voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

voor meer tips-AAH! a nightmare.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Wishclaw
Member
voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 18:08

Wishpaw knikte. `Ik ben inderdaad een Clankat,' zei ze. Ze keek naar Camarovi. Die zag er een beetje geïriteerd uit. `Waarom zijn jullie eenlingen? Met zijn allen is het veel leuker. Als ik de situatie goed inschat zijn jullie eenzaam, op jezelf, hebben jullie geen vrienden en schuilen jullie in een of ander onbekend hol. Nou, daar word ik niet vrolijk van hoor. Echt een nachtmerrie voor mij,' zei Wishpaw. Ze keek naar de katten. Shit, ik heb echt iets geraakt bij hun, dacht ze. `S... sorry, dat was niet mijn bedoeling. Ik... ik... ik,' stamelde Wishpaw. `Waarom ben ik zo stom?!' dacht ze hardop. Zelf had ze het niet zo in de gaten dat ze hardop sprak. `Ik ben echt zo slecht! Waarom kan ik niet mijn grote mond houden?' Wishpaw dacht weer hardop. Ineens had ze in de gaten dat ze hardop dacht. Nu leek ze nog dommer!

voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly.
Member
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 20:20

`Ik ben inderdaad een Clankat,' hoorde Firefly Wishpaw zeggen. plots vond ze Wishpaw een beetje...dromerig kijken. Net alsof ze hardop dacht. `Waarom zijn jullie eenlingen? Met zijn allen is het veel leuker. Als ik de situatie goed inschat zijn jullie eenzaam, op jezelf, hebben jullie geen vrienden en schuilen jullie in een of ander onbekend hol. Nou, daar word ik niet vrolijk van hoor. Echt een nachtmerrie voor mij,' zei Wishpaw daarna nog. Firefly voelde zich plotseling bedreigd. Waar wist die nieuwkomer van, waarom zou die zo zeker weten dat ze een eenling was? Ze wou net haar mond open doen om te zeggen dat ze een verdwaalde clankat was, maar Wishpaw was haar voor. `S... sorry, dat was niet mijn bedoeling. Ik... ik... ik,' stamelde de kat tegenover haar. `Waarom ben ik zo stom?!Ik ben echt zo slecht! Waarom kan ik niet mijn grote mond houden?' Firefly keek haar verbaasd aan. Ze had toch nog niks gezegd wat een andere kat tot deze woorden over zichzelf kon leiden? 'waarom zeg je zoveel slechte dingen over jezelf? iedereen maakt toch wel eens een foutje? Of niet soms. En trouwens, ik ben geen eenling, maar een verdwaalde clankat. Ik was aan het jagen, en toen ik achter een muis aanrende, was ik de weg kwijt.' Plots besefte Firefly dat ze stond ter ratelen. Ze deed een paar stapjes naar achteren en begon haar poot te wassen om te laten zien dat ze ook echt níks verkeerd deed.

ok, sorry, i know i'm not a clancat, but (oeps ben engels aan typen) maar ik wil wel graag bij Riverclan horen,maar ben nog steeds niet goedgekeurd. :'(

voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Warrl

you can see the firefly's
but if there is one, who looks like a cat
you see me
voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 53910

acc: Firefly, Brick

klik!!!:

voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Signature

Spoiler:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 21:20

Firefly zei: 'Hey, ik ben Firefly. Je ziet er inderdaad uit als een clankat. Is dat zo?' Wishpaw antwoorde: `Ik ben inderdaad een Clankat. Waarom zijn jullie eenlingen? Met zijn allen is het veel leuker. Als ik de situatie goed inschat zijn jullie eenzaam, op jezelf, hebben jullie geen vrienden en schuilen jullie in een of ander onbekend hol. Nou, daar word ik niet vrolijk van hoor. Echt een nachtmerrie voor mij' Camarovi zag dat Firefly iets wou zeggen, maar Wishpaw was haar voor:'S... sorry, dat was niet mijn bedoeling. Ik... ik... ik' stamelde Wishpaw. `Waarom ben ik zo stom?!Ik ben echt zo slecht! Waarom kan ik niet mijn grote mond houden? Camarovi schrok. Ze neemde het de andere kat echt niet kwalijk. Zij vond het juist super om helemaal op haar eentje te zijn. Firefly vond het blijkbaar ook niet erg want ze antwoordde: ''waarom zeg je zoveel slechte dingen over jezelf? iedereen maakt toch wel eens een foutje? Of niet soms. En trouwens, ik ben geen eenling, maar een verdwaalde clankat. Ik was aan het jagen, en toen ik achter een muis aanrende, was ik de weg kwijt.'. Firefly was een beetje aan het ratelen en ze stapte snel achteruit om zichzelf te wassen

voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 33u2yc7
voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Hldt
Art:
Firefly.
Member
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 19:11

firefly keek verbaasd naar Camarovi, omdat ze niets zei, maar haar gezicht sprak boekdelen. Ook zij moest dus een beetje van slag zijn. Plots dacht ze eraan dat er misschien iets ergs zou kunnen gebeuren. Een beeld van een enorm monster, kwam op haar af, en zij en Camarovi stonden op het Donderpad! Het monster kwam dichterbij, en dichterbij, daarna ging alles heel snel. Alles werd vaag en ze hoorde Camarovi om hulp roepen. 'Camarovi! Ik kom eraan, hou vol!' brulde ze. Ze riep heel hard en probeerde te rennen, maar het lukte niet al te best. Ze keek in paniek om en zag daar Wishpaw aan komen lopen. 'Wishpaw! gel-' ze brak haar zin af, want tot haar grote afgrijzen veranderde Wishpaw in een enorme vlieg. De vlieg was bedekt met haartjes, en een felrood achterlijf. Het deed haar denken aan... 'De killer!' ze snakte naar adem. Haar verre familie, ver over de zee woonde, had erover verteld; 'Het dood tweebenen, heel geniepig. in jullie streek komt het niet voor, daar is het te koud. Maar bij jullie is genoeg prooi, wij zijn afhankelijk van tweebenen hun afval, en als de tweebeenpopulatie vermindert, vermindert ook ons voedsel. We zijn allemaal met elkaar verbonden...' Dat was het dus! De mug kwam dreigend op haar af, met een vlijmscherpe angel... Een spin! een enorme spin dook tevoorschijn. Hij viel de mug aan en begon die na een korte worsteling leeg te zuigen, met een afgrijselijk gerochel. Toen verscheen de échte Wishpaw. Die rende naar haar toe om haar en Camarovi te helpen, maar gleed uit. De spin draaide zich om en zijn acht ogen vielen op Wishpaw. Hij kwam langzaam dichterbij, klaar om Wishpaw op te eten... 'WISHPAW! CAMAROVI! NEEEE!' gilde ze. Met een schokje keerde ze tot de werkelijkheid terug. Ze was ingedommeld! Een klein spinnetje zweefde voor haar neus aan een draadje, en was bezig een vlieg op te peuzelen. Met een gezicht van afkeer

you see me

klik!!!:

Spoiler:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:14

Plots begon Firefly een beetje glazig te kijken. Ze sperde haar ogen open en gilde: "Wishpaw! Camarovi! Neeee!" Camarovi keek haar aan met pretoogjes. Grappig, ze droomt ook wanneer ze wakker is. Er bungelde een spinnetje en Firefly keek er vies naar. Ineens bedacht Camarovi zich iets. 'Hé! Ik had een konijn gevangen, bijna vergeten. Eten jullie mee?'

Art:
Firefly.
Member
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:42

Firefly veegde de spin weg met haar oor, en ging weer recht zitten. Ze keek beschaamd naar Camarovi, die het zo tezien had gemerkt, hoe ze droomde. Ze keek alsof er niks was gebeurd, en krulde haar staart over haar poten. Camarovi leek zich iets te bedenken. [b]'Hé! Ik had een konijn gevangen, bijna vergeten. Eten jullie mee?'[b/] vroeg Camarovi opgewonden. [color=blue]'Ja, lekker! Ik sterf bijna van de honger.'[color] riep Firefly uit, opgelucht dat ze eindelijk een goed gespreksonderwerp hadden. [color=blue]'Blijf maar zitten, ik haal hem wel.'[color] Stelde ze Wishpaw en 'Cam' gerust. Ze hupte naar buiten, Ze vond die regen helemaal niet erg. Integendeel! Ze hield van water, als een van de weinige katten. Ze snoof, en nog meer water dan eerst, liep bij het regenwater in haar mond. Ze blies even de druppels uit haar neus, en liep toen naar de struik. Met haar tanden pakte ze het konijn onder de struik, maar ze rook plotseling een vis. Ze liet het konijn vallen, en liep naar de beek. Daar zwom een school visjes, soms sprongen ze uit het water. Ze concentreerde zich op eentje, en toen schoot haar klauw uit, die boven kwam met niet één, maar twéé vissen! Vrolijk pakte ze de vissen in haar bek, haalde het konijn op, en ging weer terug, het hol in. 'hey, Cam, ik heb ook nog twee vissen gevangen!' Zei ze vriendelijk, en schoof ze naar Camarovi en Wishpaw. Het konijn legde ze in het midden, en ze ging liggen, met haar poten over elkaar. [color=blue]'Tast toe!'[color] hield ze de twee katten voor, waarmee ze nu echt vriendschap voelde.

you see me

klik!!!:

Spoiler:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 16:27

'Ja, lekker. Ik sterf bijna van de honger!'antwoordde Firefly.'Blijf maar zitten ik haal hem wel.' Firefly leek blij dat ze iets kon doen en hupte naar buiten. Camarovi bleef samen met Wishpaw in het hol. Ze kon niets verzinnen en zweeg dus maar. Firefly kwam niet terug en Camarovi wou juist uit het hol gaan toen Firefly opgetogen binnenkwam. 'Hé Cam' Riep Firefly.'Ik heb ook nog twee vissen gevangen Camarovi snorde. Ze hield van vis. Zelf kon ze die niet goed vangen. Daarom oefende ze elke dag en werd ook steeds beter. Firefly legde het konijn en de twee vissen in het midden. Camarovi vroeg aan Firefly en Wishpaw 'Vinden jullie het erg dat ik een vis neem? Ik vind vis superlekker.'

Art:
Firefly.
Member
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 13:19

'Vinden jullie het erg dat ik een vis neem? Ik vind vis superlekker.' zei Camarovi. Firefly snorde opgelucht dat Camarovi het lekker vond. Nu kon ze dus elke dag vis vangen. Zelf nam ze ook een vis, en begon met smaak te eten. 'Hmmm... Je hebt geluk, Cam, de vis is hier echt superlekker. Híer wonen vast geen tweebenen in de buurt!' Zei ze met een mond vol vis. Met haar poot veegde ze een druppel van haar oor, die bijna over haar oog aan het glijden was. Toen ze klaar was met de vis, kneedde ze met haar poten ongeduldig de zandgrond in het hol. Ze haakte even haar nagels in een stukje mos, en trok het naar zich toe. Ze kwam op het idee om Wishpaw het konijn te geven. 'Wishpaw, ik heb een konijn voor je!' riep ze en rende met het konijn en het mosballetje in haar bek naar het hoekje waar Wishpaw zat toe. Ze keek om zich heen, maar Wishpaw zag ze nergens. 'Wishpaw, waar zit je?' vroeg ze. Ze stond even te luisteren, maar het enige wat de stilte doorblak waren de druppels en het kauwen van Camarovi. Snel rende ze terug. 'Camarovi!' riep ze met een onbehaaglijk gevoel. 'Misschien heb ik niet goed gekeken, maar... Camarovi, ik kan Wishpaw niet vinden! Ze zette snel de grote ogen op waar iedereen altijd om moest lachen, om Camarovi niet al te erg te laten schrikken.

(Wishpaw, misschien iets dat jij weg bent gelopen ofzo? sorry als ik jou een beetje bestuurde)

you see me

klik!!!:

Spoiler:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 22:05

Omdat Firefly snorde dacht Camarovi dus dat dat mocht. Ze pakte net als Firefly een van de vissen en begon hem op te eten. "Hmmm... Zei Firefly."Je hebt geluk, Cam, de vis is hier echt superlekker. Híer wonen vast geen tweebenen in de buurt! Met een poot veegde ze een druppel van haar hoofd. Zou Firfly ook van vis houden? Het leek van wel.Firefly kneedde met haar poten in het zand. Plots zei ze."Wishpaw, ik heb een konijn voor jou" Opeens besefte Camarovi dat Wishpaw er niet meer was. Ze keek rond zich maar kon haar niet vinden. Firfly besefte het ook en riep."Wishpaw, waar zit je?"Geen antwoord."Camarovi, misschien heb ik niet goed gekeken, maar... Camarovi, ik kan Wishpaw niet vinden!" Camarovi stopte met eten. Ze stond op en keek in alle hoeken. Maar er was geen spoor van Wishpaw. Toch maakte Camarovi zich niet erg ongerust. Als Wishpaw weg was,Zei Camarovi. Kan dat gewoon betekenen dat ze het hier niet tof meer vond en weggegaan is" Plots bedacht Camarovi zich iets. Ze had het eigenlijk al een tijdje willen vragen maar had nog geen kans gehad. "Eh... Firefly. Mag ik je iets vragen? Wel eh... Ik zou graag leren zwemmen. Maar als eenling is er niet echt iemand die je dat kan leren. Kan jij zwemmen?"

(Toffe tekstbalk! Very Happy Ik zou misschien ook zo iets willen doen maar dat lukt niet bij mij. Sad )

Art:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 23:22

*wringt zich even in topic*

Even een paar tips voor camarovi:

1. Lange posts zijn soms mooier maar maak er niet 1 grote tekst bende van. Doe zelf ook iets, loop ergens heen, was jezelf of beschrijf hoe je iets zegt en welk gebaar je hierbij maakt. Dit maakt het makkelijker posten voor de anderen en maakt je posten is mooier (<-vind ik :3)
2. Je hoeft niet alles te kopieren/plakken wat anderen zeggen maar doe niet alles of niets. Zoek een mooi tussen iets. Dit hoeft niet perse, dit is alleen net iets mooier volgend mijn mening.
3. Iets meer comma's zouden wel mooi zijn Smile
4. Als je geen inspi of geen tijd hebt voor een goede post, post dan gewoon later als je dit wel hebt. Dat is fijner voor de andere.

Verder heel goed hoor, het zou ook kunnen dat ik net je verkeerde posts las Wink

voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 D2o

Thanks peepz c:
Firefly.
Member
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 13:23

'Als Wishpaw weg was,'Zei Camarovi. Kan dat gewoon betekenen dat ze het hier niet tof meer vond en weggegaan is" Firefly dacht er even over na. Het zou kunnen. [i]Maar waarom zou ze dat doen? Maarja, misschien is ze gewoon even naar buiten...[i] "Eh... Firefly. Mag ik je iets vragen? Wel eh... Ik zou graag leren zwemmen. Maar als eenling is er niet echt iemand die je dat kan leren. Kan jij zwemmen?" Camarovi riep haar weer terug naar de werkelijkheid. Firefly dacht even na, en zei toen: 'misschien kan ik dat wel, zal ik het een keertje proberen? Ik heb zelf geen leerling, maar misschien kan ik het je toch wel een beetje leren. Ik heb het tenslotten zelf ook moeten leren.' zei ze vrolijk, blij dat ze iets terug kon doen. 'Hier beneden in de greppel loopt een beekje, maar in het dichtere bos met de sparren is een grotere rivier.' Ze kraste met haar klauwen over de zandkorrels in het hol, dat was altijd een tik van haar. Nadenkend speelde ze even met een visgraat, die ze op en neer wipte, op en neer, op en neer... Waar was ze? Oh ja, ze moest een rivier zoeken. Ze rende naar de uitgang van het hol, en riep: 'Wil je eerst in de beek aan water wennen, of meteen in de rivier zwemmen?' vroeg ze.

you see me

klik!!!:

Spoiler:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 19:41

'Wil je eerst in de beek aan water wennen, of meteen in de rivier zwemmen?' vroeg Firefly. 'Liefst eerst in de beek. Ik heb al eens geprobeert en toen was ik bijna verzopen!' Toen Camarovi daar aan terug dacht liepen er rillingen over haar rug.'En geloof me, dat was echt niet prettig.'Camarovi liep achter Firefly aan. 'Om ter eerst bij de beek!'Riep Camarovi en ze sprintte weg. Ze hield van lopen. Dat gaf haar altijd zo'n leuk gevoel. Precies alsof je over de bosgrond vloog.

(blij voor jou nu je bij de riverclan zit! lol)
(Zouden we deze posts niet gewoon op een echte verder kunnen doen ?(of kopieren))

Art:
Firefly.
Member
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 20:14

goed. even een berichtje:
ik ga ze allemaal kopiëren en in de real zetten! je kan ze dan vinden bij borderlines. right?

you see me

klik!!!:

Spoiler:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 20:21

Eh... Kan je dat misschien een klein beetje duidelijker uitleggen? confused

Art:
Firefly.
Member
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 20:28

ik bedoel... nee ach laat maar. het gaat niet, anders denken mensen dat ik jouw personage bespeel en da mag niet. Misschien een nieuw verhaal waarim firefly camarovi leert zwemmen?

you see me

klik!!!:

Spoiler:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 20:44

tof maar hoe leren we elkaar dan kennen?

Art:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: voor meer tips-AAH! a nightmare.   voor meer tips-AAH! a nightmare. - Pagina 2 Icon_minitime

voor meer tips-AAH! a nightmare.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: