| Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] | |
|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 20:52 | |
| Is goed. Ik stuur wel even een pm met m'n nummer. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 21:53 | |
| Sorry voor de dubbelpost. - Het definitieve antwoord:
IK MAG Nouja, hij brengt me er in elk geval heen, als het hem niet bevalt neemt hij me weer mee terug :'3 maar het zal hem vast wel bevallen als hij ziet dat jullie allemaal gewone mensen zijn <3 En dan haalt hij me om 6 uur ook weer op :3
|
|
| |
Tessa 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:05 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:39 | |
| - Blossompaw schreef:
- Mijn ouders zijn zo. ontzettend. langzaam met besluiten ;-;
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh.. Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt. Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord? |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:40 | |
| - Firelion schreef:
- Blossompaw schreef:
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh.. Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt. Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord? Heb je het tegen mij en Waz? |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:41 | |
| - Road schreef:
- Firelion schreef:
- Blossompaw schreef:
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh.. Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt. Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord? Heb je het tegen mij en Waz? Nee, tegen Cato, aangezien zij schrijft dat ik nie reageer, maar ik kan het niet meer vinden. [sorry voor vaagheid] |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:50 | |
| //komt er stiekem even tussendoor >D
Niet dat ik ga, omdat m'n moeder het nog steeds eng vind ook al ben ik al gegaan naar andere meetings, ik wens jullie allemaal veel succes, en ik hoop dat Gaby haar Zsa-Zsa - papier meeheeft, dan kunnen jullie undercover met mij op de foto! ;D
//het is gewoon een papier met m'n naam. (a)
//sneaks out C: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:53 | |
| Ik wil op de foto met het papier van mn dochter. En Mim wil ook op de foto! |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:54 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 22:57 | |
| ik hoorde van mijn moeder dat er vlak bij het station een pannenkoeken restaurant is xD Maybe een alternatief voor als het hard regent? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 23:02 | |
| Het lijkt me niet echt dat de eigenaren van dat Restaurant er blij mee zouden zijn als twintig man daar gaat hangen zonder echt iets te kopen. Maar het zou een alternatief kunnen zijn mocht het heel hard regenen dat we daar tien minuten staan ofzo. Maar het lijkt me niet mogelijk om daar de hele dag door te brengen. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] vr 5 okt 2012 - 23:18 | |
| Nee daar heb je gelijk in ^.^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] za 6 okt 2012 - 8:59 | |
| - Firelion schreef:
- Road schreef:
- Firelion schreef:
- Blossompaw schreef:
Waarschijnlijk mag ik maar we moeten nog even kijken hoe ik naar huis ga. En Katero reageerd nog niet dusseh.. Ehm als ik het vanavond nog niet weet stuur ik Joos morgen wel een sms'je of het nou wel of niet wordt. Ik wou reageren maar plotseling kan ik nie meer vinden waar ik heb geschreven, sorry. Maar goed, wat had je dan geantwoord? Heb je het tegen mij en Waz?
Nee, tegen Cato, aangezien zij schrijft dat ik nie reageer, maar ik kan het niet meer vinden. [sorry voor vaagheid] Ik ga zo weg, wil je nog mee dan moet je ff snel reageren (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Meeting Utrechtse Heuvelrug 06/10/12 [Afgelopen] | |
| |
|
| |
|