We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [GZ] ~Come here cat!~ wo 29 aug 2012 - 17:09
Hey Gast !!!
Ik zoek dus en paar dingen voor Anubis. Moeder~ Aangemeld:
Spoiler:
-
Zus~ Aangemeld:
Spoiler:
-
Broertje~ Aangemeld:
Spoiler:
Runner, Oracion
Vader~ Aangemeld:
Spoiler:
-
---------------------- Anubis gaat in de BC. de broer of zus mag wel in een andere clan zitten. Ik heb niet persé alles nodig. Maar het liefst toch wel :p. Ik hoop op aanmeldingen ^^ code: Naam: Bekendste acc: Wat: Welke clan: Rang: uiterlijk: gedrag: Gr. Tanyaa!
Laatst aangepast door Anubis op di 11 sep 2012 - 16:16; in totaal 4 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ wo 29 aug 2012 - 18:07
Runner meldt zich aan als broertje!
Name: Runner vacht: creme ogen: bloedrood
persoonlijk: Runners ouders zijn weg. Zijn broertje ook. Tot hij ondekt dat hij nog een zus heeft! Rang: appretice gedrag: tikkeltje vriendelijk maar sluw. Tegen famillie leden aardig. clan: bloodclan
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ wo 29 aug 2012 - 18:53
Naam:zie je bij katten profiele Bekendste acc:/ Wat:broertje Welke clan:bc clan Rang:leerling uiterlijk:zie je op katten profiel gedrag: merk je wel XD
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ wo 29 aug 2012 - 19:07
Ik zet je op het lijstje~
Mr.Thomas
Member
The bad pancake Tanya :3 40
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ di 11 sep 2012 - 15:45
Sorry voor dp. Niemand meer D:??
Just be friends All we gotta do Just be friends It's time to say goodbye Just be friends All we gotta do Just be friends Just be friends... ukandanda kinou no asa hayaku ni wareta GURASU kakiatsumeru you na kore wa ittai nan darou kitta yubi kara shitataru shizuku bokura wa konna koto shitakatta no kana
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ di 11 sep 2012 - 15:50
Naam: Mirror Bekendste acc: Fire Wat: Vader Welke clan: Rogue Rang: - uiterlijk: Nog onbeslist [Moet hem nog aanmaken] gedrag: Zie uiterlijk...
Thats me:
Spoiler:
Spoiler:
Mr.Thomas
Member
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ di 11 sep 2012 - 15:53
je hoeft nie op lijstje Mirror mag gelijk als vader X'D
Just be friends All we gotta do Just be friends It's time to say goodbye Just be friends All we gotta do Just be friends Just be friends... ukandanda kinou no asa hayaku ni wareta GURASU kakiatsumeru you na kore wa ittai nan darou kitta yubi kara shitataru shizuku bokura wa konna koto shitakatta no kana
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ di 11 sep 2012 - 16:01
Naam: Atlanta Bekendste acc: Aurora of Daylien Wat: Sister Welke clan: BC Rang: App uiterlijk: langharig Wit met bruin/groene ogen gedrag: Ze is een charmante poes die zich voor doet als iemand die zich niks aantrekt van anderen, en alsof het leven haar geen bal kan schelen. Dat is niet helemaal waar, want vanbinnen is ze een verlegen poesje, maar daar ergert ze zich aan en daarom doet ze alsof ze vind dat iedereen haar de pot op kan.
Mr.Thomas
Member
Onderwerp: Re: [GZ] ~Come here cat!~ di 11 sep 2012 - 16:03
Je mag ook gelijk zus zijn x'D Ik heb ook gekozen voor de broer. TADADADATAAAAA:
Spoiler:
Runner gefeliciteert!!
Sorry Oracion. Ik kan er maar 1 kiezen D: