ϾHł ღ 1403 Actief CAT'S PROFILE Age :
.: Died at the age of 130 moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:12 Amy Lee , I'm addicted to your muisc >3
Dani 296
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:13 Moonstripe schreef: Thehe, Lily is zeer aardig tegen iedereen, maar ze zou meteen vechten had ze de kans xD Haha dan wordt ze wel heel snel bij haar clanleader op het matje geroepen hoor>:3
!!nana!! 575
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:14 Kzal even posten waar ik kan posten ^^
Captain America 3633 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:16 Burnedpaw schreef: Moonstripe schreef: Thehe, Lily is zeer aardig tegen iedereen, maar ze zou meteen vechten had ze de kans xD Haha dan wordt ze wel heel snel bij haar clanleader op het matje geroepen hoor>:3 *puppy eyes* D:
Dani 296
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:18 Moonstripe schreef: Burnedpaw schreef: Moonstripe schreef: Thehe, Lily is zeer aardig tegen iedereen, maar ze zou meteen vechten had ze de kans xD Haha dan wordt ze wel heel snel bij haar clanleader op het matje geroepen hoor>:3 *puppy eyes* D: *onschuldige blik*:3
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:21 Maar mensen echt hoor, als er veel mensen joinen en het gewoon proberen, dan gaat het lekker leven in CotM en dan is het actief :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:22 Burnedpaw schreef: Moonstripe schreef: Burnedpaw schreef: Moonstripe schreef: Thehe, Lily is zeer aardig tegen iedereen, maar ze zou meteen vechten had ze de kans xD Haha dan wordt ze wel heel snel bij haar clanleader op het matje geroepen hoor>:3 *puppy eyes* D: *onschuldige blik*:3 Positief of negatief? o_o
Ik ben bezig met een harry potter fanfiction
Al twijfel ik over het begin xD
Esmee 856 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:24 Shit, het internet op de andere computer doet het niet nu. Ik moet samen met mijn broer een pc delen D: Gelukkig is het maar tijdig, maar wie weet wel hoe lang het gaat duren?!
Dani 296
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:26 Moonstripe schreef: Burnedpaw schreef: Moonstripe schreef: Burnedpaw schreef: Moonstripe schreef: Thehe, Lily is zeer aardig tegen iedereen, maar ze zou meteen vechten had ze de kans xD Haha dan wordt ze wel heel snel bij haar clanleader op het matje geroepen hoor>:3 *puppy eyes* D: *onschuldige blik*:3 Positief of negatief? o_o Ik ben bezig met een harry potter fanfiction Al twijfel ik over het begin xD Weet ik nog niet (A)
En gewoon doen (;
Isaatjee 215
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:26 Fireheart schreef: Maar mensen echt hoor, als er veel mensen joinen en het gewoon proberen, dan gaat het lekker leven in CotM en dan is het actief :3 CotM?
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:29 VIDEO Amg, helemaal beluisterd<3 Je moet eens doorspoelen naar 54 minuten. Zooo lang zingen, really, ik zou flauwvallen x'D
Dani 296
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:35 Honeymist schreef: Fireheart schreef: Maar mensen echt hoor, als er veel mensen joinen en het gewoon proberen, dan gaat het lekker leven in CotM en dan is het actief :3 CotM? Clans of the Myths :3
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:36 i'll try, but don't be angry on me when i'm inactief :c EDIT;; Nevermind :c
Cristina 105
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:39 Eindelijk rust... Mijn nichtjes zijn eindelijk naar buiten!
Dani 296
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:41 Graystripe schreef: i'll try, but don't be angry on me when i'm inactief :c EDIT;; Nevermind :c Oké...
---
Felyn@ Gefeli?xD
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 13:42 Oké. Twee posts met Sam, eentje met Shadowpelt. Daarna hou ik het voor gezien :'] Ik weer schrijven <3 EDIT; Ik heb zo geen inspiratie voor mijn posts D: Vanavond/vannacht nog een poging wagen xD
Juuuul 1262
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 14:10 Weet iemand waar je je kunt inschrijven voor hollands got talent? Ik en Rosa gaan mee doen en dan vocaloid dansen :'3
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 14:14 Zsa doet een hopeloze poging me te leren wat tweeten is :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 14:15 en aarmoifjzmfijzamfiojsmqoidfhqsimofjazmiofjzmoaifj ;_;
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 14:25 Zsa, leer het mij ook, ik twijfel of ik twitter aan zou maken x'D Maar hola ik heb geen reet idee hoe het werkt xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic