Dit is een topic waar ik voor vaste plots zoek voor Mistpaw/path en Tempestkit.
Het zijn niet echte verhalenlijnen maar ik vind het leuk als me characters dit keer niet random overal van alles en nog wat doen en misschien een paar vaste vrienden/ vijanden krijgen.
Misty:
Van aard heel verlegen en haar zelfvertrouwen is iets van -50 xD
Ze is heel zacht van karakter, bang om andere te kwetsen of om onaardig gevonden te worden. Houd zich afzijdig en voelt zich vaak een buitenbeentje. Heeft vrij weinig vrienden kunnen maken in haar apprentice tijd vanwege haar bezoeken aan de Medicine Den.
Ze is 18 maanden en aangezien haar broer en zus allebei hun eigen leven hebben zal ze ze niet willen storen. Dus een paar vrienden die haar een beetje ruggengraat geven zal wel leuk zijn
Misty is erg mooi, mooie vacht, lange poten en een fijn gebouwd lijf. Alleen gaat ze er wat lomp mee om, ze komt net uit haar coma en ze is neit gewend aan haar gegroeide lichaam.
Pb Misty voor plots <3
Tempestkit:
Hij heeft net zijn ouders en zusje verloren maar hij is niet stil om die reden.
Tempest was altijd al een stille kater geweest. Zijn ogen spreken voor zijn mond. Veel katten, onbewust, snappen zijn blikken alsof het telepathie is xD
Ik zie Tempest wel katten irriteren zonder een woord te hoeven zeggen
Hij is vrij rustig en heeft een staalharde pokerface aan de buitenkant. Van binnen.. Tja niets is wat het lijkt.
Wie durft een plot met hem? Pb Tempest ;3