Shadowpaw stond na een rust moeizaam op bij Doveheart's Den, de medecijnkat Den. Ze was al iets minder misselijk en Doveheart lag lekker te slapen. Shadowpaw sloop stilletjes weg. 'Sorry, Doveheart. Maar hier blijven en niks uitvoeren voor de Clan, dat kan ik niet', zei Shadowpaw en ze draaide zich weer om en liep de ingang uit. Ze bleef even hangen in de ingang en keek of haar mentor, Winterstorm, niet toevallig haar Den uitkwam. Als dat gebeurde moest ze weer terug naar Doveheart en wachten tot ze zich weer kiplekker voelde en als Shadowpaw ergens geen zin in had, was het in dat. Shadowpaw liep verder en ze kwam in het hele kamp gelukkig geen katten tegen die haar weer zouden terugsturen. Het was ook nog vroeg. Shadowpaw liep gauw de Apprentice's Den in en gaf Graypaw een zachte lik over zijn hoofd. 'Ik mis je en ik hou van je', fluisterde ze stilletjes in zijn oren. Ze sloop de Den weer uit. Er ging even een wankeling door haar heen en Shadowpaw keek even naar de Den die wazig was. Toen sprong ze in de struiken en sloop zo het kamp uit. Als Shadowpaw naar de Hoogsparren ging, werd de kans kleiner omdat Hoogsparren zeer ver vandaag waren. Dat betekende dus ook dat ze meer inzet moest zetten. Shadowpaw rende en na een tijdje wat voor Shadowpaw een eeuw leek, zag ze sparren uitsteken. Ze zette het op een hoge snelheid en toen ze er was liet ze zich hijgend in het gras vallen. Ze viel algauw in slaap.
With special thanks to Quinty <3Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit- F♥S: