Plot Searcher

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Plot Searcher

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tempestkit
Member
Plot Searcher DPKsfdL
Elianne
12

CAT'S PROFILE
Tempestkit
BerichtOnderwerp: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 18:51

Dit is een topic waar ik voor vaste plots zoek voor Mistpaw/path en Tempestkit.

Het zijn niet echte verhalenlijnen maar ik vind het leuk als me characters dit keer niet random overal van alles en nog wat doen en misschien een paar vaste vrienden/ vijanden krijgen.

Misty:

Van aard heel verlegen en haar zelfvertrouwen is iets van -50 xD
Ze is heel zacht van karakter, bang om andere te kwetsen of om onaardig gevonden te worden. Houd zich afzijdig en voelt zich vaak een buitenbeentje. Heeft vrij weinig vrienden kunnen maken in haar apprentice tijd vanwege haar bezoeken aan de Medicine Den.
Ze is 18 maanden en aangezien haar broer en zus allebei hun eigen leven hebben zal ze ze niet willen storen. Dus een paar vrienden die haar een beetje ruggengraat geven zal wel leuk zijn Razz

Misty is erg mooi, mooie vacht, lange poten en een fijn gebouwd lijf. Alleen gaat ze er wat lomp mee om, ze komt net uit haar coma en ze is neit gewend aan haar gegroeide lichaam.

Pb Misty voor plots <3

Tempestkit:

Hij heeft net zijn ouders en zusje verloren maar hij is niet stil om die reden.
Tempest was altijd al een stille kater geweest. Zijn ogen spreken voor zijn mond. Veel katten, onbewust, snappen zijn blikken alsof het telepathie is xD
Ik zie Tempest wel katten irriteren zonder een woord te hoeven zeggen Razz Hij is vrij rustig en heeft een staalharde pokerface aan de buitenkant. Van binnen.. Tja niets is wat het lijkt.

Wie durft een plot met hem? Pb Tempest ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Plot Searcher DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:38

Meow, misschien is het leuk dat ze een goede band krijgt met Dragonkit? [: Dat ze gewoon hele goede vrienden worden, of ja, gewoon omdat hij haar steunt in de tijd dat ze hem nodig heeft? x3

Plot Searcher 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Tempestkit
Member
Plot Searcher DPKsfdL
Elianne
12

CAT'S PROFILE
Tempestkit
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 23:32

Dat kan wel 8D
Yay Broer zus relatie <33
Misty is gonna hug him to death ;D
Dapplepaw
Member
Plot Searcher DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 7:13

Misschien als je vandaag even een topic maakt in de med. den dat hij haar komt bezoeken? [: Dan kan ik namelijk vanavond posten. - wanneer ik inspiratie heb dan wel -

Plot Searcher 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Mistypaw
Member
Plot Searcher DPKsfdL
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 21:19

Zal ik doen ^^ Geef me even ik moet nog een paar posts overtypen vanuit me schrift :3
Mistypaw
Member
Plot Searcher DPKsfdL
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 23:13

Zijn er misschien ook nog Warriors die een plot willen met Misty?
En mensen voor Tempest?

Misty is 18 moons dus ze zou een warrior zijn mocht ze niet in komen zijn gekomen ^^
Aria
Member
Plot Searcher DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Aria
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 8:40

mag ik mieschien meedoen met je verhaal lijntjes

Plot Searcher 11lhm6u
Mistypaw
Member
Plot Searcher DPKsfdL
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 12:08

Dat zou wel kunnen, heb je meer accounts of wil je Aria gebruiken? Smile
Pm even naar het account dat ej het liefst wil meeten dat spreken we een plot af ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Plot Searcher   Plot Searcher Icon_minitime

Plot Searcher
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: