|
|
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:05 | |
| - Fireheart schreef:
- Spotlight schreef:
- pffff, al die mensjes met anime based charakters :3 Niet mijn smaak xD
T zijn wel hele epic chars xD HELE EPIC CHARS!! en weird pm's zijn weird xD |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:06 | |
| |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:06 | |
| - Littlepaw schreef:
- *happy*
Ik krijg misschien 2 katten in m'n appartement!
M'n huisgenootje heeft een ex-zwager die ze weg moet doen. En wij mogen ze waarschijnlijk hebben. «3 Oehh, leuk! Hoe zien ze eruit? =D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:08 | |
| - Spotlight schreef:
- Fireheart schreef:
- Spotlight schreef:
T zijn wel hele epic chars xD True, maar er is niemand die een Munkustrap of een Mr.mistoffelees of een Demeter maakt xD (<- musical verslaafde :3)
Waz :3 had jij geen pm? Ja, maar ik ben heel moe dus iok doe even niets. |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:09 | |
| Nieuwe metalband ontdekt: Alestorm :3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:11 | |
| - Fireheart schreef:
- Spotlight schreef:
- Fireheart schreef:
- Spotlight schreef:
T zijn wel hele epic chars xD True, maar er is niemand die een Munkustrap of een Mr.mistoffelees of een Demeter maakt xD (<- musical verslaafde :3)
Waz :3 had jij geen pm? Ja, maar ik ben heel moe dus iok doe even niets. Oke Is goed |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:17 | |
| Mweeeh Ik hou van Double <3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:18 | |
| Mr. Moet nog eens een topic met Double :3 |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:18 | |
| - Graystripe schreef:
- Littlepaw schreef:
- *happy*
M'n huisgenootje heeft een ex-zwager die ze weg moet doen. En wij mogen ze waarschijnlijk hebben. «3 Oehh, leuk! Hoe zien ze eruit? =D Een kleine zwarte en een lapjeskat, allebei 3 jaar. De lapjeskat heet Mopo en de zwarte Henkie. Wil Henkie alleen een koosnaampje gaan geven omdat ik Henkie voor een poes niet echt passend vind (al is het wel komisch). x'D Iemand ideeën? |
|
| |
KEES. 34
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:19 | |
| WAZ I LOVE U ;u; Nu is Kaze klaar voor de RPG >D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:20 | |
| - Littlepaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Littlepaw schreef:
- *happy*
M'n huisgenootje heeft een ex-zwager die ze weg moet doen. En wij mogen ze waarschijnlijk hebben. «3 Oehh, leuk! Hoe zien ze eruit? =D Een kleine zwarte en een lapjeskat, allebei 3 jaar. De lapjeskat heet Mopo en de zwarte Henkie. Wil Henkie alleen een koosnaampje gaan geven omdat ik Henkie voor een poes niet echt passend vind (al is het wel komisch). x'D Iemand ideeën? Awesome :3 Is echt leuk als jullie ze krijgen |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:24 | |
| @Maaike;; Cute c:
Morgen in plaats van eerste vier uur les, vier uur debattraining. Maar de eerste twee was ik eigenlijk vrij, dus geen uitslapen voor mij xD |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:29 | |
| - Cristiano schreef:
- @Maaike;;
Cute c:
Morgen in plaats van eerste vier uur les, vier uur debattraining. Maar de eerste twee was ik eigenlijk vrij, dus geen uitslapen voor mij xD Aw ♥ Ik heb vandaag gepoldersurvivalled. Waarschijnlijk -als de foto's op de schoolsite staan- zet ik er wel een paar hierneer :3 |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:30 | |
| - Littlepaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Littlepaw schreef:
- *happy*
M'n huisgenootje heeft een ex-zwager die ze weg moet doen. En wij mogen ze waarschijnlijk hebben. «3 Oehh, leuk! Hoe zien ze eruit? =D Een kleine zwarte en een lapjeskat, allebei 3 jaar. De lapjeskat heet Mopo en de zwarte Henkie. Wil Henkie alleen een koosnaampje gaan geven omdat ik Henkie voor een poes niet echt passend vind (al is het wel komisch). x'D Iemand ideeën? Poes poes :3 Zeg ik altijd thehe Heeeey Poes poes :3 Alleen moet je het wel uitspreken als poesh x3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:30 | |
| *sees the time* CHOCOLATE TIME!!! brb |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:31 | |
| - Ryuzaki schreef:
- Cristiano schreef:
- @Maaike;;
Cute c:
Morgen in plaats van eerste vier uur les, vier uur debattraining. Maar de eerste twee was ik eigenlijk vrij, dus geen uitslapen voor mij xD Aw ♥
Ik heb vandaag gepoldersurvivalled. Waarschijnlijk -als de foto's op de schoolsite staan- zet ik er wel een paar hierneer :3 Awesome c: Maar de leraar die erbij is mag ik wel x'3 Hoewel na vier uur achter elkaar nog steeds? |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:34 | |
| - Littlepaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Littlepaw schreef:
- *happy*
M'n huisgenootje heeft een ex-zwager die ze weg moet doen. En wij mogen ze waarschijnlijk hebben. «3 Oehh, leuk! Hoe zien ze eruit? =D Een kleine zwarte en een lapjeskat, allebei 3 jaar. De lapjeskat heet Mopo en de zwarte Henkie. Wil Henkie alleen een koosnaampje gaan geven omdat ik Henkie voor een poes niet echt passend vind (al is het wel komisch). x'D Iemand ideeën? hmmm die zwarte.. Nero x'DDD Eerste waar ik mee op kwma :3 |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:35 | |
| @Mim;; Ik ga proberen morgen met Blizzard te reageren c: Moet die postachterstand inhalen xD
Iemand topicje met Shrew? |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:37 | |
| - Cristiano schreef:
- @Mim;;
Ik ga proberen morgen met Blizzard te reageren c: Moet die postachterstand inhalen xD
Iemand topicje met Shrew? Nahah ~ Ik wil dat jij eerst reageerd op L >3 En Mim moet post afmaken. GUYS. POSTEN MET L IS LIKE DRUGS x'D I needz it. Als ik ooit een zwarte kat krijg gaat hij sowieso Ryuzaki heten >3 |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 sep 2012 - 20:38 | |
| - Ryuzaki schreef:
- Cristiano schreef:
- @Mim;;
Ik ga proberen morgen met Blizzard te reageren c: Moet die postachterstand inhalen xD
Iemand topicje met Shrew? Nahah ~ Ik wil dat jij eerst reageerd op L >3 En Mim moet post afmaken. GUYS. POSTEN MET L IS LIKE DRUGS x'D I needz it.
Als ik ooit een zwarte kat krijg gaat hij sowieso Ryuzaki heten >3 *pokes topic* Volgens mij heb ik dat al gedaan hoor xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|