| [gz] A friend in times of need | |
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: [gz] A friend in times of need zo 2 sep 2012 - 12:38 | |
| Crowkit gaat een zware tijd tegemoet. Haar zus Gentlekit is vermoord door Mazepaw en ook haar moeder Suntail gaat dood. Daarom zoek ik een vriend(in) voor haar, die haar kan troosten en met wie ze gewoon plezier kan hebben. Kater of poes maakt niet uit. Ik wil het liefst dat de vriend(in) wat ouder is dan zij. Kitten of apprentice mag allebei, maar liever geen warrior.
Crowkits karakter: Ze is aardig en omdat ze zo jong is nog niet echt verlegen. Ze is wel een beetje onzeker. Ze is bang dat ze door haar zwakke achterpoot geen warrior kan worden (dit kan wel gewoon, want ze kan er nog wel op staan en ze leert zichzelf rennen zonder die poot te gebruiken, dus ze kan gewoon jagen en vechten)
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need zo 2 sep 2012 - 12:47 | |
| ik wil wel met Rhythmkit, rhythmkit is een klein beetje vaag, doordat ze iets in haar hoofd hoort. Ze is de jongste van het nestje waar ze uitkomt.
|
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need zo 2 sep 2012 - 12:59 | |
| |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need zo 2 sep 2012 - 13:31 | |
| Ik heb eventueel Nightpaw. in de aanbieding.
Hij is een kater van 7 moons oud. En hij is wel vriendelijk, ook al lijkt het soms als of hij twee personen is. Een wat duistere, of juist een wijze lieve kater. |
|
| |
Elianne 108
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need zo 2 sep 2012 - 13:33 | |
| ik heb Tempestkit, zijn ouders en zus zijn dood dus hij kan haar stille support geven en hij weet wat ze doormaakt :3 |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need zo 2 sep 2012 - 14:46 | |
| Ik heb Dreamerpaw wel ^^ I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need ma 3 sep 2012 - 9:08 | |
| Bedankt voor alle aanmeldingen Ik kies voor Tempestkit, omdat hij weet hoe ze zich voelt en haar daardoor goed kan steunen. Alle anderen mogen natuurlijk ook vrienden worden en ook helpen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Elianne 12
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need ma 3 sep 2012 - 15:57 | |
| Yay~ Maak jij een topic Crow? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need ma 3 sep 2012 - 17:08 | |
| Jup, ik pm je de link zodra ik het af heb ^^ Ze weet nu nog niet dat Suntail dood gaat, want dat topic is nog niet afgelopen, maar van haar zusje weet ze het al wel, want dat gebeurde in het kamp. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need ma 3 sep 2012 - 20:16 | |
| Ik zou graag met Timekit als vriend willen. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need di 16 okt 2012 - 21:38 | |
| Aangezien Tempestkit al een tijdje niet online is geweest (ook niet op Mistypaw) ga ik iemand anders zoeken, want anders wordt ik inactief met Crow. Als je eerdere aanmelding nog geldt, zeg dat dan ook. Mensen die zoch nog niet aangemeld hadden mogen dat nu ook doen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need di 16 okt 2012 - 21:58 | |
| - Cristiano schreef:
- Ik heb Silverkit voor je c:
Ze hebben elkaar al eens ontmoet xD Again c: |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need do 18 okt 2012 - 20:07 | |
| Aangezien er verder geen reacties zijn is Silverkit automatisch uitgekozen. Ik heb al een topic, dus ik zal je de link sturen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need do 18 okt 2012 - 20:08 | |
| Ahh ik zie dit nu net pas :C
Ik wilde graag met Wolfkit maar ik zie dat het nu niet meer kan... |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need do 18 okt 2012 - 20:10 | |
| Jij mag ook een vriendin van Crow zijn hoor. Het mogen er wel twee zijn. Zullen wij dan een apart topic openen? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need do 18 okt 2012 - 20:11 | |
| |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need zo 21 okt 2012 - 19:31 | |
| Ik heb Silverkit de link gestuurd. Het topic voor Wolfkit zal ik morgen of misschien overmorgen maken. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [gz] A friend in times of need | |
| |
|
| |
|