|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Horses-Life za 1 sep 2012 - 16:48 | |
| - Spoiler:
Het begon allemaal simpel met een kleine Clan paarden. Hun Leader noemde Makelia. De meesten zeiden dat zij de grootste en sterkste Leader was die de Clan ooit heeft gehad. Haar vacht was rookzwart/bruin, en haar manen waren zo goed als spierwit. De Clan bestond uit een tiental paarden. Gemengde rangen. Twee weken voor haar dood braken andere Clans binnen hun gebied los. Alhoewel Makelia haar Clan sterk was, de tegenstanders waren met véél meer zielen dat zij had. Makelia haar Clan verloor de strijd, en moesten hun landschap verlaten. Die week ging voorbij, en Makelia kreeg een ernstige ziekte waar geen enkel paard van had kunnen dromen. Vreemd genoeg kwamen af en toe paarden van de andere Clans langs, en uiteindelijk vroegen die of ze zich mochten aansluiten bij Makelia. Zij liet ze binnen, maar de tweede week na 't gevecht begaf de grootse leader het, en stierf.. De machtigste paarden die net onder haar stonden kregen ruzie, en wisten niet wie de Clan moest gaan leiden. Daardoor besloten de vier paarden die het meeste bezag hadden hun eigen Clan op te richten. De Clan van Makelia was er niet meer, nu waren het drie Clans. Genaamd; MudClan, de Clan waar de sterke Mace bezag op had. Hij was een hengst die een gitzwarte vacht had, en nog donkeren manen. Zij stonden bekend voor slechtheid, en machtlust. De tweede Clan genaamd HiddenClan was genaamd naar hun Leader van toen. Hidden. Zij stonden bekend voor hun gemengde innerlijk. De ene keer waren ze meer zoals de MudClan, de andere keer meer zoals de DawnClan. Zij hielden zich vaker afzijdig, en leefden op zichzelf. Tenslotte had je nog de DawnClan. Zij waren de engels die de hemel naar beneden hebben gebracht. Zij vochten voor het goede. Hun Leader was een witte hengst. Wiens naam onbekend is. Dat kwam doordat iedereen alleen 'Leader' tegen hem mocht zeggen. De drie Clans begroette elks hun eigen territoria en vorderde hun levensstijl. Van de andere Clans die hun hadden weggejaagd hadden ze niks meer te horen gekregen. De meeste zeggen dat de mensen hun gevangen hadden, en dat zo de Ranch is opgericht. Dat de Ranchpaarden vroeger die wilde paarden waren. Maar natuurlijk weet niemand dat. Nu zijn de drie Clans er nog steeds. Sterker dan ooit, en goed gevuld.
Naam: Horses Life Soort: RPG Onderwerp: Wilde & Ranch paarden Omschrijving: Je kan in de huid kruipen van een wild paard of Ranch Horse. Link:http://horses-life.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding: - Spoiler:
Ik en Cesanne zijn daar admin. Cesanne=Viënne, Ik=Spirit. Hopelijk zien we je nog terug >D
Laatst aangepast door Spottedleaf op za 1 sep 2012 - 17:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
74
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 16:52 | |
| Cool! Heel mooi! :3 Helaas meld ik me niet aan, 'cause ik heb al te veel ;o Spijitg Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 16:53 | |
| Geeft niet(: Ik en Cees hebben er veel tijd in gestopt, en zijn dus blij om te horen dat 't mooi is! ;D |
|
| |
Cato && Iro 89
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 17:00 | |
| Ik vind het erg mooi, alleen is het jammer dat er nog een grijze balk onder het achtergrond plaatje loopt, maar dat kan ook aan m'n computer liggen.
Ik denk dat ik me wel ga aanmelden ^^ |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 17:00 | |
| Ja, hij is echt heel erg mooi :3 Dikke chapeau voor jullie allebei!
X |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 17:02 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 17:05 | |
| Bij mij is dat niet^^'' Thanks voor al de complimentjes(: |
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 19:54 | |
| Erg mooie site, en het is fijn dat je ook kan kiezen of je een wild of tam paard kan zijn ^^
Alleen ben ik bang dat ik het te druk heb om me aan te melden, maar als ik nog tijd kan vinden, dan zie je me zeker verschijnen ^^ "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
Lolly's zijn gigantisch lekker.
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 19:57 | |
| Haha, bedankt(: Neem je tijd, we bijten heus niet^^'' |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 20:02 | |
| Omg ik ga me aanmelden <3 Maar als ik in-actief word niet boos worden hea D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 20:02 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life za 1 sep 2012 - 20:06 | |
| Jha, het onderwerp paarden is inderdaad is zeer veel gebruikt, maar dat weerhield mij en Cesanne niet om het er een te maken. Wij zijn blij met onze keus, want tegenwoordig zie je steeds gekkere en gekkere dingen. De RPG's zoals, Katten, honden, paarden.. enz worden nou eenmaal vaak gebruikt omdat die het populairste zijn. (:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life di 11 sep 2012 - 8:53 | |
| x Updates x
Alle gebruikers hebben in totaal 794 berichten geplaatst We hebben 18 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Tyana!
Ook zijn er een deel hoge rangen weg gekregen, maar we zoeken nog steeds Medicine horses en Medicine apprentice's!
Groetjes; Spirit & Viënne!
|
|
| |
Christy~ 78
| |
| Onderwerp: Re: Horses-Life ma 1 okt 2012 - 10:54 | |
| Update 2
Alle gebruikers hebben in totaal 871 berichten geplaatst We hebben 19 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Kirsten
Aangezien het wat inactief begon te worden hebben we besloten een contest te houden. Je kunt hier aan deelnemen door iets leuks te maken; Setje, maip, tekening, alles is toegestaan zolang het creatief is! Je stuurt je werkje door naar Spirit, en wanneer Het Team besluit te gaan stemmen mag je natuurlijk niks meer sturen. De leden zullen zelf mogen stemmen, maar je mag niet op dat van jou stemmen.
Nog steeds zijn er een deel rangen vrij waaronder Medicine Horse vaak voorkomt! Stuur een pb naar Viënne als je meer info wilt.
Welkom bij het team Dakota! Jaja! HL (Horses Life) heeft zijn eerste Moderator binnengehaald! Dakota/Lisanne is hier de gelukkige. We wensen je allemaal veel succes toe en een leuke tijd in het Team!
Misschien komt er een nieuwe lay-out! Mvg, Het Team! |
|
|
| |
x 850
| |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |