|
|
So call me Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 15:43 | |
| #Chi: Gaat je toch niet lukken ;p Hij gaat altijd voetballen, net zoals ik en staat ook op een andere speelplaats dan jij, net als ik ;D |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 15:44 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Ryuzaki schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Ryuzaki ofz. Het plaatje dat jij gebruikt is al in gebruik door Lunarleap.
Meh. Die is al 2 maanden niet meer actief. Ik heb ontzettend lang over dit setje gedaan, dus zodra ze weer actief wordt zal ik het veranderen, Maar nu laat ik het lekker zo. Pûh x'D
And what about the ofz.? Mijn gebruikersnaam staat er gewoon letterlijk Maakt niet uit of 'ie inactief is. Er kunnen niet twee dezelfde katten op 't forum zitten. En die moeite, Quinty heeft ook eens een goed setje gemaakt voor..Riversong, en moest die toen ook veranderen omdat Jabberjay die al had.
Oh, maar toen ik een keer een setje had dat later door een ander gebruikt werd bleef het wel zo? Maarja, toen ik dit een keer met Dotpaw had werd er toch niet naar omgekeken wanneer ik dit argument gebruikte. Typisch. Op dit moment maakt het me even helemaal niks uit. Alles lijkt even tegen te slaan, dus ik ga hier nu geen moeite aan verspillen. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 15:48 | |
| @Ryuzaki, je mag 't houden. Aangezien dat Lunarleap toch word gekil't. Sorry voor lastigvallen, ik ben zelf ook heel moe dus kom af en toe vaag over. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 15:49 | |
| #Chi&Ryuzaki: Ik zou ook gewoon even afwachten op die andere RPG'er, hoor. Ik zou je setje gewoon laten staan tot ze terugkomt. Miss blijft ze wel inactief en ben jij je mooie setje kwijt No doubt about it, dus ;D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 15:54 | |
| - Honeypaw schreef:
- Icy schreef:
- Er staat nu officieel Calcula-THOR op mijn rekenmachine gegrift.
Omg. Genius. Me gusta. Hehehehe xD Ik ga het morgen aan m'n vriendin tonen tijdens 3 uur wiskunde achter elkaar :p |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 15:55 | |
| Well, okay ~ *Legt er een hand op*
But I'm lucky;; Mijn Wiskunde docent die geeft NOOIT huiswerk op. In zijn 28 jaar lesgeven; niet een keer huiswekr :33 |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:01 | |
| - Secondpaw schreef:
- #Chi: Gaat je toch niet lukken ;p Hij gaat altijd voetballen, net zoals ik en staat ook op een andere speelplaats dan jij, net als ik ;D
Goddamn x'D *sighs* Ik heb het geprobeerd x'D Er is iemand die schrik van me heeft op de bus, even if is say nothing they'r scared >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:01 | |
| #Chi: Yeaaah! Like a boss ;D |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:02 | |
| De eerste schooldag overleefd... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:04 | |
| Maar even serieus, geef nou toe, zo eng ben ik toch niet? Gewoon wat groot voor m'n leeftijd, draag vaak zwart, zeg niks en luister muziek. Dat is toch niet angstaanjagend? x'D @Strawpaw, en hoe was't? 8D |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:16 | |
| morgen weet naar school ;D Voel me al veel beter, alleen mijn neus zit nog maar dicht ;3
--
MAN IK HEB HONGER ;(. Nog even en ik eet mijn vingers op...
--
Iemand een topicje met een van mijn accounts? |
|
| |
Gasai-san 130
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:34 | |
| Ik haat m'n fucking leven.. Eerst mijn probs, en nu zijn m'n vrienden aan de beurt, wat het nog erger maakt.. k wil gwn niet meer oké.. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:34 | |
| oh god... i'm done.. i'm.. done D: 2 days to go.. just ... *valt flauw* I can't.. |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:48 | |
| |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:53 | |
| hahaha! Spotted, als ik nog leef, viel het wel mee ;D |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:55 | |
|
Laatst aangepast door Honeypaw op wo 5 sep 2012 - 17:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 16:58 | |
| *zit hier achter de pc met een wtf face* Ik wou een plaatje uploaden krijg ik dit op tumblr; Could not open socket
... o.o |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 17:03 | |
| & toen was je opeens weer op WC na weet ik veel hoeveel maanden afwezig te zijn.. Blijkbaar ook weer een ceremonie gemist dus moet ik weer gaan wachten =.= Ik moet weer actief worden dus als iemand een topicje wil zeg het maar.
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 sep 2012 - 17:04 | |
| |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |