5
| |
| Onderwerp: Mijn allereerste RPG ooit wo 29 aug 2012 - 21:32 | |
| Clawpaw zag een klein waterratje strompelen door het zacht bewegende hoge gras. Instinctief liet hij zijn pootjes zakken in het gras zodat alleen het topje van zijn zwarte oren nog zichtbaar waren. Hij hoorde niets meer van de wind dat door zijn oren suisde, of de blaadjes die soms zachtjes rond zich neervielen. Hij hoorde alleen nog het waterratje dat zat te knagen aan een klein stukje mais. Clawpaw sprong er boven op en doodde het kleine waterratje snel met zijn klauwen in het malse vlees van het waterratje. Een lekker avondmaal, Dacht Clawpaw.
Dit is mijn allereerste RPG ooit, hebben jullie nog wat tips over wat ik kan beter doen? Bedankt.
Clawpaw. Claw. |
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Mijn allereerste RPG ooit wo 29 aug 2012 - 21:56 | |
| Mooie post Zeker voor je eerste keer. Ik heb een paar tips: 1. Een schrijf foutje: of de blaadjes die soms zachtjes rond zich neervielen. Moet zijn: Of de blaadjes die soms zachtjes rond hem neervielen (<- dacht ik :3) 2. Je kan er iets verder mee om hem ietsjes langer te maken, hoeft niet (!) maar je kan hem bijv. ook nog de rat mee laten nemen of zelfs al opeten (<- mag officieel niet xD) Als je wilt kan ik er een soort van op reageren zodat je verder kan oefenen (met reactie op anderen etc :3) - Thanks peepz c:
|
|
12
| |
| Onderwerp: Re: Mijn allereerste RPG ooit do 30 aug 2012 - 9:11 | |
| um... ik heb geen verbeteringen op je post want spot heeft alemaal gezecht en je bent veel beter dan mij dus ik denk dat je wat later aan de echte rpg kan beginnen zelfs nu |
|
9
| |
| Onderwerp: Re: Mijn allereerste RPG ooit do 30 aug 2012 - 11:07 | |
| Best mooi, maar inderdaad wat kort. En je valt wat met de deur in huis. Je zou kunnen zeggen:
Clawpaw zit in het bos... Cloudheart (Ik dus) |
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Mijn allereerste RPG ooit do 30 aug 2012 - 11:33 | |
| @Cloudheart, je weet dat je in verleden tijd typt? En wat je zegt kan, t hoeft niet. @Clawpaw, Een tip hoe je je post langer zou kunnen maken; is door wat meer naar het begin van de dag te gaan met je kat zoals; Clawpaw opende zijn ijs blauwe ogen en gaapte. De volgende dag was aangebroken. De jonge kater rekte zich uit en liep naar de prooi stapel om daar wat te eten, en om daarna te gaan jagen. Na dat hij zijn muis op had verliet de jonge kater het kamp om te gaan jagen. Onderweg liep hij geruisloos zo dat geen enkel prooi dier hem zou op merken. En toen hoorde hij iets... Clawpaw zag een klein waterratje strompelen door het zacht bewegende hoge gras. Instinctief liet hij zijn pootjes zakken in het gras zodat alleen het topje van zijn zwarte oren nog zichtbaar waren. Hij hoorde niets meer van de wind dat door zijn oren suisde, of de blaadjes die soms zachtjes rond zich neervielen. Hij hoorde alleen nog het waterratje dat zat te knagen aan een klein stukje mais. Clawpaw sprong er boven op en doodde het kleine waterratje snel met zijn klauwen in het malse vlees van het waterratje. Een lekker avondmaal, Dacht Clawpaw.
Zo is je post al een stuk langer. Dan heb ik het nu ook maar op de simpele manier gedaan. Maar als je een heel verleden voor Clawpaw maakt en je hele karakter compleet maakt zou je je post automatisch ook langer kunnen maken door zijn verleden er bij te halen, eventuele emoties tonen... En tja, voor de rest doe je het eigenlijk al heel goed. Je hebt de jacht van Clawpaw mooi beschreven. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn allereerste RPG ooit vr 31 aug 2012 - 17:58 | |
| Hey Clawpaw, Ik vind dat je het erg goed doet Zelf schrijf ik meestal nog een stukje erachter dat er een andere kat bij komt ofzo. Dan is het meteen een stuk aantrekkelijker voor iemand die verder gaat (denk ik). Wishpaw |
|
| Onderwerp: Re: Mijn allereerste RPG ooit | |
| |
|