|
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 sep 2012 - 23:56 | |
| hihihihi x] Ik ben al verminderd met posten doormiddel van school, maar nu is het weekend &nd.. You know xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 sep 2012 - 23:59 | |
| - Dit gebeurd er dus als je rond half 2 's nachts iemand kennis laat maken met Join.Me:
-fl- Was wel een gezellig nacht xD |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 0:06 | |
| - Lostpath schreef:
- Dit gebeurd er dus als je rond half 2 's nachts iemand kennis laat maken met Join.Me:
-fl- Was wel een gezellig nacht xD WHAHAH XD Ik lig hier strijk x'D |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 0:14 | |
| Hihi x'D Het was inderdaad ook best lachwekkend x'D Het gesprek werd trouwens nog erger, wat niet echt voor op een forum bestemd is x'D |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 0:20 | |
| Omg D; Nu gaat de beste vriend van mn broer ook al op WC beginnen..? |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 0:30 | |
| whoa |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 0:36 | |
| Insame xD Pfff.. Kan ik weer alles uitleggen hoor xD
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 8:05 | |
| lolled, viel gisteren in slaap toen ik even weg ging xD |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 8:07 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 8:21 | |
| Yaay, niet leuk als je broer & zijn beste vriend je MEGA vroeg wakker maken door de kat op je bed te smijten -.- |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 8:26 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Yaay, niet leuk als je broer & zijn beste vriend je MEGA vroeg wakker maken door de kat op je bed te smijten -.-
Omg, dat doet me denken aan mijn broer >.< Hij is echt overpuberd, en met zijn vriend erbij is 'ie nog erger >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 8:29 | |
| - Ticklesong schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Yaay, niet leuk als je broer & zijn beste vriend je MEGA vroeg wakker maken door de kat op je bed te smijten -.-
Omg, dat doet me denken aan mijn broer >.< Hij is echt overpuberd, en met zijn vriend erbij is 'ie nog erger >.< Idd, ik heb Evanescence lekker luid staan zodat ik ze niet hoor ;D |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 8:32 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Ticklesong schreef:
- Spottedleaf schreef:
Omg, dat doet me denken aan mijn broer >.< Hij is echt overpuberd, en met zijn vriend erbij is 'ie nog erger >.< Idd, ik heb Evanescence lekker luid staan zodat ik ze niet hoor ;D Whaha, goed idee =D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 8:37 | |
| - Ticklesong schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Ticklesong schreef:
- Spottedleaf schreef:
Omg, dat doet me denken aan mijn broer >.< Hij is echt overpuberd, en met zijn vriend erbij is 'ie nog erger >.< Idd, ik heb Evanescence lekker luid staan zodat ik ze niet hoor ;D Whaha, goed idee =D I thought so 8'D... x'D |
|
| |
Gasai-san 130
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:30 | |
| Voor Mouse's nieuwe osje. <3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:37 | |
| Zit gewoon te janken van die pijn van mijn @&!)?)€ beugel. En dit klote ortho die doet weer geen zak in t weekend, dus ze laten mij gewoon met een open wang zitten. Leuk he. Kan niet eten niks, en het is men moeders verjaardag en een k*t leven hiero. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:42 | |
| - Bluestar schreef:
- Zit gewoon te janken van die pijn van mijn @&!)?)€ beugel. En dit klote ortho die doet weer geen zak in t weekend, dus ze laten mij gewoon met een open wang zitten. Leuk he. Kan niet eten niks, en het is men moeders verjaardag en een k*t leven hiero.
Dat van die beugel ken ik! Mijn wangen zijn ook zo vaak open, nu zijn ze weer eens dik en opgezet. Ik leef met je mee, San. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:43 | |
| Pff vervelend he? Ik word er gek van, zat er ffies doorheen sorry. |
|
| |
Gasai-san 130
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:46 | |
| Aww, Sanne. D: Ikzelf heb geen beugel, maar ik denk wel dat ik ongeveer weet hoe het voelt :c. Sterkte schat. <3 |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 sep 2012 - 9:47 | |
| - Bluestar schreef:
- Zit gewoon te janken van die pijn van mijn @&!)?)€ beugel. En dit klote ortho die doet weer geen zak in t weekend, dus ze laten mij gewoon met een open wang zitten. Leuk he. Kan niet eten niks, en het is men moeders verjaardag en een k*t leven hiero.
Ahh, ik heb dat ook gehad :/ gelukkig hoef ik niet meer zo lang... Sterkte! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|