|
|
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 19:51 | |
| Hihi, messed up shipping; Road x Allen
x] Ik heb het gevoel dat allen een van mijn lievelings-account gaat worden <3 Waz: hihi, i lieft stamps :'D &nd ik krijg overal spijt van, dus dat maakt me niks uit hahah. |
|
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 19:55 | |
| - Cedarkit schreef:
- Jeah, ik heb Cedar overgenomen. Wie wil een nieuw setje voor'm maken?
|
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 19:55 | |
| WAZZ, ik heb een vraagje xD
|
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 19:58 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 19:59 | |
| - Allen schreef:
- Hihi, messed up shipping;
Road x Allen
x] Ik heb het gevoel dat allen een van mijn lievelings-account gaat worden <3 Waz: hihi, i lieft stamps :'D &nd ik krijg overal spijt van, dus dat maakt me niks uit hahah. Jij hebt nu allebei mijn zilver/wit harige cute gastjes waar ik verslaving aan heb.. xD |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:00 | |
| - Friendlywind schreef:
- WAZZ, ik heb een vraagje xD
Plz? =) |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:00 | |
| Allemaal behalve Zero
YOU SHALL NEVER TAKE ZERO D= |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:01 | |
- Friendlywind schreef:
Plz? =) Wa dan? @Mim: Idd, enkel Zero niet xD |
|
| |
Gasai-san 130
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:01 | |
| Mweuh, morgen heb ik een kud rooster >< |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:03 | |
| - Fireheart schreef:
- Friendlywind schreef:
- Friendlywind schreef:
Plz? =) Wa dan?
@Mim: Idd, enkel Zero niet xD yay, Ik wou graag dat Friendlywind veranderd word in Dreamflower, dus een andere naam ;3 Maar het hoef nieterse howr |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:05 | |
- Fireheart schreef:
- Friendlywind schreef:
- Friendlywind schreef:
Plz? =) Wa dan?
@Mim: Idd, enkel Zero niet xD yay, Ik wou graag dat Friendlywind veranderd word in Dreamflower, dus een andere naam ;3 Maar het hoef nieterse howr Nja t is wel een oud account en daar verander ik meestal geen namen van. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:07 | |
| - Fireheart schreef:
- Friendlywind schreef:
- Fireheart schreef:
- Friendlywind schreef:
- Friendlywind schreef:
Plz? =) Wa dan?
@Mim: Idd, enkel Zero niet xD yay, Ik wou graag dat Friendlywind veranderd word in Dreamflower, dus een andere naam ;3 Maar het hoef nieterse howr Nja t is wel een oud account en daar verander ik meestal geen namen van. i know Misschien dat ze haar geheugen verliest en een andere naam krijgt? ;/ |
|
| |
| |
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:10 | |
| - Fireheart schreef:
- Friendlywind schreef:
- Fireheart schreef:
- Friendlywind schreef:
- Fireheart schreef:
- Friendlywind schreef:
- Friendlywind schreef:
Plz? =) Wa dan?
@Mim: Idd, enkel Zero niet xD yay, Ik wou graag dat Friendlywind veranderd word in Dreamflower, dus een andere naam ;3 Maar het hoef nieterse howr Nja t is wel een oud account en daar verander ik meestal geen namen van. i know Misschien dat ze haar geheugen verliest en een andere naam krijgt? ;/ Dan zouden de Clangenoten haar haar oude naam vertellen en niet een nieuwe geven. T is echt een heel oud acc. Dus sorry Mweap, Okeey |: Dan geef ik het wel aan mijn zusje denk ik ;3 |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:14 | |
| hello, ik ben alweer pissed -,- @Wazzoo: Sorry dat ik gisteren geen antwoord kon geven, maar het antwoord komt er dus aan xD: Nou m'n 'vriendin' verraad alles wat is zeg en zet me steeds voor schud. En daarna doet ze ineens weer aardig... En m'n youtube filmpje werkt niet helemaal, ik en mijn wel echte vriendin oefenen luna, en Bullit, m'n hondjes, trucjes, maar het filmpje wilt niet helemaal mee werken -,-
zo hier is je antwoord op mijn pissedheid xD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:23 | |
| Gaat één van jullie vanavond Fort Boyard kijken? |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:32 | |
| Ik moet nu echt aan het setje van Fish werken xD |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:38 | |
| Daarnet kwam hier een vriendin van mij, ik heb nu 5 baby konijntjes, ik had er haar eentje belooft dat ze mocht hebben. Mijn mama had vanmiddag gezegt dat ze weg konden, ze zijn nu zes weken oud. Dan was ik kwaad omdat ik me er niet goed bij voelde, ze ging vanavond komen kijken achter eentje. Ze komt hier, ze neemt het kleinste dat nog veel bij zijn mama zit en het liefste.... Ik weet honderd procent zeker dat ze het goed gaat verzorgen maar ik zit er zo mee in... |
|
| |
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:43 | |
| Mim, waar je ook zit, ik ben klaar met posten :3 |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 sep 2012 - 20:46 | |
| - James schreef:
- Daarnet kwam hier een vriendin van mij, ik heb nu 5 baby konijntjes, ik had er haar eentje belooft dat ze mocht hebben. Mijn mama had vanmiddag gezegt dat ze weg konden, ze zijn nu zes weken oud. Dan was ik kwaad omdat ik me er niet goed bij voelde, ze ging vanavond komen kijken achter eentje. Ze komt hier, ze neemt het kleinste dat nog veel bij zijn mama zit en het liefste.... Ik weet honderd procent zeker dat ze het goed gaat verzorgen maar ik zit er zo mee in...
Awh. Maar je moet het los laten c: Je kan toch iedere keer dat je bij haar komt kijken hoe het met het konijntje gaat? c: Dit met die kleine konijnyjes doet me denken aan vorig jaar xD Mijn nicht & neef hadden hun Vrouwtjes hamster met de Mannelijke hamster bij elkaar gezet. Na een paar maanden hadden ze 10(ja i know 10 xDDD) kleine baby hamsters en een liep naar mij toe <3 maar toen had ik al een hamster en mocht ik em niet :C |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|