[RPG] Valindor

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[RPG] Valindor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pinkears
Member
[RPG] Valindor DPKsfdL
Isa
39

CAT'S PROFILE
Pinkears
BerichtOnderwerp: [RPG] Valindor   [RPG] Valindor Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 15:24

[RPG] Valindor Valind11
[RPG] Valindor V_welk10
Tweeduizend jaar geleden waren mens en wolf verenigde wezens in de United Kingdom. Wolven werden eerder als huisdier genomen dan een hond of een kat, waardoor andere huisdieren uitstierven. De wolf werd door de jaren heen steeds sterker en groter.
Wetenschappers uit andere landen zouden zeggen dat het uit de kluiten gewassen dieren waren geworden, maar er was iets speciaals aan de hand. Deze wolven waren niet zomaar wolven, zij hadden Eridore´s. Het zijn speciale soorten in de uitdrukking van krachten.

Ver in het verleden hadden wetenschappers de krachten verwerkt in de wezens, waardoor ze steeds krachtiger uit gebeeld werden. Zo ontstonden Nunchaku´s, Sais, Bo-Staven en Katanas.
Elke kracht had zijn speciale afwerking in de vorm van wat de aarde te bieden had. Maar nu namen de wolven hun krachten zo serieus, dat ze zich tegen de mens werkten. Dit werd gezien als de grootste verandering in de United Kingdom ooit.

Mensen verdwenen, wolven vermenigvuldigden. Zo ontstond de United Kingdom uit alleen maar wolven met de wetenschappelijke krachten, die zij nu beheersten.
Door de eeuwen heen, zijn de wolven een keer zo groot als tijdens de wetenschappelijke ontwikkeling van het verband tussen mens en wolf.

Lijstje:

[RPG] Valindor Fnbhvq
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
[RPG] Valindor DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Valindor   [RPG] Valindor Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 15:58

Een enorm mooie site voor mijn gevoel. Ik ben hier Canin en ik zie meteen dat de sfeer hier heel goed is, en dat alles heel erg goed verzorgd/gemaakt is. Zeker een aanrader voor mensen die een nieuwe rpg-site zoeken! [:

[RPG] Valindor 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Valindor   [RPG] Valindor Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 16:34

Wauw! De lay-out vind ik erg mooi en het trekt mensen gelijk naar het registreren knopje, hoewel het onderwerp niet echt origineel is bedacht is de plaats waar het zich afspeelt wel heel anders. Ik ga me zeker aanmelden, het is heel netjes uitgewerkt en ziet er goed verzorgt uit. Great job~

[RPG] Valindor OP2PVZe
Sandpaper kisses, papercut bliss.
Don't know what this is, but it all leads to this:
You're gonna leave her. You have deceived her.
Casillas
Member
[RPG] Valindor DPKsfdL
Danii.
109

CAT'S PROFILE
Casillas
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Valindor   [RPG] Valindor Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 8:00

Just wow. Heel netjes uitgewerkt, goede combinaties etc. Ik kon het niet laten, maar ik ben er te vinden als Layla. Good job Isa! <3

[RPG] Valindor 34rgkdg

Raised in hell, trained by the devil.
Combine them, and you have me.

NEVER BEAT THIS!:
Nathalie
Member
[RPG] Valindor DPKsfdL
I'm incognito >Ezz<
71
Actief

CAT'S PROFILE
Nathalie
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Valindor   [RPG] Valindor Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 8:27

Dammz *Slaat zichzelf voor haar hoofd* heb ik me toch weer aangemelld >.<
Nee, het is een hele mooie site en ik heet daar Tynka Razz

[RPG] Valindor 90o5[RPG] Valindor E9awpf
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Valindor   [RPG] Valindor Icon_minitime

[RPG] Valindor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-