We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
#Burned: Als niemand er een opmerking over maakt, wordt het ook niet opgemerkt. Het is ook geen persoonlijke belediging naar diegenen die ruziën en al toe, maar gewoon dat het opgemerkt wordt. Meestal wordt er dan ook op gelet, snap je?
#Widowpaw: Noees! Hoe kunt u dat vergetn? ;o
#Chi: Phahaha ;p Jij bent nog wel effe bezig dan ;D
Ik ben best blij met m'n rooster; monday 1/8 (DAMN) || tuesday 1/6 || wednesday 1/5 || thursday 1/7 || friday 2/7 over het algemeen ben ik best tevreden dus (:
Waarom eten we 's avonds groot en 's ochtens klein, terwijl je dan nog de hele dar ger tegen aan moet gaan en bij avondeten je daarna alleen op je gat zit....
Ik bedoel maar, als je 's ochtens eet, eet je normaal ontbijtgranen of ieta anders van die sh*t. Dat middageten, dat ook maar bestaat uit een broodje of twee en appel ofzo. En dan, als de dag voorbij is, eet je een bord vol en doe je daarna niks normaal gesproken. Dat gaat allemaal niet weg, nee dat gaat voornamelijk in je vetten zitten omdat je niet beweegt. Aan die granen en die twee broodjes en appel heb je niet genoeg aan, en wat ga je dan doen!? Jip: SNACKEN!!!! Hup weer een kilo bij, en nog maar niet te spreken over de schijf van 5, of terwijl de schijf van economie, want het gaat alleen maar om geld en dara zijn ze langzaam maar zeker achter gekomen.
That makes no sense at all!
Als je dat nou omdraait, in de ochtend veel eet, e dat tussen de middag een selade ofzo en dan in de avond ook een klein iets, dat is een feit dat dat veel beter is voor je lichaam. Je hebt de voldoende hoeveelheid sh*t in je lichaam om de dag door te brengen zonder te snacken omdat je zo'n groot omtbijt hebt gehad, en 's avonds hoef je alleen wa kleins te nemen, omdat je toch niet veel doet.
En dit zijn feiten!
Ik haat de wereld hoe het nu is :3
Spottedleaf
StarClan
Chi c: 2800 Actief
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
HAHAHAHAHA zelfs ik ben niet zo slecht X'D Wat een aansteller!
Ik ging voor het eerst op een paard op mijn 14-de, op zo'n klein paard van een vriendin van me. Zij ging met een anders paard voor me lopen, maar dat kleine paard gaat altijd achter dat groote paard aanrenne. En die b*tch gaat opeens krossen! En die van mij ook, kon er maar net opblijven en het was LOL XD