[Cotm] Vriend gezocht

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Cotm] Vriend gezocht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Cotm] Vriend gezocht Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: [Cotm] Vriend gezocht   [Cotm] Vriend gezocht Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 8:46

Echodance
PHOENIXCLAN // RUNNER // SINGLE // PLACE

Heeey,
Echodance hier is niet de standaard kat. Ze houdt ervan alleen te zijn en praat niet zo veel. Sommige katten mijden haar liever in de Clan. Ze voelt een diepe haat wegens DragonClan, omdat leden daarvan haar ouders hebben vermoord. Hoewel ze niet vaak vriendelijk overkomt, kan ze wel heel lief zijn, maar ik zoek dus een goede vriend(in) voor haar waar ze wel mee opschiet en waar ze alles een beetje aan kwijt kan als er iets is. ^^

Code:
[size=10][b]Naam:[/b]
[b]Naam kat:[/b]
[b]Karakter kat:[/b]
[b]Extra:[/b][/size]

Alvast thanks <3
xx Wazz

Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
Member
[Cotm] Vriend gezocht DPKsfdL
A Lunatic ... or just a Timetraveller?
296

CAT'S PROFILE
Sam
BerichtOnderwerp: Re: [Cotm] Vriend gezocht   [Cotm] Vriend gezocht Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 18:06

Naam: Quinty
Naam kat: Brokensoul
Karakter kat: Een kinda emo typetje. Heeft een doodswens en zal daarom vaker bij de borders te vinden zijn. Verder is 'ie stil en niet heel erg sociaal. Maar als je hem goed kent, kan het een grappenmaker [droge humor, dat wel xD] zijn en heel vriendelijk overkomen.
Extra: Ik ben voor Broken nog op zoek naar een kat die zijn gedrag eigenaardig vindt en hem in het oog houdt. Misschien dat Echo dat kan zijn en hem daarna helpt om op het levende pad te blijven?
Mothwing
Member
Be lazy, call me Aim.
163

CAT'S PROFILE
Mothwing
BerichtOnderwerp: Re: [Cotm] Vriend gezocht   [Cotm] Vriend gezocht Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 19:45

Naam:Aimée
Naam kat:Lightglow
Karakter kat: Lightglow is een verlegen poes, die zich meestal verstopt voor de rest en vaak alleen rondloopt. Ze is bang dat ze iets verkeerds doet en praat alleen met anderen als het echt moet. Ze kijkt al vlug op naar de anderen en is er zeker van dat zij niks waard is. Maar ze kan best wel wat, al ziet ze dat moeilijk in.
Extra:
Ze kan wel een vriend gebruiken die haar een beetje kan helpen om minder verlegen te zijn.
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Cotm] Vriend gezocht   [Cotm] Vriend gezocht Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 19:50

Thanks voor het aanmelden allebei! ^^
Ik moet nog even denken hoor, maar ik zal zo snel mogelijk een besluit maken :3
***Nightpaw
StarClan
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Cotm] Vriend gezocht   [Cotm] Vriend gezocht Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 7:58

size=10]Naam:Katero
Naam kat:Dustsweeper
Karakter kat: Een beetje vreemd, ze is erg vriendelijk, en aardig. Maar zit meestal in een hoekje en zegt bijna nooit iets. Ook heeft ze af en toe last van faalangst.
Extra:Ik ben voor hem opzoek naar een vriend, omdat ik graag erg actief met hem wil worden.[/size]
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Cotm] Vriend gezocht   [Cotm] Vriend gezocht Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 17:32

Ik heb uiteindelijk gekozen voor Quinty met Brokensoul, omdat Echo's karakter er heel goed bij past om iemand te wantrouwen wanneer deze zich vreemd gedraagt enzo. Als ze elkaar dan wat beter leren kennen kunnen ze elkaar inderdaad overeind houden :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Cotm] Vriend gezocht   [Cotm] Vriend gezocht Icon_minitime

[Cotm] Vriend gezocht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans :: FanClan Adoptions-
Ga naar: