zelfs final fantasy laat zich zien XD